سلام به تالار همدردی خوش آمدید
مشکلی که عنوان کردید رو حتماو حتما پیگیری کنید تا رفع شود ، وگرنه ، شکاف عمیقی بین شما و همسرتون ایجاد خواهد شد
دقت کن که با لحن تند و یا جرو بحث و قهر نمی توانی نتیجه بگیری
بهتر است از راه مسالمت آمیز و میانه روی ، سعی در هماهنگی بیشتر بین خودت و همسرت داشته باشی
این دوتا تاپیک رو بخون
http://www.hamdardi.net/thread-13484.html
http://www.hamdardi.net/thread-14688.html










علاقه مندی ها (Bookmarks)