دوست خوبم هرکسی احترامو تو یه چیز می بینه.از نظر خانم شما هم اون آقا با دراز کردن دستشون بهش توهین کردند.
ببینید خیلی تعجب می کنم که باهاشون از قبل طی کرده بودید و الآن اینطوری شده. چون از قبل گفته بودید می تونید ازش توضیح بخواید ولی محترمانه من فکر کنم مقابل حرفاتون موضع گرفته.








علاقه مندی ها (Bookmarks)