مرسی سارای عزیز
اره اصلا ادمی نیستم که فحش بدم پیش زنم یا هرکسی بدم میاد از این کار ولی درست حدس زدید بله طبع گرمی دارم خیلی هم گرم
ولی چی بگم شما احساس منو شاید درک نکنی من بیخودی جوش نمیارم که وقتی یه چیزی می بینم طبق روالش پیش نمیره عصبی میشم خانواده من براشون عادی شده وقتی هم مثلا سر کسی داد میکشم اگر اون طرف هنگام قاطی کردنم حرف بزنه شاید طرفو بزنم در حد مرگ ولی این مصداق برای جنس مذکر هستش ولی فکر نکنی خدایی نکرده دست بزن دارم و زن بنده ازم چوب بخوره اصلا ابدا این کارو نخواهم کرد ولی چی بگم قابل توجیح نیست قابل کنترل نیست مثلا دیروز 5شنبه از سر کار داشتم میرفتم خونه زود شرکتمو 5شنبه ها تعطیل می کنم فشار کار خودتون می دونین چقدر زیاده تو ترافیک یکی از پشت هی برام بوق میزد چراغ میزد کلا رفت رو اعصابم موقعی که چراغ سبز شد کشیدم کنار دیدم 2تا جوون و 2تا دختر نشسته بودن فکر کنم زنو شوهر بودند یهو اومدن کنار سرم داد زدن که چرا نمیری کنار وسط خیابون پیاده شدم هر دوتاشونو اوردم پایین تا خورد زدمشون اخر سر هر دوشون گفتن غلط کردیم ولشون کردم اینقدر شلوغ شده بود خیابون که نگو اعصاب میریزن بهم اخه
ولی در مواقع عادی خوبم احترام نگه میدارم چه اون طرف بزرگتر از من باشه و چه کوچکتر ولی نمی دونم چیکار کنم که کم کنمش اصلا دست خودم نیست دوستی گفتن تلقین میی کنی میگم اخه چی هست تا تلقینش کنم بازم نمی دونم چیکار کنم
مرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)