عطر زیبای صبح
سلام
من وقتی نوشته هاتونو خوندم متاثر شدم به دلیل اینکه من 4 ماه عقد موقت بودم و الان دنیایی دارم که نگو ....صبح های زود دلگیرم ، بعدازظهر ها کسلم ، همش تو فکرم ، بعضی وقتها می گم کاش نباشم ،.....اما اینکه شما 4 سال تمام این موضوع رو تحمل کردی خیلی تعجب آوره ، باور کن اون پسر تعهدی به شما نداره ، از فکرش بیا بیرون و به خودت بیا
من برای این حالت های افسردگیم بارها پیش مشاور رفتم ، یکیشون می گفت بعد از پایان هر رابطه ای اگر انسان حس تعهد داشته باشه دچار حالت دوگانگی میشه :دل تنگ میشه ، عصبی میشه ، پشیمون میشه ، عذاب وجدان می گیره .......اما با گذر زمان (معجونی واسه خودش ) حل میشه
امیدوارم تونسته باشم باهات همدردی کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)