به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 53

Threaded View

  1. #19
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 اردیبهشت 99 [ 02:11]
    تاریخ عضویت
    1391-11-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    719
    امتیاز
    12,958
    سطح
    74
    Points: 12,958, Level: 74
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 292
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,329

    تشکرشده 1,605 در 532 پست

    Rep Power
    92
    Array
    دیشب دعوای وحشتناکی داشتیم. دوباره حالت حمله به خودش گرفت و آماده بود که منو بزنه. حرف هایی زد که بیشتر از قبل ازش متنفر شدم. هر چیزی از خانواده من می تونست بگه گفت. جالبه که به زحمت می تونست چیزی پیدا کنه. گفت که سه ساله تو هیچ کاری توی این زندگی نکردی. من هیچ توقعی از تو ندارم. وامی که با بدبختی جور کردم (5 میلیون وام 5 ساله بدون سود!) که تحت شرایط خاصی گرفتم گفت خدا اونو جور کرده. گفت خانواده من همه کارشون درسته ولی تو بد فکر می کنی. تو مشکل داری. من دارم از صب تا شب جون می کنم تو اعصاب منو بهم میریزی. باز هم گفت ت ووظیفه داری هر وقت رفتی شهرستان اول بری به خانواده من سر بزنی....
    .
    به خاطر همه ی این سه سال بدهکارم کرد به بدترین شکل.
    .
    منم گفتم فردا تکلیفم رو یکسره می کنم. گفتم نیا خونه برو تا تکلیفمونو روشن کنیم. گفتم ازت متنفرم. اینو از صمیم قلب گفتم. ازش متنفرم.
    .
    یکم خودش رو جمع کرد. دو هفته دیگه عروسی خواهرشه. خواهرش رو می سپارم به خدا. امیدوارم یک هزارم آزار و اذیت هاشونو ببینن تا بفهمن زندگی دیگران رو بهم ریختن چطوریه.
    .
    ازش متنفرم. وقتی کارهایی که پدر و مادرم براش کردن رو به یاد میارم و حرفاشو و توقعاتش رو ازش متنفر میشم. وقتی کارهایی که این سه سال براش کردم رو به یاد میارم. حتی بلد نبود رزومه بنویسه.
    .
    اون پررو ترین آدمیه که تا حالا تو عمرم دیدم. پررو، دروغگو، حراف، سیاست مدار، عوضی، بی سواد، عصبی و پرخاشگر، طلبکار.
    .
    نمی خوام باهاش بحث و بگو مگو کنم. اینبار هم تقریبن یک ساعت ساکت بودم ولی اونقدر مزخرف گفت که بالاخره صدامو دراورد.
    .
    نمی تونم اونقدر به خودم تسلط داشته باشم که نتونه منو بهم بریزه. معمولا شب ها رو انتخاب می کنه وقتی من می خوام بخوابم. از گریه کردن من لذت می بره. مطمئنم که مریضه.
    .
    نه حیا داره، نه ...... با یه مریض دارم زندگی می کنم. با خانواده ای از خودش مریض تر.
    .
    مریضی ای که روز ه روز داره شدیدتر میشه.
    .
    چطوری کنارشون زندگی کنم و از آسیب هاشون در امان باشم؟ چرا رفتارهای من اونو روز به روز پر توقع تر می کنه؟
    .
    اون فقط یه چیز از من می خواد برده ی خودش باشم و مدیون خانواده اش!!!!!!!!!!!
    .
    هرگز تو عمرم آدمی نفرت انگیزتر از اون ندیدم.

  2. 2 کاربر از پست مفید she تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 25 خرداد 92), meinoush (شنبه 25 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چگونه شخص مورد علاقه خود را یافت؟
    توسط reza0263 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 13 اردیبهشت 93, 02:56
  2. مراجعه به روانکاو - دقیقا چه انتظاری باید داشت؟
    توسط Tina64_000 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 مهر 92, 14:16
  3. طلاق، تنها چاره‌ی خیانت؟
    توسط del در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 شهریور 92, 16:25
  4. چطور میشه با شوهر شوخ یه زندگی نرمال داشت؟
    توسط ساناز1160 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 00:47
  5. چه آسان، چه سخت؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: شنبه 12 آذر 90, 23:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.