سلام بنظرم خودتون بهتر از هر کسی می تونید به خودتون کمک کنید.تنها به نظرم رسید این مطلب رو براتون بنویسم:
حین رها کن عشق های صورتی عشق بر صورت نه بر روی سطی
آنچه معشوق است, صورت نیست آن خواه عشق این جهان ,خواه آن جهان
آنچه بر صورت تو عاشق گشته ای چون برون شد جان, چرایش رشته ای
صورتش بر جاست ,این سیری ز چیست؟ عاشقا واجو که معشوق تو کیست
پرتوی خورشید بر دیوار یافت تابش عاریتی دیوار یافت
بر کلوخی دل چه بندی ای سلیم وا طلب عشقی که پایت مقیم
من هربار افسوس کمبود یه عشق رو می خوردم, در دوران مجردیم. مرتب این شعر رو ,با مفهوم پند آموزش ,می خوندم برای خودم.
هر چند که چه حیف, هیچ احساس آرامشی با همسرم نکردم ,مثل رضایت شما از همسرتون ,که بخوام با این پند به شوهرم نزدیک تر شم تا اینکه چشمم به اطراف باشه.
موفق باشید...








علاقه مندی ها (Bookmarks)