نمیتونم بفهمم . یعنی شما هیچ خط قرمزی رو در زندگیتون ندارین که ازش جلوتر نرین؟
نمیخوام سرزنش کنم. شاید بگین کار دله و ...
اما آدم یه حد و حدودی رو برای خودش در نظر میگیره . مثلا اینکه من نباید اصلا به یه مرد متاهل حتی تو ذهنم چشم داشته باشم. مگر اینکه کمبودایی رو از قدیم داشتم و الان میخوام جبرانش کنم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)