به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 مهر 97 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-30
    نوشته ها
    234
    امتیاز
    6,479
    سطح
    52
    Points: 6,479, Level: 52
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    830

    تشکرشده 901 در 185 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    37
    Array

    Tavajoh روزهاي نحس داره برمي گرده،ديگه حوصله جر و بحث ندارم

    سلام
    من پرنده غريب،دختري كه هنوز ١٩ سالش نشده.
    ١ماه و نيمه كه ازدواج كردم.داستان دوران عقدم مفصله كه ديگه دوست ندارم تكرارش كنم.
    شوهرم ٢٣ سالشه و پسر خالمه .ميشه گفت سنتي ازدواج كرديم چون قبلا همديگرو نديده بوديم
    من تو دوران عقد با شوهرم مشكل داشتم و اون رو اصلا دوست نداشتم....
    همش با هم جر وبحث مي كرديم و به نتيجه نمي رسيم.بيشتر مشكلاتمون از اينه كه اون برونگراست و من درون گرا.اونم مي خواد به زور برونگرام كنه
    اين روزا باز هم رفتارمون مثل دوران عقد شده...باز هم كلي باهم لج مي كنيم.
    مثلا امروز،
    دارم ميرم پشت بوم به خواهرش مي گه كه با من بره منم مي گم لازم نيست چون مي بينم خواهرش حوصله نداره...ولي اون هم چنان لج مي كنه
    يا اين كه دوستش دعوتمون كرده من فكر كردم تنها ميريم فهميدم خالم اينا ميان خوشحال شدم.گفتم خدا رو شكر چون اگر تنها بودم حوصلم سر ميرفت...اونم زود عصبي. واسه چي بايد حوصلت سر بره اين چه حرفيه..منم گفتم خوب اولين باره ميرم پيششون هم سن و سالم هم كه نيستند.زنش دو تا بچه داره..نه خير به اين نمي گن حوصله نداشتن به اين مي گن مسخره بازي...بگو خجالت مي كشم نه حوصلم سرميره.گفتم من بيشتر خودمو ميشناسم يا تو؟
    خلاصه داره اوضاعم مثل قل مي شه و من زندگي اين جوري نمي خوام
    تازه اين دوران خوشيه....خدا رحم كنه
    كمكم مي كنيد افسار زندگيم رو بگيرم
    خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانم بزند،
    با انگشتان
    مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  2. 3 کاربر از پست مفید پرنده غريب تشکرکرده اند .

    asemani (یکشنبه 05 خرداد 92), rozaneh (یکشنبه 05 خرداد 92), باران بهاری11 (شنبه 04 خرداد 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ،،اخلاق و عادات بد روزمره من ،،یه روزمرگی بیخود
    توسط ARAM-ESH در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 16 مرداد 93, 16:33
  2. وصلت با آشنا
    توسط moein321 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 07 فروردین 92, 08:22
  3. مشخص نمودن میزان اضافه وزن یا کمبود وزن(bmi)
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 تیر 91, 14:02
  4. اگه حوصله داشتين حرفاي من بي حوصله رو بخونين
    توسط sstanha در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اسفند 87, 00:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.