لیلا خانوم! لینک تاپیک رو اشتباه گذاشتی، فکور جان درستش کرد. توی تاپیکت که رفتم مخم ســــــوت کشید! اعصابم خط خطی شد! این چه مدل نوشتنه خواهر من؟
یه مشت فعل و فاعل و حرف ربط رو همینجور ریختی اون وسط، بدون پاراگراف بندی و جمله بندی صحیح. خواهشا متن رو که می نویسی، اول برگرد متن رو یه دور بخون اگر خودت چیزی ازش فهمیدی بعد ارسالش کن.
کلی انرژی ازم گرفته شد آخرش نفهمیدم چی شد. یهو وسط مالزی و غواصی و بیکینی، عروسی شد و دماغت از روسری زد بیرون و وسط غروسی رسیدی به خود ارضایی و خورش قیمه!!! وسط خورش قیمه شوهرت کم آورد و عصبی شد! در آخر هم گفت نمیخوادت!
یه بار درست و درمون توضیح بده ببینیم جریان چیه!
===============
پستهامون انگار همزامن شد ولی بازهم به همون سبک توهم توهم نوشتی. باز هم سرگیجه!
خواهشا به این چشمهای ما رحم کن و هر از گاهی محض رضای خدا یه کامایی نقطه ای چیزی بذار. فاعل و مفعول رو هم مشخص کن.
بی دلی در همه احوال خدا با او بود
او نمی دیدش و از دور خدایا میکرد
ویرایش توسط بی دل : شنبه 28 اردیبهشت 92 در ساعت 18:28
علاقه مندی ها (Bookmarks)