سلام دوست عزیز ممنونم به خاطر نظرت
آره احتمالش زیاده وقتی خودمو جای اون میذارم میبینم منم مثل اون هیچی نمیگفتم...
نمیدونم چطور برخورد کنم که ضایه بازی نشه...؟!
تشکرشده 8 در 6 پست
سلام دوست عزیز ممنونم به خاطر نظرت
آره احتمالش زیاده وقتی خودمو جای اون میذارم میبینم منم مثل اون هیچی نمیگفتم...
نمیدونم چطور برخورد کنم که ضایه بازی نشه...؟!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)