سلام دوست عزیز ممنونم به خاطر نظرت
آره احتمالش زیاده وقتی خودمو جای اون میذارم میبینم منم مثل اون هیچی نمیگفتم...
نمیدونم چطور برخورد کنم که ضایه بازی نشه...؟!