به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    [خانم سوگند32.
    سلام عزيز من ،‌ تو اصلاً كار بد و غير متعارف و خطايي نكردي كه اظهار مشكل يا ندامت كني ولي با توجه به يخده حساسيت موضوع بدلايلي كه خواهم گفت مقداري مراقبت كفايت ميكند .
    بدليل اينكه تو و برادر شوهرت جنس مخالف هستين و عادت فكري فرهنگ جامعه ايران است كه خودمان هم احساس بدي از بوجود آمدن اين قبيل احساس داريم . لذا ضمن توجه به توصيه هاي دوستان خوبم در خصوص ، واقعيت بيني و عدم جستجوي فانتزي شخصيتي خود در قالب ديگران و....
    با شناخت همه جوانب و خصوصيات و تبعات مثبت و منفي شخصيتها ي افراد مختلف ،‌ هيچكدام از آنها نميتوانند ما را اقناع و ارضا نموده و جامع آمال ما باشند .لذا بنظرم :
    - 1- چون خواه ناخواه شما با برادر شوهرت ارتباط و برخورد خواهي داشت و چه بسا مواردي پيش آيد كه روزها در كنار هم باشيد لذا هر چه سعي در دوري داشته باشيد ذهن و دلتان حريصتر به ارتباط خواهد ماند و موجب ناراحتي روحي و رفتاريتان ميشه لذا سعي كنيد بعنوان شخصيت مورد اعتماد و اتكا و فهميده و بزرگوار بعنوان الگو در فاميل و با افتخار مطرح كنيد و به ساير فاميل هم معرفي كنيد و لي حواستون باشه هيچوقت شوهرتون را باهاش مقايسه نكنيد ، اگر از شوهرتون بزرگتر باشد حساسيت كمتر خواهد بود. وعرفاً بزرگتر خانواده هستش . ولي اگر كوچكترند بعنوان برادر شوهر محبوب و كاردان و .. . در زمينه هايي كه حسادت برادرانش را نيانگيزد.
    2- يك قسمت كار هم بستگي به شخصيت شما دارد اگر چيزي خوب و عالي است ولي مال شما نيست، حريم قانوني ،شرعي و.. را بايد رعايت و تحمل كنيد مثل اينكه آدم يك ماشين خاص و ميلياردي ببيند و از سوار شدن و نگاه كردنش لذت ببرد ولي نبايد بفكر دزديدن و تصاحب غير قانونيش باشد؟؟؟ در حدي كه ايشون فاميلته و افتخار برادرتون هست بهش افتخار كنيد و خدارا شاكر باشيد كه چنين برادر شوهري دارين. حتي در مورد اس ام اس ها اگه احتمال لو رفتن ميديد خودتون بهش بگيد با توجه به صميميتي كه با ايشون احساس ميكنيد با گوشي .. يكي يا... بهش فرستادين يه موقع نگران نباشيد..
    3- با گذشت زمان و ..... اين احساس كم و عادي خواهد شد ولي بعنوان تكيه گاه محترم و لايق و استوره ميماند كه هيچ هم بد نيست همه افراد اشخاصي را بعنوان الگو مريد عاشق شخصيتي برا خودشون دارند و اثر مثبت دارد و بد هم نيست ؟ شما هم كه نظر هوس و ... بهش ندارين؟ بهش نزديكتر بشيد اينقدر براتون ايده آل نخواهند ماند چون كمبودهاي عاطفي و تكيه گاهي شما را پر كرده اند براتون زيادي برجسته شده اند شوهرتون در كل بالاتر از برادرش هست.
    ویرایش توسط حسين40 : شنبه 21 اردیبهشت 92 در ساعت 18:00

  2. 3 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    golbarg40 (دوشنبه 20 خرداد 92), کامران (شنبه 21 اردیبهشت 92), سوگند32 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.