به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 فروردین 92 [ 10:28]
    تاریخ عضویت
    1392-1-19
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    17
    سطح
    1
    Points: 17, Level: 1
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    **مشکل اساسی من و پدرم و موسیقی ....... لطفا کمک کنید**

    با سلام خدمت دوستان سایت همدردی

    خیلی سریع بدون مقدمه چینی میرم سر اصل مطلب

    از بچگی علاقه ی شدیدی به ساز پیانو داشتم و دارم

    خوب از بچگی که نمیشد که مطرحش کرد چون میگفتند که نمیفهمه و ......

    حالا هم که به سنی رسیدیم که خوب و بد از هم تشخیص میدیم

    حالا بعد از کلی تلاش و قناعت و هزار تومن هزار تومن جمع کردن پولم رسیده که برم پیانو بخرم

    ایشان میگند که ساز مشکل داره تو خونه من بیاد

    ابتدای امر فکر میکردم که مشکل شرعی با این قضیه دارند وقتی که حتی رفتم سر این قضیه استفتا کردم و زدن ساز هیچ مشکلی نداشت

    پدرم میگه من اجازه نمیدم بری سمت این جنگولک بازی ها و جلف بازی ها ( تو شان خانواده ما نیست )

    همش هم میگه من خیر و صلاحت میخوام

    میگه یک زمانی میرسه که روز حسرت هست و این روز حسرت نزدیکه ( مدام این جمله را میگه )
    میگه ولی چه فایده که اون روز فقط باید حسرت بخورید و هیچ کاری نمیتونید بکنید

    میگه تا زمانی که در خونه من هستید حق ندارید از این کارها بکنید

    هر وقت که مستقل شدید و رفتید خونه خودتون هر کاری خواستید بکنید ( درگیری تقریبا لفظی)

    راستش بهم شدیدا برخورد ........میخواستم بزنم از خونه بیرون

    ولی واقعا خودم را کنترل کردم

    ما سر این موسیقی واقعا داستان داریم

    علاقه اول و آخر من به موسیقی هست ( نه این سر و صداهایی که جدیدا اسمش گذاشتند موسیقی)

    منظورم موسیقی سبک کلاسیک هست

    به خدا موندم چی کار کنم ؟

    یعنی دیشب به ذهنم زد این پولی که بعد از کلی مدت جمع کردم واسه پیانو را برم بدم یه زیر زمین کرایه کنم برم مستقل زندگی کنم تا از این جنگ اعصاب خارج بشم

    هر چه قدرم که سعی میکنم اولش مقدمه چینی کنم جو را بسنجم ببینم خوبه یا نه

    شرایط خوب هست واسه مطرح کردن خرید پیانو

    الان همه دارن میگن میخندن بزار ما هم این وسط مطرح کنیم

    ولی به محض این که اسم پیانو میاد .............. روز از نو .......

    به خدا موندم چی کار کنم ؟
    ویرایش توسط oscar : دوشنبه 19 فروردین 92 در ساعت 23:28

  2. کاربر روبرو از پست مفید oscar تشکرکرده است .

    Arvana (سه شنبه 20 فروردین 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خراب کردن زندگیم یک ماه قبل از عروسیم با همراهی مادر شوهر و برادر شوهرم
    توسط rooznika در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 29 خرداد 95, 09:26
  2. نزدیک عروسیمه و از آینده بشدت وحشت دارم.
    توسط سحرسحر در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 آذر 93, 13:20
  3. جشنواره موسیقی فجر
    توسط محمدابراهیمی در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 14 بهمن 90, 22:23
  4. موسیقی درمانی
    توسط ani در انجمن موسیقی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 25 آذر 90, 15:06
  5. روانشناسی تمهای موسیقی
    توسط طاهره در انجمن آگاهی ها، مهارتها و روشها
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 فروردین 88, 10:19

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.