به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 فروردین 92 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-4-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    1,048
    سطح
    17
    Points: 1,048, Level: 17
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 569 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چکار کنم که همسرم صدمه کمتری ببیند (قصد جدایی به خاطر به دل ننشستن همسرم2)

    من دقیقا مشکل شمارو نمیدم ، همه میدونند که طلاق آخرین راهه ، حالا که شما داری آخرین راه رو میری قبلش با یه مشاور زیبایی هم مشورت کن!
    الان علم خیلی پیشرفت کرده ، بجای اینکه این هزینه رو صرف مهریه زنت کنی و با ناراحتی طلاقش بدی ، صرف جراحی زیباییش کن شاید به نتیجه دلخواه برسی خوب
    من خودم بینیمو عمل کردم و الان خیلی راضیم واقعا همونی شد که میخواستم ، حالا هم تصمیم دارم یکجای دیگمو که ازش راضی نیستم جراحی کنم ، گاهی وقتا این روشها هم بد نیستند و در زندگی تاثیرت چشمگیری میذارند
    فکر میکنی این دخترهایی که تو خیابون دلتون رو میبرند همه مادرزادی زیبا بودند؟ نه جانم، اکثرا به لطف همین روش ها اینطوری شدند
    درسته که اگه بهش بگی برو فلان جاتو عمل کن ممکنه ناراحت بشه اما آسیبش خیلی کمتر از جداییه
    حداقل برای آخرین راه با یه پزشک زیبایی هم مشورت کن، بعد اگه اونجا هم چاره ای نداشت جدا شو
    من نمیدونم دقیقا عیب ظاهرش چیه؟ اما امروزه اکثر اینها به راحتی درمان میشند
    چشم و ابرو رو لیفت می کنند (بالا می کشند) و کاملا عوض میشه ، پشت پلک رو کم می کنند ، زیاد میکنند و ... گونه میذارند ، فک و استخون صورت رو جابجا می کنند ، صورت رو کشیده یا کوتاه ، پهن یا باریک می کنند و خلاصه هرچی که فکرشو بکنی ، بینی و لب هم که دیگه تو بورسه
    برای اندام هم خیلی روش ها هست مثل ساکشن یا جراحی ، گذاشتن پروتز و ... جراحی هایی داریم برای باریک کردن کمتر ، یا معذرت می خوام برجسته کردن باسن و سینه و سایر اعضای بدن!.. که یه پزشک پلاستیک بهتر میتونه شمارو راهنمایی کنه
    میتونی یه عکس قدی و یه عکس بزرگ از روبرو ، از صورتش ببری به دکتر نشون بدی تا بهت بگه راه داره یا نه!
    شما که داری همه راه هارو میری خوب اینم امتحان کن ، البته به خودش فعلا نگو ، اول عکسش رو ببر ببین دکترا چی میگن.

  2. 3 کاربر از پست مفید کبـود تشکرکرده اند .

    کبـود (شنبه 07 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: پنجشنبه 15 آبان 93, 00:49
  3. راهنمایی برای ازدواج ( تو مرحله آشنایی هستم)
    توسط e-lampard در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 اردیبهشت 93, 19:16
  4. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 16:45

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.