ببین شما دخترا خیلی مهربونین .
ولی باید بدونین این مهربونی رو برای چه فردی خرج کنین .
در اینجا مهمترین فردی که باید براش مهربون باشی ، خود خودتی .
.
بی خیالش .
عمل ، شنیدن صدات برای آخرین بار و .... رو بذار کنار .
.
راستی تو چن سالته ؟
تشکرشده 3,054 در 793 پست
ببین شما دخترا خیلی مهربونین .
ولی باید بدونین این مهربونی رو برای چه فردی خرج کنین .
در اینجا مهمترین فردی که باید براش مهربون باشی ، خود خودتی .
.
بی خیالش .
عمل ، شنیدن صدات برای آخرین بار و .... رو بذار کنار .
.
راستی تو چن سالته ؟
omid65 (شنبه 04 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)