ممنون از توجه شما
علت های اصلی اضطراب عدم قطعيت و اطمینان نسبت به نتیجه/ کمال گرایی/ عدم اعتماد به نفس/ درونگرایی/قانع نبودن ...
مثلا حق خودم می دونم که زندگی در سطح خوب و بالایی برام فراهم باشه و اگر نیست علت را بی عدالتی مشکلات جامعه می دونم که از باید از حقوق کافی مثل حمل و نقل ارزان امکانات رفاهی کافی برخوردار باشم ...یکی از دوستانم که در کشور دیگری زندگی می کنه بهم می گفت اگر به شهروندان اون کشور بگه که یکی برای درس خوندن باید با این وسایل حمل و نقل و طی این فاصله هر هفته سفر کنه، شاخ در میارن چون شرایط زندگی حداقل از جهت امکانات اولیه ارزان فراهمه گاهی فکر می کنم دلیل شکل گیری یا بروز اضطراب چیزی جز شرایط اجتماعی و شهروندی نامناسب نیست مثلا اگر رفت و آمد من از طریق هواپیما با خطوط هوایی ایمن با تخفیف های دانشجویی بود و در محل تحصیلم شرایط خوابگاهی و تسهیلات مناسب و رایگان داشتم به مراتب این نگرانی ها کم می شد








علاقه مندی ها (Bookmarks)