سلام
من یه مشاوره میخوام میشه لطفاً کمکم کنید
رشته تحصیلی من فیزیکه اول که انتخابش کردم خیلی با انگیزه وعلاقه بودم ولی حالا...
ترم چهارم هستم ولی دیگه انگیزمو به کل برای درس خووندن از دست دادم من هنوزم رشته مو دوست دارم ولی حوصله درس خووندن ندارم
تشکرشده 4 در 3 پست
سلام
من یه مشاوره میخوام میشه لطفاً کمکم کنید
رشته تحصیلی من فیزیکه اول که انتخابش کردم خیلی با انگیزه وعلاقه بودم ولی حالا...
ترم چهارم هستم ولی دیگه انگیزمو به کل برای درس خووندن از دست دادم من هنوزم رشته مو دوست دارم ولی حوصله درس خووندن ندارم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)