من میدونم که خدا بهم لطف کرده و..... اما واقعا میگم یکسال با احساس من بازی شده یکسال نشستم غصه مشکلات نداشته اون ادم از خدا بی خبر رو خوردم اون توی همه زندگی من نفوذ کرده بود من خیلی بهش اعتماد داشتم
اخه چرا با من اینکار رو کرد واسه اون که دختر کم نبود الحمدالله چیزی توی این دوره زمونه زیاده دختری که حاضر واسه یه قربونت برم دست به هر کاری هم بزنه و با یه پسر باشه بدون این که حرفی از ازدواج بزنه
چرا با من این کار رو کرد که نگهم داره نگه داشتن من ارزش این همه دروغ رو داشت؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)