دوست عزیز من مطلب بهار شادی رو بسیار خوب میدونم و با این اوصاف که گفتی همسرت رو دارای مشکل عصبی و ریشه ای میدونم(البته به قول اهل فن!!)
مشکل شما به احتمال قوی با مراجعه به یک روانشناس مشاور حل خواهد شد(انشاءا...)
من ا... توفیق
تشکرشده 132 در 64 پست
دوست عزیز من مطلب بهار شادی رو بسیار خوب میدونم و با این اوصاف که گفتی همسرت رو دارای مشکل عصبی و ریشه ای میدونم(البته به قول اهل فن!!)
مشکل شما به احتمال قوی با مراجعه به یک روانشناس مشاور حل خواهد شد(انشاءا...)
من ا... توفیق
mosaferan (یکشنبه 02 بهمن 90)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)