به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 100

Threaded View

  1. #11
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکلات روحی همسر من

    با سلام
    متاسفانه به نظر مي رسد عليرغم توصيه دوستان به خويشتنداري در مورد به اجرا گذاشتن طلاق، باز هم شما و همسرتان اقدام به اين امر كرديد.

    به هر حال نه ادامه زندگي شما بدون مشكل بود. و نه حالا جدايي اتان بدون دردسر.


    حالا كه جدايي را انتخاب كرده ايد. توصيه مي كنم. حتما جلسات مرتبي را با يك مشاور خانواده به صورت حضوري داشته باشيد. تا جراحت روحي كه داريد زودتر التيام پيدا كند. و عوارض افسردگي، استرس و ... كمتر باشد.

    شما نياز به حمايت هاي عاطفي زيادي هم از طريق خانواده داريد. و هم با اشتغالات كاري ، تفريحي و .... بتوانيد تمركز خود را از اين حادثه كم كنيد.

    در تالار هم مقالات و مطالبي در خصوص كنار آمدن با مسئله طلاق داريم كه جستجو كنيد و مطالعه كنيد و از آن مهمتر به كار بگيريد.

    فراموش نكنيد شما هر نگاهي به وضعيت كنوني خود بكنيد، در واقعيت هم همان خواهيد بود.
    توجه كنيد كه نگاه ساده انگارانه به طلاق اينست كه طلاق يعني شكست.
    اما شكست هميشه يعني راه اشتباه و انتخاب اشتباه.

    اگر شما درست طلاق را انتخاب كرده ايد در واقع اين پيروزي هست. (يعني در انتخاب همسرتان اشتباه و شكست بوده است و حالا جدايي پيروزي هست.)اما اگر طلاق را اشتباه انتخاب كرده باشيد و زندگي شما ارزش ادامه داشته است در آن صورت طلاق شكست محسوب مي شود.

    با اين توضيحات توصيه ميكنم با توضيحاتي كه داديد، طلاق را براي خود يك پيروزي بدانيد كه يك اشتباه را جبران كرده ايد. به اين منظور شما امروز اولين روزي هست كه مجددا از نظر زندگي كردن متولد شده ايد.
    ببين چه تصميمي مي خواهي براي ادامه راه بگيري؟
    اگر مرتب به گذشته فكر كني، اين معني غم ، شكست و ... مي دهد. يعني در زندگي گذشته پتانسيل مهمي را جا گذاشته اي كه ذهنت مرتب دنبال مي كند. اما اگر واقعا زندگي شما ارزش نداشته است. ديگر فكرت را رها نكن كه به آن برگردد و حزن را برايت بياورد.

    خلاصه اينكه،‌غمگيني و احساس تنهايي در اين روزها تا اندازه اي طبيعي هست.
    اما اگر خودت هم تلاش نكني و تسليم اين حالتها بشوي، اين فشارها روي شما و زندگي آينده ات تاثير مخربي خواهد گذاشت.


    غمگين مي شوي‌،تنها مي شوي،‌اما تسليم اين احساسات نشو. و براي رفتن به سوي احساس هاي مثبت انرژي خرج كن.

    در واقع طلاق يك آمادگي مي خواهد ، اگر نداري با جلسات مشاوره حضوري سريعا كسب كن.
    من و ساير اعضاء‌تالار همدردي هم در كنارتون هستيم

  2. 11 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (دوشنبه 22 فروردین 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:39 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.