مثل اینکه اینجا همه از دید احساسی ازدواج رو نگاه می کنن!!!!

جدی هیچ کی هیچ دلیل عقلی و منطقی برا ازدواج نداره!!!!!!!

همه از اینا هستین که میگین آرامش بعد از ازدواج و این حرفا!!!!!!