به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 17 , از مجموع 17
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 شهریور 95 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1395-6-18
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    102
    سطح
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 41.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    لطفا پست شماره 6 رو حذف بفرمایید چون من اینجا نیومدم که با برداشت اشتباه اعصاب خودمو خورد کنم. تشکر ویژه
    اینو در جواب کاربر صبا دیشب نوشتم که ارسال نمیشد

    درکل شما منظورمنو نفهمیدین
    کجا من گفتم استاد به خاطر نگاه به من نمره کم میده؟؟؟
    گفتم شاید دنبال چیز دیگه ای هستن که بهش نمیرسن
    بعد ازاون من گفتم الان مشکلم نمره ست؟؟؟؟؟
    یا گفتم میخوام استادهام بهم نگاه مناسب داشته باشن و من احساس بد نداشته باشم چه از طرف استاد چه دانشجوها ی اکثرا حسود

    لطفا دقیق بخونید

    متاسفانه کاربر صبا موضوع من رو به انحراف کشیدن .ایشون نمره 7.5 رو دیدن و به خودشون اجازه دادن هرچی میخوان به من بگن. که من در جواب ایشون حرفی ندارم.نیومدم اینجا دنبال اعصاب خوردی

    درجواب اقای بابک بگم کلا دوکاربر اول بیشتر منظور منو متوجه شدن قطعا من مطمئن بودم اومدم چیزی رو اینجا گفتم تا راه حل پیدا کنم . من شاید نباید مثال نمره رو باجزییات کم گفتم. خانم صبا هم همه چیز رو به نمره مربوط کرد که من اصلا کاری به نمره نداشتم و میخواستم مثال بزنم که به صورت ناقص گفتم و باعث سوبرداشت شده.متاسفانه در این جا نمیتونم توضیحات بیشتری بگم و کل مسئله اینه که من تا حد بالایی مطمئنم و از سر خیال ونمیدونم وسواس و این حرفا دوسالی خودمو اذیت نکردم!! فقط خواستم راه حلی پیدا کنم تا دچار این مشکل دیگه نشم

    سلام به مدیرکل سایت فکر کنم راه حل یک و دو باهم بیشتر جواب بده. کلا سال پیش خیلی کلاس نداشتم ولی اصولا ارایشم هم کم بود و ولی از این به بعد سعی میکنم نگاه دیگران برام اهمیت نداشته باشم و نبینم

    فقط یک مورد کوچیک اگه احتمال خیلی کم من اشتباهی مرتکب شدم و ر فتاری کردم که واقعا منظورم نبوده ولی باعث ایجاد سوبرداشت بشه اونوقت چه طوری و چه کاری کنم که سوتفاهم رو برطرف کنم؟

    مثال میزنم من چندماه پیش به عکاسی رفته بودم اون هم برای گرفتن عکس 3*4 مرد عکاس دو عکس پشت سرهم گرفت و بعد به من گفت کدوم رو چاپ کنیم؟ من واقعا کاملا بدون منظور و فقط باتوجه به اینکه اون اقا رو یک عکاس از عکاسی خوب میشناختم گفتم دومی بهتره لبم بهتر افتاده متاسفانه باید ممیگفتم دهانم یا کلا چیز دیگه ای میگفتم. این اقا از اون لحظه دچار سوتفاهم شد و تمام یکساعتی که من منتظر چاپ عکس بودم تماما به من خیره شد و برداشت اشتباه کرده بود . من به صورت نیم رخ به این اقا نشسته بودم و حتی یکبار هم بهش نگاه نکردم و همون اول که فهمیدم اشتباه برداشت کرده فیش واریز وجه رو که بهش دادم خیلی جدی باهاش برخورد کردم و خیلی هم بد. ولی این ادم از سوتفاهمش بیرون نمیومد تا حدیکه هرچی خانم کنار من مینشست و من باهاش حرف میزدم یکهو وسط حرف یه نگاه به اون طرف اقا مینداخت و از کنار من بلند میشد میرفت. تمام یکساعت اعصابم خورد بود . دورتا دور صندلی های انتظار که سالن مربعی نسبتا کوچیکی بود حانم های جوون کارمند نشسته بودن و همشون متوجه نگاه بد این مردک شده بودن .حتی یکی دوبار میخواستم بلند بشم و به مسئول اونجا بگم که به این اقا تذکر بده که چرا اینطوری به من نگاه بد میکنه. اما گفتم میرم و میگذره و نیازی به سرو صدا نیست..اون اقا هم فکرکنم نزدیک 50سال داشت
    البته خیلیا میدونن که مردها درحالت کلی و بخصوص با اوضاع الان همینطوریش هم توی سوتفاهم هستن اما توی محیطی مثل دانشگاه که اگه دچار مشکل بشی نمیتونی بگی فردا استاد درسمو عوض میکنم اگه در این موارد سوتفاهمی اینچنینی رخ داد چه بکنم؟


    تشکر اقای saeeded خداروشکر یکی منظور منو فهمید. چه توضیحی دادید درمورد پلک چشم!!
    در مورد لحن شاید لحن اشتباهی رو برای برطرف کردن سوتفاهم انتخاب کردم. من وقتی میخوام به طرف بفهمونم اشتباه گرفتی بیشتر عصبی و گاهی بی ادبانه برخورد میکنم که جواب توهین رو داده باشم گاهی هم خودمو میزنم به اون راه و به رفتارش بی توجهی میکنم تا شاید طرف بیخیال شه که اصولا نمیشه
    تشکر اقای جوادیان .من باز تکرار کنم رژ و امثالش فقط یک مثالی بود نهه اینکه فقط به خاطر یک رژ استادم فکر خاصی کرده یا به من نمره نداده!! وگرنه ما خیلی بیشتر از یکبار دوبار استادهامونو میبینیم و کلاس داریم . منظورم از اون مثال اینه که من خودم هم به تعدادی از اشتباهاتم پی بردم

  2. کاربر روبرو از پست مفید nazanin5734 تشکرکرده است .

    abi.bikaran (جمعه 19 شهریور 95)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 19 آذر 95 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1392-8-23
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    6,319
    سطح
    51
    Points: 6,319, Level: 51
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    405

    تشکرشده 1,144 در 414 پست

    Rep Power
    79
    Array
    سلام.

    وقتی میگید که برداشت اشتباهی ندارید و این نگاهها قطعا خاصِ شما و آزار دهنده است؛ پس حتما دلیلی داره.
    گرچه بعید به نظر میرسه این دلیل، یه آرایش حتی فراتر از حد معمول، انتخاب کلمات و یا یک ویژگی ساده ظاهری باشه.

    چون میدونید این مشکل خاص شماست و به عنوان مثال من، خانم صبا یا آبی عزیز، درگیر چنین مشکلی نیستیم. از طرفی این مسئله باعث نگاههای به قول خودتون "بد" میشه اونقدر آزار دهنده است که حتی روی قضاوت اساتید نسبت به شما تاثیر منفی میزاره.

    شما نمیتونید این رو نادیده بگیرید و احتمالا با آرایش نکردن و سرتا پا خاکستری پوشیدن هم برطرف نمیشه.
    به رفتارتون دقت کنید. به حالت حرف زدن و طرز ایستادنتون. طوری که روی صندلی میشینید یا لم میدید. اگه میشه از یه خانم که باهاش صمیمی هستید بخواید راهنماییتون کنه. اگه مشکل چشمتون جلب توجه میکنه، یه عینک بزنید.
    جدی بودن با بد اخلاق بودن و مثل زنهای سلیطه حرف زدن، یکی نیست!

    در مورد اساتید هم میتونید توی یه زمانی که سرشون کمتر شلوغه؛ به دفترشون مراجعه کنید و در مورد درس و نمره و پروژه ازشون راهنمایی بخواید تا روابطتتون بهتر بشه. حتی اگر فکر میکنید سوتفاهمی وجود داره ازشون علتش رو جویا بشید و مشکل رو حل کنید. دیگه از رد شدن توی درس که بدتر نمیشه!

  4. کاربر روبرو از پست مفید mahasty تشکرکرده است .

    nazanin5734 (شنبه 20 شهریور 95)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 08 بهمن 03 [ 15:38]
    تاریخ عضویت
    1394-2-25
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    11,079
    سطح
    69
    Points: 11,079, Level: 69
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 40.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    714

    تشکرشده 351 در 126 پست

    حالت من
    Bitafavot
    Rep Power
    44
    Array
    سلام دوست عزیز....
    ببینید وقتی می خواهید چاره کار خودتون رو پیدا کنید باید به همه نظرات هم احترام بگذارید و هم تا اندازه ای بهش فکر کنید...
    اینکه در مقابل نظرات مخالف جبهه بگیرید شما رو نه در این زمینه و نه در هیج جای دیگه ای نمی تونه کمک کنه...
    همیشه ابعاد ناشناخته ای در مسایل مختلف وجود داره که از نگاه شخص به دوره....
    من نیز تاحدی با نظر خانم صبا موافقم....
    اینکه به خاطر چهره جذاب به شما نگاههای خیره کننده ای یا بدی می کنن بیشتر به تصورات شما برمی گرده..... دلیل من هم اینه که با تعاریفی که می کنید چند نفر در طول یک بازه زمانی دوساله هست.....یعنی حداقل یک نفر در ترم!!!!! و این غیر ممکنه....
    خصوصا که به قول خودتون در یک دانشگاه تاپ درس می خونید...یک استاد دانشگاه و هییت علمی برای رسیدن به اینجا از دنیای بزرگی عبور کرده و در این راه زمانبر و سخت با هزاران نفر در ارتباط بوده..با زیبارویان زیادی در ارتباط بوده....و...
    مطمین باشید چنین نگاههای وجود نداره و این رو زمانی متوجه خواهید شد که در مقاطع بالایی تحصیلی باشید و ببینید که نگاه از سوی یک استاد به دانشجو در چه جهتی خواهد بود.....

  6. 3 کاربر از پست مفید افسونگر تشکرکرده اند .

    nazanin5734 (شنبه 20 شهریور 95), نیکیا (شنبه 20 شهریور 95), بابک 1369 (شنبه 20 شهریور 95)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    با درود
    شما تنها راه حلتون اینه که اهمیت ندین به این طرز نگاه
    به فکر خودتون و پیشرفتتون در همچین اجتماعی که مردهاش دید جنسی دارند باشید
    به این چیزا فکر کنید، انرژی تون برای کارای مفید کم میشه
    یا باید دائم حرص بخورید، یا کلا بیخیالشون بشید و کارخودتونو انجام بدید

  8. کاربر روبرو از پست مفید delkhaste تشکرکرده است .

    nazanin5734 (شنبه 20 شهریور 95)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 31 مرداد 04 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    محل سکونت
    زیر باران
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    25,533
    سطح
    96
    Points: 25,533, Level: 96
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 817
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger First ClassOverdriveSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    2,336

    تشکرشده 1,642 در 598 پست

    Rep Power
    165
    Array
    سلام نازنین جان

    من که نه رفتار و نه پوشش شما رو ندیدم و نمیتونم قطعا بگم که کدام رفتار شما ممکنه موجب سوئ تفاهم بشه اما اگر واقعا دنبال جواب این سوال هستی از یک همکلاسی یا دوست

    موجه و باجنبه که نگاهی رو هم به خودش جلب نمی کنه و در درس هاش هم موفق هست،بپرس که نظرش راجع به خودت چیه؟

    در ادامه هم برداشت شخصی خودم رو درمورد مطالبت خصوصا پست آخرت میگم:

    شما گفتی به مرد غریبه در مورد عکست توضیح دادی...2تا مساله به چشم من خورد :

    1-یکیش ساده انگاری شما نسبت به جامعه و اطرافیانت هست : شما در ابتدا ارتباط را بیش از حد ساده می گیری به راحتی جمله ای نامناسب می گی، سپس درگیر نگاه های ناخواسته اون اقا می شی و این بار از اون طرف بام می افتی و این ارتباط مختصر کم اهمیت را پیچیده میکنیش !

    در حالیکه در برخورد با نگاه های اون آقا می تونستی به راحتی و مودبانه از اون اقا بپرسی: ببخشید مساله ای وجود داره یا سوالی دارید ازمن ؟؟

    نگاه سرسری و ساده لوحانه و در ادامه اون بیش از حد پیچیده کردن مساله ساده و کم اهمیت...

    و مساله اعتماد به نفست...اینکه در برخورد با دیگران منفعل هستی . در برخورد با نگاه آزار دهنده شاید در ظاهر سکوت کردی اما در درونت پرخاشگری کردی و چندین انگ به مرد چسباندی.

    مساله دیگران نیستند خودت هستی که باید در اطلاعاتت، ارتباطات و مهارت هات تجدید نظر کنی.

    آگاهی های خودت رو از جنس مخالف بالا ببر ،و الگوهای رفتار موقر رو یادبگیر.مثلا همین یک مساله که مثال زدی من برات چنتا از پیشنهادای خودمو میگم:

    --لازم نیست به مرد یا حتی زن غریبه از عیوب خودت بگی(در واقعیت یا توی عکس یا..).اصلا به اونا چه؟ فکر هاتو در درون ذهنت و برای خودت نگه دار و نتیجه رو بهشون اطلاع بده.اگر دیدی زمان بیشتری می خوای لازم نیست با مکالمات غیرضروری این زمان رو پرش کنی.فقط بگو من می خوام بیشتر عکس هارو نگاه کنم تا انتخابش کنم!

    --در گفتگو با نامحرم مکالمات غیر ضروری رو حذف کن.هرچه سخن مختصر تر و مفید تر بهتر. مثلا وقتی راننده تاکسی سوالی بی ربط پرسید می توانی سکوت کنی و خودت را به نشنیدن بزنی! یا صراحتا اعلام کنی از این مکالمات خوشت نمیاید.

    --در محیط های مختلف پوششت را به اقتضای آن انتخاب کن...

    فعلا همین ها به ذهنم رسید.

    دیگه ببخشید اگه خیلی ساده توضیح دادم .

    موفق باشی گلم

  10. کاربر روبرو از پست مفید Eram تشکرکرده است .

    nazanin5734 (شنبه 20 شهریور 95)

  11. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 20 شهریور 95 [ 23:47]
    تاریخ عضویت
    1395-6-18
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    102
    سطح
    2
    Points: 102, Level: 2
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 41.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تشکر از همتون نظراتتون ارزشمنده
    فقط در مورد اون مثال کاربر ارم:نگاهی از طرف من وجود نداشته فقط حرفی رو زدم که نباید میزدم. و متاسفانه جرات نکردم بگم ایا اقا مشکلی هست یانه
    کلمه تاپ رو هم خانم صبا استفاده کرد من فقط گفتم خوب
    در ضمن من به اساتید توهینی نکردم. وگرنه عنوان تاپیکم رو مینشوتم نگاه بد استادها
    تشمر از همه

  12. کاربر روبرو از پست مفید nazanin5734 تشکرکرده است .

    Eram (یکشنبه 21 شهریور 95)

  13. #17
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    مشت نمونه خرواره.

    اگر خوب تامل کنید فقط با رجوع به نوع ارتباط گیری تون با کاربران در تاپیک تون.

    اولین جملتون در این تاپیک

    نقل قول نوشته اصلی توسط nazanin5734 نمایش پست ها
    سلام.
    قبلش بگم من نظراتتون رو همگی رو میشونم ولی بهیچوجه توهین قبول نمیکنم
    این نشون دهنده ذهن درگیر شماست. شما پیشاپیش اومدید پست هایی که هنوز ارسال نشده را در ذهنتون بررسی کردید که حتی به توهین هایی هم برخورد کردید و پیشاپیش نظر هم می دهید که نمی توانید قبول کنید.

    نمونه بارز پست خانم صبا 2009 ، در تک تک پست هاتون اشاره ای به پست ایشون داشته اید و مثل خوره پست ایشان موجب آزار شما شده و به نوعی به مقابله و اعتراض برخواسته اید در صورتیکه لایک ها و تشکر های پای پست ایشان نشان از تایید حرف های ایشان از نظر سایر کاربران است. البته در اینجا محیط مجازیه و واگویه های ذهنی تان را تا حدی بیان می کنید .

    اما مشخص است در دنیای واقعی ذهن شما همیشه درگیر است. و همین باعث عکس العمل های غیر معمول از جانب شما می شود.

    ذهنیت منفی شما روی عملکردتان هم نا خود آگاه تاثیر می گذارد. و اتفاقا بیشتر باعث جلب توجه می شوید.

  14. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    نیکیا (پنجشنبه 25 شهریور 95), مدیرهمدردی (شنبه 27 شهریور 95)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.