به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 57 , از مجموع 57
  1. #51
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1393-10-23
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    5,315
    سطح
    46
    Points: 5,315, Level: 46
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 247 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه مشکل بزرگ همدردی اینه که نمیشه پیام خصوصی گذاشت! البته فک کنم پول بدی بشه. البته کلا مشاوره تو ايران غیر عادلانه س. مشاوره ها از ساعتی 20 هزار تومن تا مشاوره های بالاشهر که ساعتی 100 هزار تومن هم میگیرن, این خیلی فاجعه س یعنی یه دوره درمان حدود 1 میلیون در میاد که باعث میشه هرکسی نتونه بره مشاوره. اینجا هم که یه فروم مجازی هست تمام امکانات مثل پیام خصوصی رو بستن و انواع محدودیت ها مثل 3 پست تر روز رو گذاشتن که مجبور شی واسه خلاصی از این محدودیت ها پول بریزی اکانت رو شارژ کنی. به هر حال اینجا ایرانه و هیچ دلیلی نداره غیر این باشه!

    _____


    به هر حال من خیلی سعی کردم واضح در حدی که شان این مکان عمومی هم حفظ بشه بگم ولی نفهمیدی گویا.

    از خانومایی که این پست رو میخونن یکیشون بیاد با کلمات ساده تری به خانومدعاشق خانواده بگه که منظور از مهارتهای زنانه و ناز و کرشمه زنونه که میتونه هر مردی رو به زانو در بیاره چیه








    ================
    پی نوشت:
    پاسخ مدیرهمدردی: هر گونه فعالیت های مشاوره علنی در تالار رایگان هست. و محدودیت در دسترسی سایرامکانات برای اعضای عادی به خاطر آسیب هایی بود که قبلا برای اعضاء ا زطریق مشاوره های غلط و بدون مسئولیت از طریق خصوصی پیش می آمد.
    می بینید که افرادی مثل شما هیچ شارژی ندارند و فعالیت هم می کنند.
    در ضمن شما خلاف قوانین همدردی ذیل پست مراجعان به این مسائل پرداخته اید و باید از طریق لینک تماس با ما اطلاع دهید.
    ویرایش توسط سوشیانت : شنبه 20 تیر 94 در ساعت 06:02

  2. 2 کاربر از پست مفید سوشیانت تشکرکرده اند .

    ویولت (چهارشنبه 24 تیر 94), رنگین (شنبه 20 تیر 94)

  3. #52
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 05 آذر 94 [ 13:08]
    تاریخ عضویت
    1394-4-11
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    797
    سطح
    14
    Points: 797, Level: 14
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 3
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class500 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    32

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام عاشق خانواده
    نماز و روزه ات قبول باشه

    توی چت هاتون با شوهرتون بنویسید "اگه". اگر اشتباه نمیکنم "آگه" مینویسید و همین باعث لو رفتن شما میشه.

    خیلی عذر میخوام هی دوست دارم حرف دلمو بنویسم اما همش احساس میکنم شما رو با حرفم ناراحت کنم و پاکشون میکنم اما دوباره مینویسمشون تا بفرستم. نظرمو میزارم و اگه خوب نبود لطفا حذفش کن

    خیلی خوب درک میکنم که فشار عصبی نمیزاره شما خودتون باشید و شما رو از خود واقعیتون دور کرده
    اما با خوندن تاپیکاتون من بیشتر فکر میکنم شوهرتون مقصر باشه خودتون مقصرید.
    شما نتونستید ارضاش کنید از هر لحاظ، براش زنانگی که نکردید مرد بودن رو هم ازش گرفتید.
    شما لطیف نیستی شدی مرد. برای همینه یه زن و با شخصیت زنانه جذبش کرده.
    وقتی میگه تو چهل سالگی تنهام و خوشبخت نیستم خب شما نتونستید خلاهای زندگیشو پر کنید، هر انسانی نیاز به یه یار داره تا بتونه بقیه عمرشو تنهایی زندگی نکنه.
    شما رفتارتون در حد زن 60سالست، باید به رن جوون و پر انرژی باشی.
    من خودم زنم اما خیلی راحت خودم افکارمو پسرونه میکنم و میرم تو دنیای پسرونه و فکر میکنم اگر پسر بودم رفتارهای زنونه کدومشون جذبم میکرد و پیداشون میکنم و خودم ازشون استفاده میکنم.
    احساس میکنم خیلی منضبطی(انضباط داری)
    زندگی زناشویی باید هیجان داشته باشه شما خیلی خشکی.
    شوهرت احتیاج داره تنها باشه انقدر گیر نده بهش من پستاتو میخوندم واقعا ناراحت میشدم که چرا انقدر اذیت میکنی هی تا بیدار میشه میره رو مبل میشینه توام بیدار میشی میری رو مبل میشینی تا میره دراز بکشه توام میری فوری پیشش، یکم بزار تنها باشه
    با رفتارات شوهرتو دور کردی حالا با چسیندگیت نمیتونی نگهش داری فقط دورترش میکنی.
    اصلا بیا دیدتو عوض کن
    فکر کن مجبوری با شوهرت توی یه خونه زندگی کنی و شوهرت مردی غریبست اما اصلا نظری به تو نداره ولی تو عاشقشی. برای اینکه بتونی قلبشو تصاحب کنی چیکار میکنی؟
    ویرایش توسط ویولت : شنبه 20 تیر 94 در ساعت 07:01

  4. کاربر روبرو از پست مفید ویولت تشکرکرده است .

    رنگین (شنبه 20 تیر 94)

  5. #53
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    http://s6.picofile.com/file/81814111...D9%87.pdf.html
    این فایل رو دانلود کن . برخی مطالبش به دردتون می خوره


    پ.ن.
    جدیدا تبی در تالار شروع شده که لازم دیدم نکته ذیل را بیان کنم.

    برخی از کاربران اینجا را جایی برای جولان سلیقه فردی و تزریق افکار و دیدگاه خودشون کردند به جای اینکه به موضوع اصلی استارتر بپردازند.

    نمی دونم نرخ قیمت مشاوره در بالا و پایین شهر چه ربطی به مشکل این بنده خدا دارد.

    از مراجع خواهش می کنم در این مواقع از به حاشیه رفتن تاپیکشون مراقبت داشته باشند
    ویرایش توسط بی نهایت : شنبه 20 تیر 94 در ساعت 07:31

  6. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    paiize (شنبه 20 تیر 94), مدیرهمدردی (شنبه 20 تیر 94)

  7. #54
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام از همه ممنونم

    نارجیس عزیز من هم پستای شما رو خوندم اتفاقا قبلا من هم متوجه شباهت‌ها شده بودم مخصوصا وقتی تو آشپزخونه بودی و همسرت تلفن زد به خانوادش و بعد بحث کاملا کاملا قبلا برا من هم پیش اومده

    با حرفات موافقم هر چند که فکر میکردم قبلا هم شروع کرده بودم اما دوباره از اول شروع میکنم البته از دیروز بخاطر محدودیت پست نتونستم جواب بدم

    از بقیه دوستان هم بخاطر راهنماییهاتون سپاس
    سوشیانت عزیز ممنون که مثل برادر همراهی میکنی من تو پستای قبلی نگاه میکنم و آدرس ایمیلتون رو پیدا میکنم و براتون ایمیل میزنم، اگر اجازه بدید؟

    دیروز همسرم کل روز خونه بود و همش تو گوشی حتی یه پیام به مینا نداد مطمینم صد در صد فهمید کاش نمیفهمید

    از هشت صبح تا ده و نیم تو گوشی تو حال بود یه کلمه هم حرف نمیزد. کفری شدم و رفتم بالای سرش. خیلی وقت بود اینکارو نکرده بودم. سریع دو تا از برنامه هاشو بست.

    با اینکه قبلا این کارو نمیکردم ولی گفتم اینا چی بود؟ چرا بستی.
    خیلی راحت گفت دوست دارم من هم چیزی نگفتم
    بعدش دوباره قضیه مشاوره رو گفتم و گفتم ازت خواهش میکنم فقط یه جلسه یه ساعت برام وقت بزار

    گفت باشه میام فقط بخاطر این که خیلی خیلی خیلی عذر میخوام حرف زشتی زد ولی گفت فقط بخاطر اینکه مشاور رو ضایع کنم نتونستم خود حرفشو بگم. عذر میخوام

    همین الان که دارم مینویسم پیام داد

    با مینا حال و احوال کرد و گفت کم پیدا شدی. گفتم چرا دیگه متن نمیفرصتین گفت تو باید درس پس بدی نه من و گفت ادما ذاتشان تغییر نمیکنه حتی با آموزش گفت من رو خیلیا تست کردم و بعد گفت ببخشید رسیدم سر کار بای

    یعنی هم رانندگی میکنه هم پیام میده

    فکر کنم منظورش من بودم چون دوباره دیروز رفتم سراغشو پرسیدم چرا این برنامه ها رو بستی

    اخه بخدا کفری شدم مدام تو گوشیه بهش گفتم بزار کنار اخه تا وقتی اون دستته من میترسم بیام پیشت همش نگرانم فکر کنی کنترلش میکنم. گفتم میبینی که چند وقته من اصلا زمانی که گوشی دستته نزدیکتم نمیشم

    گفت اتفاقا این بدتره و گوشی و گذاشت کنار گفت خو حرف بزن چی میخوای بگی اینم کنار
    ولی من حرفی نداشتم

    چکار کنم نزدیک میشم میگه خودتو عوض کن
    نمیشم میگه این بدتره

  8. کاربر روبرو از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده است .

    رنگین (شنبه 20 تیر 94)

  9. #55
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 15 شهریور 98 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1393-10-23
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    5,315
    سطح
    46
    Points: 5,315, Level: 46
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 247 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ویولت نمایش پست ها
    شما نتونستید ارضاش کنید از هر لحاظ، براش زنانگی که نکردید مرد بودن رو هم ازش گرفتید.

    شما لطیف نیستی شدی مرد. برای همینه یه زن و با شخصیت زنانه جذبش کرده.

    شما رفتارتون در حد زن 60سالست، باید به رن جوون و پر انرژی باشی.

    احساس میکنم خیلی منضبطی(انضباط داری)
    زندگی زناشویی باید هیجان داشته باشه شما خیلی خشکی.

    شوهرت احتیاج داره تنها باشه انقدر گیر نده بهش من پستاتو میخوندم واقعا ناراحت میشدم که چرا انقدر اذیت میکنی هی تا بیدار میشه میره رو مبل میشینه توام بیدار میشی میری رو مبل میشینی تا میره دراز بکشه توام میری فوری پیشش، یکم بزار تنها باشه
    با رفتارات شوهرتو دور کردی حالا با چسیندگیت نمیتونی نگهش داری فقط دورترش میکنی.
    اصلا بیا دیدتو عوض کن

    فکر کن مجبوری با شوهرت توی یه خونه زندگی کنی و شوهرت مردی غریبست اما اصلا نظری به تو نداره ولی تو عاشقشی. برای اینکه بتونی قلبشو تصاحب کنی چیکار میکنی؟
    عاشق خانواده اين متن رو با دقت بخون
    تك تك حرفهايي كه ويولت زده درسته. يه جاهاييشو بلد كردم و به رنگ آبي درآوردم برات كه فكر ميكنم خيلي مهمتره.

    اميدوارم واقعا موفق بشي

    نقل قول نوشته اصلی توسط عاشق خانواده نمایش پست ها
    سوشیانت عزیز ممنون که مثل برادر همراهی میکنی من تو پستای قبلی نگاه میکنم و آدرس ایمیلتون رو پیدا میکنم و براتون ایمیل میزنم، اگر اجازه بدید؟
    در خدمتم



    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    برخی از کاربران اینجا را جایی برای جولان سلیقه فردی ...

    نمی دونم نرخ قیمت مشاوره در بالا و پایین شهر چه ربطی به مشکل این بنده خدا دارد.

    شما نگران نباش !
    درد رو كسايي ميفهمن كه با يه مشاوره دو ساعتي ممكنه زندگيشون از اين رو به اون رو بشه اما هزينه‌ ساعتي خداتومن رو نميتونن پرداخت كنن!
    اينجا هم حرف نزنيم كه ديگه هيچي. توي يه فروم مشاوره در مورد مشاوره نشه حرف زد فاتحه آزادي بيان تو اين مملكت خوندس كه
    اگه نگران استارتر هستي، باز هم نگرانيت بي مورده من از تاپيك اولضش باهاش بودم و ميدونم از دستم ناراحت نميشه.
    اين بحث رو هم تموم كنيد لطفا و به كار خودتون مشغول باشيد نه ديگري.
    موفق باشيد
    ویرایش توسط سوشیانت : شنبه 20 تیر 94 در ساعت 18:23

  10. 2 کاربر از پست مفید سوشیانت تشکرکرده اند .

    ویولت (چهارشنبه 24 تیر 94), مژده عشق (یکشنبه 21 تیر 94)

  11. #56
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 23 مهر 95 [ 01:57]
    تاریخ عضویت
    1393-12-09
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    4,080
    سطح
    40
    Points: 4,080, Level: 40
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    96

    تشکرشده 225 در 103 پست

    Rep Power
    39
    Array
    سلام دوستان
    همسرم قراره فردا بخاطر من بیاد مشاوره البته گفته فقط بخاطر اینکه مشاور رو ضایع کنه و بهمون بفهمونه که خودش از مشاور بهتره

    در مورد مینا هم کم کم پیاماشو کم کرد تا اینکه امروز اصلا پیام نداد و مشاورم بهم گفت کار بدی کردی و.اگه بفهمه که تویی دیگه باورت نمیکنه

    دیشب که اومد خونه یه ست ادکلن وان میلیون همراهش بود گفت با جایی که قرار داد بسته برا کار اینو بهش دادن دلم باور کرده عقلم هم همینطور اما یه جاییکه قلبم شک داره

    اقای سوشیانت برادر عزیز براتون ایمیل زدم امیدوارم به دستتان رسیده باشه

    ویولت عزیز من پیامتو خوندم واقعن راست میگی تا بیدار میشه من هم همینطور تا میره رو.میل منم دنبالش. دارم رو خودم کار میکنم ممنون از تلنگرت من هم برا همین ریز توضیح میدم دنبال این تلنگرا میگردم

    اما در مورد کارا و.وظایف خونه باید بگم آگه صد سال من کارا رو نکنم هیچ اتفاقی نمیفته و من مجبورم همه کارا رو خودم انجام بدم این کارا خیلی نرم گردنم افتاده

    در مورد اینا قبلا خیلی باهاش صحبت کردم اما فایده نداشته. حسودیم میشه به زن وشوهرا که با هم میرن خرید. ولی چه کنم الان با موضوع مهمتری سر و کار دارم


    بازم تشکر از راهنماییتون

  12. 2 کاربر از پست مفید عاشق خانواده تشکرکرده اند .

    ویولت (چهارشنبه 24 تیر 94), رنگین (دوشنبه 22 تیر 94)

  13. #57
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array
    با سلام

    تاپیک ازظرفیت مجاز عبور کرده

    لطفاً بجای اینکه سریع تاپیک دیگری باز کنید مدتی به راهنمایی های مفید توجه کرده عمل کنید و سعی کنید بجای گزارشریز دادن برای کمک گرفتن که موجب حذف خلاقیت شما و وابستگی به راهنمایی دیگران می شود .... خود از آنچه تا کنون آموخته اید بهره بگیرید و ابتکار عمل داشته باشید .... مقالات همدردی ، مهارتهای زندگی و تاپیک های مشابه را مطالعه کرده و نکته برداری نموده و برای خود دستورالعمل رفتاری تنظیم کرده و به عمل در بیارید


    موفق باشید





  14. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    del (سه شنبه 23 تیر 94)


 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از زندگیم راضی نیستم و پشیمونم که همیشه سعی کردم خوب باشم
    توسط ema1989 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 شهریور 91, 23:30
  2. سخته ، ولی دارم سعی میکنم
    توسط نا آشنا در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 دی 90, 21:54
  3. نمیدونم چه راهی رو انتخاب کنم، بازم سعی کنم ؟
    توسط nima2 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: سه شنبه 21 تیر 90, 09:00
  4. خدا رو شکر می کنم و سعی می کنم تغییر کنم
    توسط saboktakin در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 187
    آخرين نوشته: شنبه 07 اسفند 89, 05:00
  5. +سعی می کنم ارتباطمون رو قطع کنم اما نمی شه
    توسط somebody در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: جمعه 09 اسفند 87, 23:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.