تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 21 در 7 پست
سلام به همه؛ فعلا که دیگه اس نداده، جواب اون اس هاشم ندادم حتی ازم خواسته بود از بلاک درش بیارم این کارم نکردم و جوابی هم بهش ندادم. البته برام سخت بود ولی باید اعتراف کنم الان که دیگه خبری ازش ندارم و دیگه اس نداده یه مقدار فکرم راحت تر شده. قبلا هرچقدر التماسم می کرد و ناراحتیشو می دیدم بیشتر داغون می شدم چون قبلا خودم درد عشقو چشیدم، بدم چشیدم. اما الان حداقل خیالم راحته که زودتر تمومش کردم که خیلی وابسته نشه که عین خودم دوسال آزگار یه چشش اشک باشه یکیش خون! از همه عزیزانی هم که منو توی تشخیص مسیر درست یاری کردن واقعا تشکر می کنم. اگه راهنمایی های شما نبود شاید ماهها شایدم بیشتر این رابطه اشتباهی طول می کشید. فقط دعا کنید دیگه اس نده....
saeed.ms (شنبه 22 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)