
نوشته اصلی توسط
آرام دل
من نمیدونم این شلوارای تنگ(ساپورت) رو چه جوری میپوشند گرمشون نمیشه

تا حالا از این جنبه بهش فکر نکرده بودم. واقعا تو گرما خفه نمی شن با ساپورت؟
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
بی نهایت
کم رانندگی می کنم از بس همسر مهربان موقع رانندگی ایراد می گیرن.
بدون اون هم بچه ها از سرو کله ام بالا می رن و نمی ذارن.
بچه ها را بنشون عقب،
کمربندشون را هم ببند، بگو تکون نخورید و از پنجره بیرون را نگاه کنید تا برسیم
واسه سرگرمی بهشون بگو ماشین بشمرن. برای نفر اول و دوم مسابقه، بعد از رسیدن بستنی می خرم. 
به برچسب گنده هم بزن کنار استارت، بنویس ترمز دستی فراموش نشه
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)