RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین
سلام دوست خوبم
بدون مسائل و مشکلات در زندگی همه هست و همه درگیر مشکلات خودشونن.حالا ممکنه دامنه و نوعش فرق کنه
فعلا با توجه به اختلالاتی که برای پدرت پیش اومده صلاح نیست مادرت برگرده پیشش.
البته نباید هم تنها بمونه.
از شماره 148 مشاور بهزیستی کمک بگیر
وقتی شماره رو میگیری تلفن گویا میگه برای مشاوره در زمینه اعتیاد فلان دکمه را فشار دهید
انشاالله حل میشه
گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.
علاقه مندی ها (Bookmarks)