به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    مهسان-م عزیز

    شما و خواهر و برادرانتان هیچ دخالتی در کار پدر و مادر نداشته باشید ، جز اینکه به مادر آرامش بدهید و به صبر دعوتش کنید . به پدرتون هم احترام بگذارید . هیچ کدام نباید تصور کنند دیگری را حمایت می کنید این اثر منفی اش زیاده .

    فقط به پدر احترام بگذارید و دعوتش به آرامش کنید و سعی کنید متقاعدش کنید که نزد پزشک بروید ، بهش ابراز علاقه کنید و یادآوری کنید رفتارهای خوب چند سال پیشش را و نشون بدهید که دوست دارید همانگونه باشد .
    وقتی می گوید شماها منو عصبانی می کنید ، بهش بگید حق باشماست ف اما مایل هستید بدانید از کدام رفتار شما ناراحته . و با زبان خوش بیان کنه نه با پرخاش .

    پرخش گری پدرتون عمدتاً به اعتیادش برمی گردد و از طرف دیگر به غر غر و ابراز ناراحتی مادرتان از ازدواج محددش .

    پدر شما چند سالشه و چه مدته گرفتار اعتیاده ؟
    چند وقته همسر دیگری اختیار کرده ، و روابط مادر و پدرتون معمولا ضبر سر چه چیزهایی تیره بوده یا شده ؟


    .

  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 22 بهمن 90)

  3. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 بهمن 90 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,419
    سطح
    29
    Points: 2,419, Level: 29
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    پدرم 61 سالشه . حدوده 4-5 ساله که ماهی یه بار یا هر 2 ماه یه بار شیشه میکشه . یکی دوسال قبلش هم قرص x میخورد.
    پدرم ازدواج دوم نکرده . میخواست بکنه که لو رفت .یعنی زود فهمیدیم . فقط رابطه عاطفی دشته .
    عمه ام میخواست بابامو ببره روان پزشک ولی چون بابام راستشو نمیگه روان پزشک نمیتونه راهنماییش کنه .
    چون قبلا رفته و یکسری حرفها به نفع خودش تحویل روانشتناس داده بود ( بابام حیلی خوب بلده حرف بزنه و همه رو محکوم کنه)
    حالا بابا و مامانم رفتن خونه عمم شاید عمم بتونه کاری کنه.
    ولی مساله اینه که بابام میگه من اصلا مامانتو نو نمیخوام . میخواد بره میخواد بمونه .
    یعنی فقط به گفته خودش وجدانش نمیذاره که طلاقش بده .اونم وقتی عصبانی شه که وجدان هم یادش میره و بیرونش میکنه .
    در حالی که مامانم لیاقت بهتر از این ها رو داره . هم خوشگله و هم خوش هیکله و هم خیلی کدبانو . واقعا حیفشه.
    مشکلی که پدر مادرم با هم داشتن ( به گفته بابام) اینم بود که در جوانی (30 سال پیش ) مامانم رو بابام خیلی حساس بوده و خیلی سوال جواب میکرده و کجا بودی چرا دیر اومدی و این چیزا ...
    حالا بابام داره تلافی میکنه .خنده دار نیست ؟؟؟؟؟؟

    ولی من مشکل رو جای دیگه میبینم . بابام به لحاط شغلی که داره ( وکالت) فقط با آدمای مشکل دار سرکار داره . مردایی که خرجی نمیدن .زنشونو میزنن . پول نمیدن و و و و و
    بابام اینا رو میبینه میگه من خیلی خوبم . از هر 1000 نفر یکی مثل من نیست !!!
    اگه با دو تا آدم حسابی میگشت اینطور نمیشد .به مامانم میگه من واست تلویزیون رنگی خریدم !!! تو این همه رفاه داری !!!!!!!!!!!!!همه بخاری هاشون خاموشه ولی بخاری ما روشنه !!!

    زندگی شون خیلی مسخرست .بابام سر هر چیز بهانه میگیره . چند روز پیش دعواشون سر این بود که چرا تو یخچال کمپوت آناناس نداریم ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!

  4. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین


    مهسا خانم ، رفتار پدر شما ربطی به شغلشون نداره ( تاثیر خیلی خیلی کم )
    تاثیر مستقیم داره از مصرف مواد مخدر ، لطفا مقالات مرتبط با شیشه رو بخونید !
    توهم سازی ، شک و بد بینی ! تنفر یکی از کمترین تاثیرات شیشه هست ، بماند که اکستازی هم مصرف کرده که تاثیر اون به شدت مخرب تر از شیشه هست
    ابتدا باید مشکل اعتیاد پدرتون رو حل کنید ، سپس به فکر حل مشکلات اخلاقیش باشید
    بهترین روش ها ترک اعتیاد هم روش های درمانی هست ( نه قرص و ترک اعتیاد 1 روزه و این جور مزخرفات )
    کلاس هایی که معروف هست و دیدید که با معتادین از لحاظ روانی کار می کنند ، کلاس های منظم تا آخر عمر ( بله تا آخر عمر ) می گذارند ! ( اسمش رو نمی دونم چرا یادم رفته )
    یه مورد دیگه ، اون کسی که پدرتون رو معتاد کرده و مواد رو از ایشون تهیه می کنید رو حتما پیدا کنید ، اگر دوست صمیمی هست که باید کمک کنید با پدرتون ترک کنه یا ... !
    در کل مهمترین موضوع زندگی شما صبر باشه و البته پیدا کردن سریعترین راه حل ممکن ، چون تاثیرات شیشه بسیار مخرب هست
    پ.ن : در ضمن ماهی یکبار مطمئن باشید بیشتر هست ! ایشون معتاد هسند و مصرف منظم دارند ، در آمد ایشون هم خوب هست که مزید بر تهیه راحت مواد هست

  5. 2 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (پنجشنبه 20 بهمن 90)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    سلام
    این لینک و این لینک را بخون. مخصوصا راهنمایی کارشناسان و مدیر همدردی را.

    اگر پدر شما به این وضوح میگه که مادرتون را نمیخواد، چرا مادرتون جدا نمیشن؟

    اینکه جوونیش را همراه پدرتون گذرونده و انصاف نیست زمان پیری تنهاش بزاره درست. اما به زور که نمیشه به کسی چسبید.
    حرف مردم هم درست.
    تامین مالی هم درست.

    اما سلامت جسمی و روانی مادرتون در خطره
    آرامش شما و بقیه فرزندان به هم میخوره
    زندگی خانوادگی شما هم آسیب می بینه

    چه دلیلی هست که این همه استرس و ترس و فشار و ... را تحمل کنید و کنند ؟




  7. #15
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    سلام دوست خوبم

    بدون مسائل و مشکلات در زندگی همه هست و همه درگیر مشکلات خودشونن.حالا ممکنه دامنه و نوعش فرق کنه

    فعلا با توجه به اختلالاتی که برای پدرت پیش اومده صلاح نیست مادرت برگرده پیشش.
    البته نباید هم تنها بمونه.
    از شماره 148 مشاور بهزیستی کمک بگیر
    وقتی شماره رو میگیری تلفن گویا میگه برای مشاوره در زمینه اعتیاد فلان دکمه را فشار دهید

    انشاالله حل میشه
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  8. #16
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 بهمن 90 [ 18:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    2,419
    سطح
    29
    Points: 2,419, Level: 29
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با پدرم چه رفتاری داشته باشم ؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    سلام دوستان. اومدم خبر های جدید بدم .گفتم مامانم رفت خونه عمم . بعد از 4 روز بابام رفت دنبالش و بر گردوندش خونه . گفت چون خود کشی کرده بود اثر قرصها بوده که اون کارارو کرده و از خونه بیرونش کرده .
    خلاصه فعلا مامانم برگشته و دارم مثل زندگی میکنن . البته هنوز با هم بحث دارن .عمم خیلی سعی کرد بابامو ببره مشاور ولی بابام گفت هر چی مشاور میخواد بگه من بهترشو بلدم من خودم به مردم مشاوره میدم !!
    خلاصه فعلا باز دارن زندگی میکنن . البته دو روز پیش دوباره بابام گفت بهتره طلاقت بدم !!!!!!!!!!!! ولی باز گفت هیچی حالا ولش کن یه چیزی گفتم .
    خوش به حال همه اونایی که پدر مادری با روابط گرم و صمیمی دارن . آرزوی یه جو خانوادگی گرم رو دارم .دوست دارم بعد از ظهر ها که بیکار میشم بچمو ور دارم برم پیش مامانم . یه ذره اونجا بشینم . ولی نمیرم چون میترسم دعواشون شه و اعصابم خورد شه.اگه هم بخوام برم قبلش باید زنگ بزنم و وضعیت رو چک کنم.

    من خیلی احساس تنهایی میکنم ...

  9. کاربر روبرو از پست مفید مهسان-م تشکرکرده است .

    مهسان-م (شنبه 29 بهمن 90)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا من مقصرم یا اون؟؟؟
    توسط bluee در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 17:41
  2. امیدم به زندگی کم شده ( چرا من ؟؟؟ کمکم کنید)
    توسط ab96 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 05 شهریور 94, 13:47
  3. به اين احساس اوليه اعتماد كنم؟؟؟ ... به نظرتون من زود قضاوت ميكنم؟؟؟
    توسط rama25 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 شهریور 91, 09:00
  4. چطور بهش بگم ؟؟؟
    توسط amir_irani در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 دی 89, 19:33
  5. با شوهر بچه ننه ام چه کنم؟؟؟
    توسط sara62 در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: شنبه 10 مهر 89, 12:08

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.