
نوشته اصلی توسط
بالهای صداقت
همون دین و خدایی که گفته نجس هست ، همون دین و خدا هم گفته اند چه جوری میشه نجاست رو پاک کرد
اگر نشه هیچ وقت نجاست رو پاک کرد ، اون وقت اصلا نمی شد زندگی کرد که ...
لزومی نداره بری بگی که چی شده که همه جا نجس شده ، شروع کن به تمیز کردن خونه ، به مامانت بگو می خواهم امسال توی خونه تکونی عید کمک اصلی خودم باشم ، می خواهم واسه مامانم سنگ تموم بذارم و همه جا رو تمیز وپاکیزه کنم ، اصلا می خواهم همه جا از تمیزی برق بزنه ...
فرش و موکت و پارچه و مبل و ... همه چی قابل شستن هست ، بگو از همین الان هم می خواهم شروع کنم ، چون دم عید می دونم سرم شلوغ میشه و نمی تونم اونجوری که دلم می خواد واست نظافت کنم
فکر می کنی مثلا مادر هایی که بچه کوچیک دارند ، چی کار می کنند؟
وقتی بچه من هم کوچک بود و می خواستم کنترل ادرار رو یادش بدم ف یه مدت همه جای خونه نجس شده بود و مجبور بودیم تا دم سجاده نماز با دمپایی راه برویم
بعد که بچه ام یاد گرفت ، کم کم شروع کردم به شستن و آب کشیدن تمام خونه
حتی خوشخواب تخت رو هم شستم و سه روز گذاشتمش توی حیاط زیر آفتاب تا خشک بشه
حالا به نظرت مثلا من باید می رفتم خودم رو می کشتم که چرا تمام خونه نجس شده؟
بعدش هم که میگی شش ماه هست که این عادت رو ترک کرده ای ، بنابراین پتانسیل خوبی باید در وجودت باشه
علاقه مندی ها (Bookmarks)