به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    449
    سطح
    8
    Points: 449, Level: 8
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    انسانی حیوان صفت شده ام

    سلام بر اعضای انجمن

    من یک مشکل بزرگ دارم و اون اینکه با اینکه ازدواج کرده ام اما با برخورد با هر غیر همجنسی که تمایلی به من نشان می دهد، دلم می لرزد و افکار ناپسند از ذهنم می گذرد. از خودم بدم میاید و دوست دارم ان زمان زمین دهان باز کند و مرا در خود ببلعد.

    آیا راهی برای رام کردن این دل هوس باز هست؟


  2. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    سلام ستارالعیوب

    به همدردی خوش آمدی


    شما خانم هستی یا آقا؟

    چه مدت هست این حالت را پیدا کرده ای ؟
    همیشگی هست یا خیر؟



    .

  3. 7 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 12 مهر 91)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    449
    سطح
    8
    Points: 449, Level: 8
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    ممنون از خوش امد گوییتان،

    ترجیح می دادم بدون دانستن جنسیتم کمکم کنید. من خانم هستم.
    از 3 سال پیش این حالات را پیدا کردم و خوب گاهی سعی می کنم خیلی کنترل داشته باشم (با پرت کردن حواسم، با فکر کردن به زندگیم، با فکر کردن به اینده، با روزه گرفتن) و کمی حالاتم کم می شود و لی اکثر اوقات متاسفانه توان کنترل را ندارم.

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستار العیوب
    ممنون از خوش امد گوییتان،


    از 3 سال پیش این حالات را پیدا کردم و خوب گاهی سعی می کنم خیلی کنترل داشته باشم (با پرت کردن حواسم، با فکر کردن به زندگیم، با فکر کردن به اینده، با روزه گرفتن) و کمی حالاتم کم می شود و لی اکثر اوقات متاسفانه توان کنترل را ندارم.
    شما چند سال دارید؟
    چند سال از ازدواجتون می گذره؟

    به نظر خودتون اتفاق خاصی سه سال پیش افتاد که به این حس پی بردید یا این حس در شما ایجاد شد؟ چطور متوجه این حس و تغییر در خودتون شدید؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید پیدا تشکرکرده است .

    پیدا (پنجشنبه 13 مهر 91)

  7. #5
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    عزیزم

    به نظر میرسه دچار وسواس فکری در این رابطه هستی ، که نیازه با کنترل ذهن رفعش کنی ، از روانشناس در این رابطه کمک بگیر

    آیا دوران مجردی نیز چنین حالتی داشتی ؟ اگر آره ، چطور با آن برخورد کردی ؟ تخیلاتت در دوران تجرد چطور بوده ؟ چقدر مطالب مربوط به روابط جنسی را مطالعه یا توجه می کردی ؟

    رابطه ات با همسرت چطور هست ، هم جنسی هم عاطفی ؟

    نسبت به غیر هم جنس افکاری که پیدا می کنی بیشتر جنبه جنسی دارد یا عاطفی ؟



    .

  8. 6 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (چهارشنبه 12 مهر 91)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    449
    سطح
    8
    Points: 449, Level: 8
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    ممنون از توجهتان،

    منظورتان از وسواس فکری چیست؟

    نه در دوران تجرد چنین افکاری نداشتم. اگرچه از نظر عاطفی به بعضی از خواستگارهایم وابسته می شدم.
    تخیلاتی نیز در دوران تجرد نداشتم. در مورد مسائل جنسی همینقدر که از خانواده و دوستانم میشنیدم توجه داشتم اما مطالعه خاصی در این باره نداشتم.

    زندگی من و همسرم هم مثل تمام زندگی های ایرانی پر از فراز و نشیب است. از نظر عاطفی رابطه مان گاهی در اوج است و گاهی در دره. و از نظر جنسی نیز در اکثر اوقات در نشیب است. راستش خواهشی از شما دارم. خواهش می کنم مرا مستقل از روابطم با همسرم راهنمایی کنید چون فکر می کنم اگر من در بدترین شرایط هم در رابطه با همسرم باشم باید بتوانم فرمان دل خود را بدست گیرم.

    احساسی که نسبت به جنس مخالف دارم هم از نوع عاطفی است هم از نظر جنسی. اما بعد جنسیش گویا پررنگ تر است.


  10. #7
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    سلام

    به تالار خوش آمدی عزیزم

    ابتدا بر اساس نامی که بر تاپیک خودت نهاده ای و خودت را هدف گیری منفی کرده ای نقد دارم .


    با خودت مهربان باش و به خودت احترام بگذار .

    تو هر چه که باشی انسانی ارزشمند و والی هستی . اگر مسئله ای داری و یا فکر می کنی که داری دلیل بر بدی و حیوان صفتی نیست .

    بیولوژیک و طبیعت بدن انسان ابدا قابلیت نقد منفی ندارد هر انسانی از بیولوژیک خاصی برخوردار است . در پذیرش خودت باش . اما طبیعت خودت را بشناس و آن را درک کن و برایش راه حل پیدا کن .

    و اما

    عزیزم نمی شود شما را بدون رابطه با همسرت یا شریک جنسی ات نقد کرد . یک بعد مربوط به طبیعت جنسی شخص و سیستم بدنی شماست اما چون ازدواج کرده ای و شریک جنسی داری اگر این شریک جنسی فانتزی های شما را درک کند و در بازی جنسی و ایجاد تنوع با شما سازگار باشد یا نباشد نیز باید بررسی شود .

    در نتیجه بدون ترس حرف بزن و لازم نیست خودت را تخریب کنی تا گوش شنوایی برای شنیدن مسئله ات بیابی . تو دوست داشتنی و ارزشمند و قابل احترامی .( فقط خواهش می کنم بنا بر مقررات تالار عمل کن و مسئله ات را تا جایی که قابل باز کردن است باز کن )

  11. 9 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 15 مهر 91)

  12. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    سلام دوست عزیز

    من احساس میکنم که لذتی که با همسرت باید داشته باشی رو ندارید

    بهتر بگم راه همبستری رو خوب بلد نیستید که به اوج لذت برسید و سیراب شوید .

    مرد خسته از کار میاد و بیشتر بفکر نیاز خودش است که زود تخلیه شود و برود بخوابد اما به نیازهای همسر توجه نمیکند .

    که زن با مرد در مسایل همبستری خیلی باهم فرق دارند .

    وگرنه اگر زن خوب لذت ببرد نیازی ندارد که به دیگری فکر کند .

    فکر کردن زن به نیاز جنسی به مردنامحرم گناه بزرگی هست .


    چند سوالی :

    شما خانمها باهم میشیندی با دوستانتون راجبع مسایل همبستری همسرانتون حرف میزنید .

    دوستی دارید که پیش شما از مردها دیگر حرف بزند .

    فیلم یا عکس پرونو در گوشی دارید . یا در منزل تماشا میکنید .با دوستانتون چطور ؟؟؟

    همسرتون به خود میرسد یا خیر .

    چقدر فاصله سنی با همسرتون دارید .

    در دوران کودکی یا نو جوانی رابطه جنسی کودکانه ای داشتید ؟؟؟؟

    همسرتون محبت میکند ؟؟

    گفتید در مسایل جنسی با همسرتون در اوج و در نشیب است . میشود بگید چی باعث میشه که نشیب داشته باشد .

    با همسرتون مشاجره دارید . ؟؟؟؟


    لطفا به سوالات دقیق پاسخ دهید .




  13. 4 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (چهارشنبه 12 مهر 91)

  14. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 فروردین 92 [ 00:28]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    449
    سطح
    8
    Points: 449, Level: 8
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 1
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    سلام

    به تالار خوش آمدی عزیزم

    ابتدا بر اساس نامی که بر تاپیک خودت نهاده ای و خودت را هدف گیری منفی کرده ای نقد دارم .


    با خودت مهربان باش و به خودت احترام بگذار .

    تو هر چه که باشی انسانی ارزشمند و والی هستی . اگر مسئله ای داری و یا فکر می کنی که داری دلیل بر بدی و حیوان صفتی نیست .

    بیولوژیک و طبیعت بدن انسان ابدا قابلیت نقد منفی ندارد هر انسانی از بیولوژیک خاصی برخوردار است . در پذیرش خودت باش . اما طبیعت خودت را بشناس و آن را درک کن و برایش راه حل پیدا کن .

    نقد شما را می پذیرم. یعنی خیلی دوست دارم که بپذیرم. اما وقتی فیلمهای حیات وحش را می بینم به فکر فرو می روم که تفاوت من با این حیوانها چیست اگر نتوانم بر نیازهایم کنترلی داشته باشم.

    و اما

    عزیزم نمی شود شما را بدون رابطه با همسرت یا شریک جنسی ات نقد کرد . یک بعد مربوط به طبیعت جنسی شخص و سیستم بدنی شماست اما چون ازدواج کرده ای و شریک جنسی داری اگر این شریک جنسی فانتزی های شما را درک کند و در بازی جنسی و ایجاد تنوع با شما سازگار باشد یا نباشد نیز باید بررسی شود .

    در نتیجه بدون ترس حرف بزن و لازم نیست خودت را تخریب کنی تا گوش شنوایی برای شنیدن مسئله ات بیابی . تو دوست داشتنی و ارزشمند و قابل احترامی .( فقط خواهش می کنم بنا بر مقررات تالار عمل کن و مسئله ات را تا جایی که قابل باز کردن است باز کن )

    ترسم از این است که حرفهایی را بازگو کنم که تنها موضوع را منحرف کند. می دانم که شاید مقداری از ریشه مشکلاتم در روابطم با همسرم باشد اما ترسم از این است که در اخر اگر نتوانم این روابط را کاملا بهبود دهم آیا باید بپذیرم که مشکلم نیز بهبود نمی یابد؟ یعنی نمی خواهم حل مشکلم منوط به بر طرف شدن مشکلات زندگیم باشد که اگر حل نشد مشکنم بر سر جای اول بماند. در زیر سعی می کنم توضیح دهم چرا می خواهم مستقل از روابم با همسرم مشکلم را حل کنم. و الته مقداری نیز مساله را باز می کنم.

    حقیقت این است که مشکلم از سه سال پیش شروع شد زمانی که با همسرم زندگی سردی را می گذراندم و همیشه تشنه این بودم که احساس کنم که برایش جاذبه جنسی دارم. آن زمان همسرم به شدت از همبستری با من فرار می کرد . همزمان من بسیار زیاد مورد نوجه یکی از اشنایان مرد قرار گرفتم. او مرا می خواست. من نیز وقتی او را می دیدم بدنم داغ می شد و گونه هایم سرخ. من سعی کردم برای رهایی و جلوگیری از لغزیدن پایم با ان آشنا فطع رابطه کنم. موفق شدم و دیگر او را شاید سالی یکبار هم نبینم. اما بعد از ان فهمیدم که آب از سرچشمه خراب است. این دل من است که باید درمان شود .
    با مشاوری در میان گذاشتم. او از من خواست به همسرم بگویم که اگر در مورد بهبود روابط جنسیمان همکاری نکند به طور جدی به ادامه زندگی یا جدایی فکر خواهم کرد. من اینکار را کردم اما کمی ملایمتر. همسرم هم مرا متهم به هوسباز بودن کرد و اینکه تنها رابطه جنسی برایم مهم است. نمی توانستم به جدایی فکر کنم.

    پس از ان پیش مشاور دیگری رفتم. او به من گفت روی مسائل عاطفی با همسرت تمرکز کن و من از لحاظ جنسی تو را تامین می کنم. و داشت در مورد چگونگی تامین کردنش می گفت و حرفهای جنسی می زد. اگر چه درونم احساس لذت می کردم ولی نمی توانستم بوی تعفن خود را تحمل کنم و ان مشاور را ترک کردم در حالیکه حالم از خودم بهم می خورد.

    بعد از ان پیش مشاور زن دیگری رفتم. او به من گفت که روی روابط با همسرم کار کنم. من دراین 3 سال با راهنمایی او و خواندن کتابها اینکار را کردم . اما تنها بهبود کمی صورت گرفت . و این مشکل همچنان با من ماند. چون ان مشاور حل مشکلم را منوط به بهبود روابط با همسرم کرد که گویا کاریست بسیار زمانبر (یا شاید غیر ممکن) و من همچنان دل و ذهنم در اختیار و کنترل خودم نیست.

    اکنون دیگر به مشاوری دسترسی ندارم.

    این شد که تصمیم گرفتم مستقل از انچه بین من و همسرم می گذرد دردم را درمان کنم. ولی بار اگر شما این را میسر نمی دانید تا انجا که بتوانم مساله را باز می کنم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام دوست عزیز

    من احساس میکنم که لذتی که با همسرت باید داشته باشی رو ندارید

    بهتر بگم راه همبستری رو خوب بلد نیستید که به اوج لذت برسید و سیراب شوید .

    مرد خسته از کار میاد و بیشتر بفکر نیاز خودش است که زود تخلیه شود و برود بخوابد اما به نیازهای همسر توجه نمیکند .

    که زن با مرد در مسایل همبستری خیلی باهم فرق دارند .

    وگرنه اگر زن خوب لذت ببرد نیازی ندارد که به دیگری فکر کند .

    فکر کردن زن به نیاز جنسی به مردنامحرم گناه بزرگی هست .


    چند سوالی :

    شما خانمها باهم میشیندی با دوستانتون راجبع مسایل همبستری همسرانتون حرف میزنید .
    نه ، من هیچگاه در مورد روابطم با همسرم با دوستانم سخن نگفته ام .

    دوستی دارید که پیش شما از مردها دیگر حرف بزند .
    نه چنین دوستانی ندارم.

    فیلم یا عکس پرونو در گوشی دارید . یا در منزل تماشا میکنید .با دوستانتون چطور ؟؟؟
    چنین فیلم ها یا عکس هایی نیز ندیده ام.

    همسرتون به خود میرسد یا خیر .
    گاهی به خود میرسد و گاهی نه. ولی در کل مرد تمیزی است.

    چقدر فاصله سنی با همسرتون دارید .
    2 سال

    در دوران کودکی یا نو جوانی رابطه جنسی کودکانه ای داشتید ؟؟؟؟
    نه قبل از ازدواج هیچ رابطه ای را تجربه نکردم.

    همسرتون محبت میکند ؟؟
    همسرم مانند بعضی مردان محبتش کلامی نیست. البته محبت عملی در جاهایی دارد.

    گفتید در مسایل جنسی با همسرتون در اوج و در نشیب است . میشود بگید چی باعث میشه که نشیب داشته باشد .
    نشیب داشتنش به شرایط زندگیمان بر می گردد . اما من گاهی خیلی زیاد اصرار می کنم تا کمی رابطه مان اوج بگیرد. گاهی موفق هستم و گاهی نا موفق.

    با همسرتون مشاجره دارید . ؟؟؟؟
    نه چندان. در ابتدای زندگیمان زیاد بود ولی الان نه. البته همسرم در کل انسان ناارام و عصبی ای است. و البته سعی می کنیم با هم مهربانتر باشیم و سعی می کنم درکش کنم تا ارامش بیشتری داشته باشد.


    لطفا به سوالات دقیق پاسخ دهید .




  15. 3 کاربر از پست مفید ستار العیوب تشکرکرده اند .

    ستار العیوب (چهارشنبه 12 مهر 91)

  16. #10
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: انسانی حیوان صفت شده ام

    بسیار بسیار تشکر می کنم از توضیحاتی که دادی .

    تو کاملا طبیعی هستی و مسئله ات با قصد و نیتی که عنوان کردی ابدا ربطی به حیات وحش و آنچه به مثال کشیدی ندارد . ( هر چند که به شخصه انسان را بخشی از طبیعت می دانم و....)


    دلیل بسیاری از اختلافات زناشویی و جدایی ها همین رابطه ی جنسی ناهماهنگ و بی شناخت است . ( دقت کن گفتم ناهماهنگ و بی شناخت و نه ناسالم )

    در فرهنگ ما انکار و سرکوب و ترس و ..... بسیار عجیب و زیادی در رابطه با مسائل جنسی وجود دارد و آن چنان دامنه ی سرکوب ها شدید است که فرد قبل از کشف بدن خود و فانتزی هایش وارد یک قرارداد و تعهد می شود و دراینجا به دلیل بد انگاری ها و تعاریف و بد و غلط اگر با واقعیتی از خود روبه رو شویم آن را مشکل و مسئله می پنداریم و فوری به حیات وحش ربطش می دهیم ! ( این حرف ها بد تعبیر نشود و رواج رابطه ی جنسی بی تعهد معنی نشود . )اما حتی با توجه به این فرهنگ و سنت و مذهب هم می توان راه هایی را یافت تا رضایت جنسی که نیاز اصلی انسان است مرتفع شود .

    برایت مثالی می آورم از تحقیقات پژوهشگران و محققان

    در پژوهشی تعدادی زن انتخاب شدند و در اتاقکهایی قرار گرفتند که در این اتاقک ها برایشان تصاویری به شکل اسلاید نمایش داده می شد . تصاویری از خورشید . دریا . منظره . عکس هایی از حیوانات . ضیافتهای شام . ساختمان های مجلل . آسمان و.....و مرد

    و با هر تصویر میزان هورمون های مختلف در بدن زنان اندازه گیری می شد . تصویر مرد به شکل عجیبی سطح هورمون های خوب و مفید و شفا بخش را افزایش می داد . هورمون هایی که مربوط به شفای زن بود . شفای خودخوری !
    خودخوری و درون ریزی عامل اصلی بیماری سرطان است . از زگیل که نوعی از سرطان خوش خیم است و پیش پا افتاده است تا .........

    و باز آزمایشاتی انجام شد از نوع ایجاد سکس خوب و مناسب و ترشح هورمونها در بهترین حالت برای زنانی که زگیل زده بودند . زگیل ها بدون مصرف هیچ دارویی در عرض سه روز ناپدید شد .

    و باز مثال می آورم در تحقیقات پژوهشگران عدد 45 درصدی ثبت شده از زنانی که تمایل و فانتزی مورد تجاوز واقع شدن دارند ( البته این ارقام و آمار از زنان یک کشور سرکوب شده و انکار کننده نیست ) و این به معنی نیست که حتما 45 در صد این زنان که فانتزی تجاوز دارند مورد تجاوز هم قرار می گیرند و این تجربه را به دست می آورند اما در رابطه با شریک جنسی می توان این حس را از طریق کلام به زن داد تا زن متوجه بشود آنچه در فانتزی خود داشته خوش آیندش هست یا خیر .در نتیجه الزامی نیست که حتما تجاوز اتفاق بیفتد . ( به گمانم تفاوت انسان با حیوان در همین بخش است که هم قدرت درک و هم قدرت کلام و خلاقیت دارد )

    در رابطه با تو نیز مشکلی نیست که آسان نشود .
    اگر خواستی و مایل بودی باز هم به بحث و گفتگو ادامه می دهیم .





  17. 5 کاربر از پست مفید ani تشکرکرده اند .

    ani (شنبه 15 مهر 91)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. من دیوانه وار تشنهء نوازشم...
    توسط matin_female_1988 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 50
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 مرداد 90, 23:58
  2. درمورد نفرت نامزدم ازحیوانات چیکارکنم؟
    توسط هرمینا در انجمن متارکه و طلاق
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 خرداد 90, 09:43
  3. +دیوانه در عشقش شدم
    توسط dani در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 04 مهر 88, 22:44

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.