به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 5 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    59
    نمایش ها
    14,155

    RE: چرا با وجود موقعیت خوب من بهم جواب نه داد؟

    راستش دو تا سوال داشتم
    اولیش اینه
    آیا در این مدت مشکلی تو کارش براش ایجاد شده؟
    از طرف شما یا کلا
    یا اینکه برخورد بدی باهاش داشتین
    توبیخی تذکری چیزی؟

    سوال دومم ایا ایشون صرفنظر از اینکه...
  2. RE: همسرم به دختری پیشنهاد اسکان موقت در خانه ما داده است.

    دلجوی عزیز به نظر من همین طور که شوهرتون زیاد به این مسئله اهمیت نمی ده و بزرگش نمی کنه شما هم همین روشو انتخاب کن و خیلی بزرگش نکن
    بذار دوباره که حرف این قضیه پیش اومد (خودت دیگه مطرحش نکن که شوهرت...
  3. RE: همسرم به دختری پیشنهاد اسکان موقت در خانه ما داده است.

    سلام دلجوی عزیز
    شما فرد خیلی پخته و فهمیده ای هستین و من همیشه از پست های شما مطالب مهمی رو یاد گرفتم
    به خاطر همین دلم می خواست منم کمکی کرده باشم و نظرم رو بگم
    راستش به نظر من که این کار خیلی...
  4. RE: در راه مصالحه و سازش( جدایی از همسرم و دخترم 2)

    راستش یه مرتبه براتون مطلبی نوشتم و دیگه نمی خواستم چیزی بگم
    ولی از حرفاتون چیزی به ذهنم ناخود آگاه رسید که نتونستم براتون ننویسم
    چون به دلایلی دقیقا احساس خانومتون رو برای لحظه ای درک کردم
    من فکر...
  5. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    5,243

    RE: مزاحمت از طرف یک دختر

    hichkas عزیز شما نباید جواب بقیه رو تحلیل کنی صرفا باید پاسخ و نظر خودتو بدی این کار خلاف قوانینه و تاپیک مراجع رو به بیراهه می بره ضمن اینکه هیچ کدوم از ما صلاحیت رد یا تایید نظر دیگری رو نداره و...
  6. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    5,243

    RE: مزاحمت از طرف یک دختر

    دختری که همچین رفتاری داره مناسب نیست و ادامه دادن برای شما جز دردسر بزرگتر و آبروریزی هیچی نداره جوابشون ندین ترحم هم نداشته باشین که جز ضرر و زیان و مشکل هیچی نداره امروز که هیچی بین شما نیست...
  7. پاسخ ها
    19
    نمایش ها
    6,306

    RE: من سختگیرم یا این آقا واقعا مشکل داره؟

    این رفتارا که واقعا آزار دهندن
    ولی دوست عزیزم یه چیزی می خواستم بگم وقتی چیزی عذابتون می ده به زور لازم نیست خودتون رو راضی کنین به چیزی
    حتی اگر همه (دوست یا هر کسی) بگن یه چیزی خوبه یا مشکلی...
  8. RE: كمكم كنيد آيا براي هميشه عشقمو بزارم كنار؟يا نه صبر كنم؟

    آقا محمد مهدی خوشحالم اگر تونسته باشم کمکی هرچند کوچک به شما کرده باشم
    دلیل پیگیری موضوع شما برای من تشابه اسم شما با یه عزیزیه که برای من معنی معجزه به معنای واقعی بود و منو از سرابی که توش بودم...
  9. RE: كمكم كنيد آيا براي هميشه عشقمو بزارم كنار؟يا نه صبر كنم؟

    آقا محمد تمرکز شما روی این موضوع به طرز عجیبی زیاده خیلی زیاد
    دائم رو این موضوع فکر می کنی چرا رهاش نمی کنی
    بد یا خوب بودن اون خانم فعلا مهم نیست مهم اینه که شما همون طور که دوستان اشاره کردن مسئله...
  10. RE: حالا كه به خودم اومدم كمكم كنيد تا از عشقم جدا نشم

    سلام آقا محمد
    چرا وقتی خدا هم کمکت می کنه خودت نمی بینی
    کسی که خودش پیش قدم برای رابطه جنسی شده کسی که چند بار دست به خود کشی زده
    واقعا این فرد صلاحیت داره که بشه زن زندگیت آیا می تونی یه عمر در...
  11. RE: چرا بايد از هم ترازان خود در زندگي پايين تر باشم‌؟!

    ببین دوست عزیزم مطالبتو خوندم
    اول همه بهت تبریک می گم که احساس پاک و خالصانه ای داری می دونی که این یه نعمته این حسنه که شما به قول خودت از حتی نگاه دخترا هم فرار می کنی این یعنی چشم پاک بودن و...
  12. RE: ایا این شخص مناسب ازدواج هست؟ (درخواست دختر برای رابطه جنسی)

    خیلی این وسط بوی سواستفاده می یاد
    حتی تو کاری که به شما پیشنهاد دادن
    توی یه همچین شرایطی اصلا نمیشه اعتماد کرد
    حتی ممکنه تو کار کردن با ایشون هم مورد سواستفاده قرار بگیرید
    کسی که تعهد نداره...
  13. RE: کمک کنید این دعوا رو مدیریت کنم و حقم رو از استادم بگیرم

    دوست عزیز مطمئنی که استادت به خاطر اینکه به قول خودت تنبیهت کنه این حرف رو در حد حرف نزده و به قولی هیجوقت عملیش نکنه و در واقع اسم شما رو تو مقاله می یاره
    آخه مگه میشه کسی که مقاله رو نوشته اسمش...
  14. RE: می ترسم از اینکه چشم کس دیگه دنباله زنم باشه...

    با سلام دوست عزیز
    این چه حرفیه که می زنی؟
    زیباست که باشه شما باید مراحل شناخت رو طی کنی اگر صادق بود؛ طی مراحل آشنایی به شما وفادار بود؛ خصوصیات اخلاقیش مناسب شما بود دیگه چه ایرادی داره؟
    اینو...
  15. پاسخ ها
    16
    نمایش ها
    8,302

    RE: خواست خودم یا خواست پسرم.

    فائزه جان شما خیلی پخته و با تجربه هستین امیدوارم حرفای من اصلا براتون مفید باشه ولی به هر حال من نظرمو می گم شاید برای تاکید رو چیزایی که خودتون بهتر از من می دونین

    دو تا مسئله بود که می خواستم...
  16. پاسخ ها
    10
    نمایش ها
    6,710

    RE: سوال در مورد خوابهایی که میبینم

    سلام دختر مهربون عزیز
    راستش من تخصصی که نمی تونم چیزی بگم ولی چون یه قسمت از سوالت نظر شخصی رو خواسته بودی من تجربه شخصیم رو می گم
    من وقتی بچه بودم اینجوری بودم و دوتا خواب بود که دائم می دیدم
    در...
  17. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    29,755

    RE: خیانت (6 سال از دوست دخترم فریب خوردم)

    برای باور شما نگفتم واقعیت حسم رو گفتم و واقعا هم اینطوریه پس این همه زنی که وفادار دارن با شوهرشون زندگی می کنن چیه می گم واقع بین نیستین.

    می خواین از یه اتفاق قریب الوقوع جلوگیری کنین؟ بدون حضور...
  18. پاسخ ها
    46
    نمایش ها
    29,755

    RE: خیانت (6 سال از دوست دخترم فریب خوردم)

    دوست عزیز توجیهاتون عجیبه
    من که خداییش موندم تو حرفای شما
    می خواین بهش کمک کنین؟
    پس رهاش کنین:300:
    ایشون همسر داره متوجه هستین؟
    حرف از خیانت ایشون به خودتون می زنین
    در حالی که حتی حرف زدن شما...
  19. پاسخ ها
    33
    نمایش ها
    12,660

    RE: پیشنهاد ازدواج یک دختر به من

    یعنی ایشون میاد و این مطالب رو می خونه:163:

    وای عجبا من که خیلی غافلگیر شدم از این که گفتین آقای تسوکه
  20. پاسخ ها
    27
    نمایش ها
    23,933

    RE: من به شوهرم علاقه ندارم چکارکنم

    دوست عزیزم مشکل فکرکنم اینه که شما نقش خودتو تو زندگی خیلی جدی نمی گیری
    همش منتظری که اون جذبت کنه اون اونجوری بشه که شما می خوای خودت می گی که همسرت عیب و ایراد خاصی نداره می دونی این چه امتیاز...
  21. RE: خواستار پیشنهاد شما در مورد همسریابی برای ایرانیان خارج از کشور

    دوست عزیز انگار خودتونم همین طور هستینا :163:

    اگر غرور خوب نیست که واقعا هم نیست خوب خودتونم سعی کنین اینطوری نباشین
  22. RE: چگونه مي‌تونم حقوق اوليه خودم را با درايت از شوهرم پس بگيرم.

    سلام امید زندگی عزیز
    امیدوارم مشکلاتت حل شه هرچه زودتر
    من کارشناس نیستم و فکر می کنم مشکل شما نیاز به نظر دقیق کارشناسی داره و یه فرد عادی مثل من نتونه خیلی کمک کننده باشه
    ولی یه چیزی به نظرم...
  23. RE: ...:::: آنچه ما اسمش رو مي ذاريم زن ذليلي ::::...

    ممنون چه تاپیک جالبی
    پس بنده خدا برادر من همیشه سر سفره واسه خانومش لقمه می گرفت ماها همه اینجوری بودیم:163::300:
    نگو بنده خدا کارش چه قدرم اجر داشته:310:
    برم بهش بگم:227:
  24. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    6,877

    RE: با احساس حسرت چه کنم؟

    مریم جان خوش اومدی:72:
    می دونی فقط همین یه دلیل کافیه که این فرد مناسب برای ازدواج و یک عمر زندگی نباشه
    اخه این اخر خود خواهیه که کسی بخواد با کسی ازدواج کنه که براش همه کار کنه پس نقش خودش چی میشه...
  25. پاسخ ها
    40
    نمایش ها
    11,717

    RE: خانم 11 سال بزرگتر با یک بار سابقه ازدواج

    دوست عزیز هرچی تو زندگی آدم پیش بیاد یه حکمتی داره
    اگر قرار بود برای همه همه چیز طبق یه الگو پیش بیاد و همه چی خوب باشه دیگه چه زندگی میشه
    این فراز ونشیبا و نتایجی که ما از اشتباهاتمون می گیریم یه...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 124
صفحه 1 از 5 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.