بهار شادی عزیز سلام
امیدوارم از من ناراحت نشده باشی
من 1هفته مسافرت رفته بودم و اینجا نبودم تا به اینترنت رسیدم اومدم اینجا
و یه خبر دیگه هم اینکه باز 1هفته اینبار به همراه پدر میخوام برم سفر
و...
بهار شادی عزیز سلام
امیدوارم از من ناراحت نشده باشی
من 1هفته مسافرت رفته بودم و اینجا نبودم تا به اینترنت رسیدم اومدم اینجا
و یه خبر دیگه هم اینکه باز 1هفته اینبار به همراه پدر میخوام برم سفر
و...
بهار شادی عزیز سلام
ممنون که میخوای توی این راه سخت بهم کمک بکنی
مطمئن هستم با توجه به تجربه ای که داری میتونی راهنمایی های خوبی بهم بکنی و از طرفی خواسته دل شریکم رو هم بهم بگی
پس من فعلا فقط روی...
نازنین عزیز مرسی مثل همیشه لطف میکنی و به سوالاتم جواب میدی:72:
راستش پدر و مادر من خیلی وقتی بخاطر رفتارهای مادرشوهرش در 2جبه هستن:158:
اما رفتن توی جبهه مادر خیلی راحتتر هست و من از اول با...
bahar.shadi عزیز سلام
خوشحالم که دیگه غمگین نیستی:)
من یکی از دلایلی که میخوام با وجود شرایط سخت ازدواج کنم همین هست که سکان زندگیم رو خودم دست بگیرم و از این حالت دربیام....
متاسفانه پدر بنده...
ممنون داملا
منم هم بخشی پور و هم بافنده میرم تست میکنم
دوستان دیگه کسی میشناسن بگن
تا اینکه بتونم از یکی نتیجه بگیرم
سلام سلام
خوبیدد؟
این تاپیک رو به توصیه دوستان باز کردم,درسته اکثرا با موضوع من آشنا هستید ولی من یه شرح مختصر بصورت دسته بندای ارائه میدم و امیدوارم مثل همیشه لطف کنید و منو توی این راه همراهی...
سلامی دوباره
در ابتدا بگم که اون قضیه منتفی شده!! یعنی فعلا باهم هستم
اما چون هنوز عنوان تاپیک جدید و اینکه توش چی بنویسم الان به مغزم نیومد اومدم اینجا.........
سلامم
من جای شما بودم این قضیه رو تموم میکردم فوری
یعنی به خودت میگفتی دیگه تموم شد و نه خودت هی به ابعاد قضیه فکر میکردی و نه با کسی حرف بزنی
شدیدا هم توصیه میکنم اصلا از کسی هم اخبار و اطلاعات...
بچه ها اینجور که بوش میاد انگار برنامه اونها داره بهم میخوره
البته به من الان فقط یه اسمس زد که باباش گفته بهشون جواب ندین,ظاهرا یه مسایلی رو توی تحقیق فهمیده
گفته میام خونه میگم!
من که فعلا از...
سلام بچه ها
ازتون خیلی خیلی ممنونم که لطف کردین و جواب دادین فوری
شرمنده کردین:72:
خدا حفظتون کنه
با اجازتون من سوالهای مشترک رو یجا جواب میدم که خسته نشید از خوندن
خانوادم چرا ناراضی هستن...
سلام بچه ها
قضیه از این قرار هست که من 4سال با یکی رابطه دارم
از تقریبا 1سال قبل بحث ازدواج اینا پیش اومد,اما بخاطر شرایط من که درس و کار و سربازی بود خانوادها و مخصوصا خانواده من مخالف بودن و هست....
سلام
منم به شما خوش آمد میگم
خدا همسرتون رو بیامرزه
من هم با آقا حامد موافق هستم
شما بهتر هست با مشاور هایی که تخصصشون کودکان هست در تماس باشید
این خیلی بهتر هست
چون توی این تالار ممکن هست...
سلام نازنین
اتفاقا من اینبار که برا کاهش وزن اقدام کردم به توصیه دوستان همدردی قدمهای کوچیم تعیین کردم و تا اینجا هم شکر خدا رعایت کردم
تصمیم دارم تا رسیدن به وزن مناسب ول نکنم
ولی منم شده که...
نازنین اول اینرو بگم که من اگه زن داشتم فکر میکردم زنه من اومده این تاپیک رو زده:163:
آخه از اولش هرچی گفتی دقیقا عین من هست ظاهر و باطن
من تازگی شروع کردم به لاغری و اینجا هم تاپیک زده بودم و تا...
سلام
من میخواستم بپرسم که شما به عنوان زن خونه چجور کاری کردین براش
غذا و خورد و خوراک که حتما دست شماست
بنظر من نگید من لاغرم و اون لاغر کنه خودش
شما هم همراهیش کنی خیلی بهتر نتیجه میگیری...
سلام
خوبی؟؟
متاسفم که اینجوری شده و میتونم درک کنم که ضربه بدی هست....
اما به نظر من یسری چیزها هست که تو هنوز نمیدونی,این چیزهایی که تو میگی یجوری مشکوک هست
من جای تو باشم حالا که 3هفته رو...
سلام شیدا
خیلی ممنون که برام نوشتی
راستش حق با تو هست,من به همه میگم خوش بحالش!!!
یه جریان باحال اینکه من صبح که سر مزار عشقم رفته بودم
یکی از دوستان قدیمی رو دیدم,باحالیش اینجا بود که اون...
سلام به همه
اولا عذر میخوام که دیر جوا ب میدم
چند روز که سرم به مراسمها گرم بود
و بیشتر از اون همدردی با من لج کرده بود,یا باز نمیشد از بیخ
یا الان هم که باز میشه واسه انجام یه کار میکشه
هی ارور...
سلام نازنین
راستش خیلی ناراحت شدم که آخر کارت به اینجا رسید
چقدرم هم خودت رو این در اون در زده بودی که یه ازدواج موفق داشته باشی
اما باید نیمه پر لیوان رو بقول دوستان دید
همین که تونستی همین...
خواهش میکنم,فعلا تا به نتیجه رسیدن راه زیادی در پیش هست و منم دارم چیزهای تازه از شماها یاد میگیرم,
همین نوشتن برنامه خودش یه کار تخصصی هست
شاید برا همین که وارد جزئیات نشدم همیشه توی برنامهام...
نازنین و Matin_Alone عزیز سلام
ممنون که راهکارهای خوبی رو برام ارائه کردین
من بعد از خوندنشون امروز رو گذاشتم برا این برنامه نویسی و هدف تا دیگه انشالله از فردا شروع کنم
امیدوارم مثل دفعه ای قبل...
سلام نازنین
امیدوارم حالت خوب باشه
من تاپیک قبلی تورو هم خونده بودم و برا همین میگم باید خدارو شکر کنی که شرایط جوری شد که عقد نکردین
برا همین با نظر اونایی هم که میگن زود عقد کن مخالفم
الان یه...
سلام داداش
آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته
خانوادت پشتت هست
خونه و ماشین داری
اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی
...
سلام داداش
آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته
خانوادت پشتت هست
خونه و ماشین داری
اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی
...
نه عزیز
خیالت راحت
بدی ندی فرق نداره
انشالله که قبول میشی
راستی من خودم فارغ التحصیل ارشد هستما
فکر نکن همینجوری گفتم