به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 4 1 2 3 4

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    5,859

    RE: تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام

    بهار شادی عزیز سلام
    امیدوارم از من ناراحت نشده باشی
    من 1هفته مسافرت رفته بودم و اینجا نبودم تا به اینترنت رسیدم اومدم اینجا

    و یه خبر دیگه هم اینکه باز 1هفته اینبار به همراه پدر میخوام برم سفر
    و...
  2. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    5,859

    RE: تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام

    بهار شادی عزیز سلام
    ممنون که میخوای توی این راه سخت بهم کمک بکنی
    مطمئن هستم با توجه به تجربه ای که داری میتونی راهنمایی های خوبی بهم بکنی و از طرفی خواسته دل شریکم رو هم بهم بگی
    پس من فعلا فقط روی...
  3. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    5,859

    RE: تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام

    نازنین عزیز مرسی مثل همیشه لطف میکنی و به سوالاتم جواب میدی:72:

    راستش پدر و مادر من خیلی وقتی بخاطر رفتارهای مادرشوهرش در 2جبه هستن:158:
    اما رفتن توی جبهه مادر خیلی راحتتر هست و من از اول با...
  4. پاسخ ها
    15
    نمایش ها
    5,859

    RE: تعهد دادم ولی از عهدش برنمیام

    bahar.shadi عزیز سلام
    خوشحالم که دیگه غمگین نیستی:)

    من یکی از دلایلی که میخوام با وجود شرایط سخت ازدواج کنم همین هست که سکان زندگیم رو خودم دست بگیرم و از این حالت دربیام....
    متاسفانه پدر بنده...
  5. پاسخ ها
    11
    نمایش ها
    26,754

    RE: دنبال مشاور ازدواج خوب در تبریز میگردم

    ممنون داملا
    منم هم بخشی پور و هم بافنده میرم تست میکنم

    دوستان دیگه کسی میشناسن بگن
    تا اینکه بتونم از یکی نتیجه بگیرم
  6. پاسخ ها
    4
    نمایش ها
    3,041

    سردرگمی در ازدواج بخاطر مخالفت خانواده

    سلام سلام
    خوبیدد؟
    این تاپیک رو به توصیه دوستان باز کردم,درسته اکثرا با موضوع من آشنا هستید ولی من یه شرح مختصر بصورت دسته بندای ارائه میدم و امیدوارم مثل همیشه لطف کنید و منو توی این راه همراهی...
  7. RE: رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)

    سلامی دوباره
    در ابتدا بگم که اون قضیه منتفی شده!! یعنی فعلا باهم هستم
    اما چون هنوز عنوان تاپیک جدید و اینکه توش چی بنویسم الان به مغزم نیومد اومدم اینجا.........
  8. RE: به رابطه با کسی که میگه به یکی دیگه تعهد داره ادامه بدم؟

    سلامم
    من جای شما بودم این قضیه رو تموم میکردم فوری
    یعنی به خودت میگفتی دیگه تموم شد و نه خودت هی به ابعاد قضیه فکر میکردی و نه با کسی حرف بزنی
    شدیدا هم توصیه میکنم اصلا از کسی هم اخبار و اطلاعات...
  9. RE: رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)

    بچه ها اینجور که بوش میاد انگار برنامه اونها داره بهم میخوره
    البته به من الان فقط یه اسمس زد که باباش گفته بهشون جواب ندین,ظاهرا یه مسایلی رو توی تحقیق فهمیده
    گفته میام خونه میگم!
    من که فعلا از...
  10. RE: رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)

    سلام بچه ها
    ازتون خیلی خیلی ممنونم که لطف کردین و جواب دادین فوری
    شرمنده کردین:72:
    خدا حفظتون کنه

    با اجازتون من سوالهای مشترک رو یجا جواب میدم که خسته نشید از خوندن

    خانوادم چرا ناراضی هستن...
  11. رابطه 4ساله رو قطع کنم یا ادمه بدم؟(وقتم خیلی تنگه)

    سلام بچه ها
    قضیه از این قرار هست که من 4سال با یکی رابطه دارم
    از تقریبا 1سال قبل بحث ازدواج اینا پیش اومد,اما بخاطر شرایط من که درس و کار و سربازی بود خانوادها و مخصوصا خانواده من مخالف بودن و هست....
  12. پاسخ ها
    6
    نمایش ها
    4,673

    RE: از دست دادن همسر

    سلام
    منم به شما خوش آمد میگم
    خدا همسرتون رو بیامرزه

    من هم با آقا حامد موافق هستم
    شما بهتر هست با مشاور هایی که تخصصشون کودکان هست در تماس باشید
    این خیلی بهتر هست
    چون توی این تالار ممکن هست...
  13. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    18,012

    RE: احساس میکنم تو این زندگی حروم شدم.(چاقی شوهرم)

    سلام نازنین
    اتفاقا من اینبار که برا کاهش وزن اقدام کردم به توصیه دوستان همدردی قدمهای کوچیم تعیین کردم و تا اینجا هم شکر خدا رعایت کردم
    تصمیم دارم تا رسیدن به وزن مناسب ول نکنم
    ولی منم شده که...
  14. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    18,012

    RE: احساس میکنم تو این زندگی حروم شدم.(چاقی شوهرم)

    نازنین اول اینرو بگم که من اگه زن داشتم فکر میکردم زنه من اومده این تاپیک رو زده:163:
    آخه از اولش هرچی گفتی دقیقا عین من هست ظاهر و باطن

    من تازگی شروع کردم به لاغری و اینجا هم تاپیک زده بودم و تا...
  15. پاسخ ها
    35
    نمایش ها
    18,012

    RE: احساس میکنم تو این زندگی حروم شدم.(چاقی شوهرم)

    سلام
    من میخواستم بپرسم که شما به عنوان زن خونه چجور کاری کردین براش
    غذا و خورد و خوراک که حتما دست شماست

    بنظر من نگید من لاغرم و اون لاغر کنه خودش
    شما هم همراهیش کنی خیلی بهتر نتیجه میگیری...
  16. RE: به رابطه با کسی که میگه به یکی دیگه تعهد داره ادامه بدم؟

    سلام
    خوبی؟؟
    متاسفم که اینجوری شده و میتونم درک کنم که ضربه بدی هست....

    اما به نظر من یسری چیزها هست که تو هنوز نمیدونی,این چیزهایی که تو میگی یجوری مشکوک هست

    من جای تو باشم حالا که 3هفته رو...
  17. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,547

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    سلام شیدا
    خیلی ممنون که برام نوشتی

    راستش حق با تو هست,من به همه میگم خوش بحالش!!!

    یه جریان باحال اینکه من صبح که سر مزار عشقم رفته بودم
    یکی از دوستان قدیمی رو دیدم,باحالیش اینجا بود که اون...
  18. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,547

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    سلام به همه
    اولا عذر میخوام که دیر جوا ب میدم
    چند روز که سرم به مراسمها گرم بود
    و بیشتر از اون همدردی با من لج کرده بود,یا باز نمیشد از بیخ
    یا الان هم که باز میشه واسه انجام یه کار میکشه
    هی ارور...
  19. RE: به خاطر این رفتارهایی که از نامزدم دیدم خیلی دودل شدم

    سلام نازنین
    راستش خیلی ناراحت شدم که آخر کارت به اینجا رسید
    چقدرم هم خودت رو این در اون در زده بودی که یه ازدواج موفق داشته باشی

    اما باید نیمه پر لیوان رو بقول دوستان دید
    همین که تونستی همین...
  20. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,547

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    خواهش میکنم,فعلا تا به نتیجه رسیدن راه زیادی در پیش هست و منم دارم چیزهای تازه از شماها یاد میگیرم,
    همین نوشتن برنامه خودش یه کار تخصصی هست
    شاید برا همین که وارد جزئیات نشدم همیشه توی برنامهام...
  21. پاسخ ها
    18
    نمایش ها
    10,547

    RE: از خودم بدم میاد---خیلی تنبل و بی عرضه هستم...

    نازنین و Matin_Alone عزیز سلام
    ممنون که راهکارهای خوبی رو برام ارائه کردین
    من بعد از خوندنشون امروز رو گذاشتم برا این برنامه نویسی و هدف تا دیگه انشالله از فردا شروع کنم
    امیدوارم مثل دفعه ای قبل...
  22. RE: به خاطر این رفتارهایی که از نامزدم دیدم خیلی دودل شدم

    سلام نازنین
    امیدوارم حالت خوب باشه

    من تاپیک قبلی تورو هم خونده بودم و برا همین میگم باید خدارو شکر کنی که شرایط جوری شد که عقد نکردین
    برا همین با نظر اونایی هم که میگن زود عقد کن مخالفم
    الان یه...
  23. پاسخ ها
    58
    نمایش ها
    11,858

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام داداش

    آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته

    خانوادت پشتت هست
    خونه و ماشین داری
    اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
    کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی
    ...
  24. پاسخ ها
    58
    نمایش ها
    11,858

    RE: آیا علاقه قابل تغییر است؟

    سلام داداش

    آتنا همه حرفهارو گفته و برا ما چیزی نذاشته

    خانوادت پشتت هست
    خونه و ماشین داری
    اینقدر نترس, برو کار رو تموم کن
    کار هم تا وقت ازدواج که 1سال دیگه بذارید خیلی راحت پیدا میکنی
    ...
  25. پاسخ ها
    2
    نمایش ها
    2,956

    RE: ثبت نام ارشد و یک سوالی که ذهنم را مشغول کرده

    نه عزیز
    خیالت راحت
    بدی ندی فرق نداره

    انشالله که قبول میشی

    راستی من خودم فارغ التحصیل ارشد هستما
    فکر نکن همینجوری گفتم
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 94
صفحه 1 از 4 1 2 3 4
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.