بال بال نزن براش عزیزم . وقتی بخاطر بال بال زدن برای او و رسیدن به او سعی می کنی درست رفتار کنی ، عمر این درست رفتار کردنها کوتاهه چون انگیزه پشت اون ضعیف هست .
درست رفتار کردن را بخاطر درست...
بال بال نزن براش عزیزم . وقتی بخاطر بال بال زدن برای او و رسیدن به او سعی می کنی درست رفتار کنی ، عمر این درست رفتار کردنها کوتاهه چون انگیزه پشت اون ضعیف هست .
درست رفتار کردن را بخاطر درست...
با سلام
کار شما درست بوده ، بزرگترین لطف را در حق اون دختر داشته ای ، همین کار شما می تواند او را به خود بیاورد و دیگه چنین کاری نکنه و خود را از روابط غلط دور نگه داره ، در این صورت شما پاداشی...
سلام مهدیس،
بانک عاطفی همسر شما تخلیه هست و متاسفانه شما در این مدت قادر نبودی، با توجه به شرایطی که او در حال گذار از آن بوده ، او را پشتیبانی کنی. در واقع خیلی جاها نه تنها او را ساپورت...
دیدم رستگار گفته تا آخر هفته نمی تواند پاسخ دهد . به نظرم رسید شاید حرفهایی که برات دارم بتواند به دردت بخوره که اگر تا پیش از پاسخ رستگار با همسرت ملاقاتی داشتی بتوانی استفاده کنی .
عزیز جان ،...
خبر خبر
امروز شوهرم اس داد " دارم میام س خواهشا آیدا رو بیار با هم بریم بیرونخودتم بیا کسی ندونه بهتره منم نمیگم"
منم ج دادم " سلام خواب بودم تازه بیدار شدم(چون با تاخیر ج دادم اینو گفتم) کی...
خواهش می کنم زودتربهم کمک کنید
دوستان وکارشناسان عزیز خواهش می کنم من باهیچ کس نمی تونم صحبت کنم خانواده مم مخالفن خواهش می کنم راهنمایی ام کنید اقای مدیرهمدردی فرشته
مهربان کارشناسان ودوستان...
به هر حال شما هم تا پای طلاق رفتید. ایشون هم می تونه بگه که دوست داشتن شما جدی نیست؟
اگر حق طلاق قطعی را به شما می ده و مشکل مهریه هم ندارید،
بهتر هست یک فرصت دیگه به زندگیتون بدی.
طلاق و...
با سلام خدمت بازدیدکنندگان و اعضاء محترم
لطفا موارد ذیل را به دقت مطالعه و به کارگیرید. بدیهی هست مسئولیت عواقب عدم مطالعه یا عدم بکارگیری موارد مذکور صرفا به عهده شما خواهد بود.
یكم: خدمات...
سلام
از توضیحاتی که دادید چیزی که برداشتم هست اینه که از اینکه همسرتون تمام وقتشون رو داره با شما می گذرونه ناراضی هستید.. درسته؟
اگر اینطوره میشه بیشتر توضیح بدهید؟
و یه نکته معمولا بیشتر...
سلام
قهر کردن و از خونه رفتنتون نمی تونه کمک خوبی برای حل مشکلتون باشه
می تونید این تنها گذاشتن را در کنار شوهرتون داشته باشید یعنی یه مدت بهش اصلا کاری نداشته باشید
هر چی گفت ... هرکاری که...