سه شنبه 28 شهریور 91, 10:21
به مادرت بگو هنوز جوونی و می تونی بعدا هم درس بخونی :303:
بهش بگو با این گریه زاریهات داری دلخوشی رو ازم می گیری
من الان با این شرایط خوشبختم و همسرم رو دوست دارم :43:
سه شنبه 28 شهریور 91, 10:09
سلام عزیزم
همه مادرها نگران زندگی بچه هاشون هستن و این طبیعیه
منم یه مشکلی دارم که هنوز پدر و مادر من باهاش کنار نیومدن
اونم کار همسرم هست که ماموریتی هستش
برای من بیشتر پدرم حساسیت نشون...
دوشنبه 27 شهریور 91, 08:58
سلام عزیزم
فکر می کنی با پسری که می خوای ازدواج کنی هیچ عیبی نداره که انقدر خودت رو عذاب میدی گلم
چرا ما خانوما انقدر خودمون رو دست کم می گیریم
کی که داره باهات ازدواج می کنه داره این قضیه رو...
یکشنبه 26 شهریور 91, 11:29
تبریک می گم سامره خانوم
خوشحالم از تصمیم عاقلانه ات
و چقدر الان حال خوبی داری که وارد زندگی کس دیگه ای نشدی :72::72::72::323:
ایشالله در کنار همسرت خوشبخت باشی سالیان سال :316:
یکشنبه 26 شهریور 91, 09:51
سلام عزیزم
یه مدت کار به کارش نداشته باش
بهش بی توجهه باش بعضی وقتا مردا دوست دارن تو لاک خودشون باشن
یه مدت رهاش کن در حد نیاز باهاش حرف بزن قهر نکن ولی مثل خودش باش
برمیگرده مطمئن باش :43:
سه شنبه 21 شهریور 91, 11:25
بچه ها یه سووال ببیخشید اینجا مطرح می کنم
چه جوری امضا داشته باشم http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
[code]http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
شاید یه...
سه شنبه 21 شهریور 91, 10:17
سلام
ما هم خیلی خاطرات زیبا و قشنگ و به یاد ماندنی داریم
یکیشون این بود که یه روز همسرم گفت من شب جایی کار دارم میرم برمی گردم . منم کنجکاو گفتم الا و بلا باید به من بگی کجا میری
معنی نداره تو...
دوشنبه 20 شهریور 91, 10:13
راحیل جان خیلی ناراحت شدم از سرنوشتی که داری :302:
من واقعا درک می کنم مادرتوون رو
چون خودم یه زنم و دوست دارم تمام محبتهای همسرم برای من باشه
با تمام وجود برای مادر نازنیت ناراحتم و براش دعا می...
دوشنبه 20 شهریور 91, 08:50
من وقتی سرکارم دوست دارم پسرم رو بیشتر پیش مادرم بزارم تا مادرشوهرم
آیا کار اشتباهی می کنم ؟:shy: