به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت. مشخصات این جست و جو برای اولین بار , 83 دقیقه قبل در دیتا بیس ثبت شده است.

  1. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    28,717

    RE: میخوام ازدواج موقت(صیغه)کنم

    سلام خدمت برادر محترم

    اینکه که می گین کسی به شما جواب مثبت رو نمیده من قبول ندارم
    در ضمن همه حرفهای دوستان رو در مورد تبعات صیغه و مشکلاتش تایید می کنم و شما رو شدیدا ازش منع می کنم
    شما اگر...
  2. RE: مادرم از دست خانواده ي شوهرم شاكيه.من چه كار كنم؟

    به مادرت بگو هنوز جوونی و می تونی بعدا هم درس بخونی :303:
    بهش بگو با این گریه زاریهات داری دلخوشی رو ازم می گیری
    من الان با این شرایط خوشبختم و همسرم رو دوست دارم :43:
  3. RE: مادرم از دست خانواده ي شوهرم شاكيه.من چه كار كنم؟

    سلام عزیزم
    همه مادرها نگران زندگی بچه هاشون هستن و این طبیعیه
    منم یه مشکلی دارم که هنوز پدر و مادر من باهاش کنار نیومدن
    اونم کار همسرم هست که ماموریتی هستش
    برای من بیشتر پدرم حساسیت نشون...
  4. پاسخ ها
    54
    نمایش ها
    9,125

    RE: چیزی که میگم یه عیبه تو ظاهر ؟ کمکم کنید

    سلام عزیزم
    فکر می کنی با پسری که می خوای ازدواج کنی هیچ عیبی نداره که انقدر خودت رو عذاب میدی گلم

    چرا ما خانوما انقدر خودمون رو دست کم می گیریم
    کی که داره باهات ازدواج می کنه داره این قضیه رو...
  5. RE: سامره كه مي خواست زن دوم بشه رو يادتونه ، ازدواج كرد !

    تبریک می گم سامره خانوم

    خوشحالم از تصمیم عاقلانه ات
    و چقدر الان حال خوبی داری که وارد زندگی کس دیگه ای نشدی :72::72::72::323:
    ایشالله در کنار همسرت خوشبخت باشی سالیان سال :316:
  6. پاسخ ها
    25
    نمایش ها
    33,092

    RE: با همسر سرد و بی احساس و کم حرفم چه کنم؟

    سلام عزیزم
    یه مدت کار به کارش نداشته باش
    بهش بی توجهه باش بعضی وقتا مردا دوست دارن تو لاک خودشون باشن
    یه مدت رهاش کن در حد نیاز باهاش حرف بزن قهر نکن ولی مثل خودش باش
    برمیگرده مطمئن باش :43:
  7. پاسخ ها
    560
    نمایش ها
    509,303

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    بچه ها یه سووال ببیخشید اینجا مطرح می کنم
    چه جوری امضا داشته باشم http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    [code]http://www.hamdardi.net/images/www.hamdardi.com_2.net.jpg
    شاید یه...
  8. پاسخ ها
    560
    نمایش ها
    509,303

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    سلام
    ما هم خیلی خاطرات زیبا و قشنگ و به یاد ماندنی داریم
    یکیشون این بود که یه روز همسرم گفت من شب جایی کار دارم میرم برمی گردم . منم کنجکاو گفتم الا و بلا باید به من بگی کجا میری
    معنی نداره تو...
  9. RE: فقط میخوام درد دل کنم.دلم غصه داره به خاطر اختلاف پدر و مادرم.

    راحیل جان خیلی ناراحت شدم از سرنوشتی که داری :302:
    من واقعا درک می کنم مادرتوون رو
    چون خودم یه زنم و دوست دارم تمام محبتهای همسرم برای من باشه
    با تمام وجود برای مادر نازنیت ناراحتم و براش دعا می...
  10. من دوست دارم وقتی سرکارم پسرم بیشتر پیش مامانم باشه . آیا اشتباه می کنم

    من وقتی سرکارم دوست دارم پسرم رو بیشتر پیش مادرم بزارم تا مادرشوهرم
    آیا کار اشتباهی می کنم ؟:shy:
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.