به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

جست و جو:

صفحه 1 از 2 1 2

جست و جو: جست و جو در زمان 1.00 ثانیه صورت گرفت.

  1. RE: زود رنجی و مسائل دوران بارداری من با همسرم و خانواده اش

    سلام مامان هسته سيب
    خوبي؟نيني چطوره ؟ سلام برسون
    خانمي من كارشناس نيستم همه نظراتمم شخصيه ولي دلم نمياد واسه تو دوست خوبم چيزي ننويسم
    خانمي تو الان ناز داري تازه نازتم خريدار داره
    راهو داري...
  2. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    4,116

    RE: حساسیت بی مورد من

    اقليما جونم يبار يه جمله از يكي از بچه هاي همدردي خوندم دقيق يادم نمياد كي بود ولي جملش توذهنم مونده كه:
    مادرها ازهمون زمان بارداري عشق مادري را احساس ميكنند وپدرها وقتي بچه را براي اولين بار بغل...
  3. پاسخ ها
    30
    نمایش ها
    4,116

    RE: حساسیت بی مورد من

    سلام
    اقليما جونم تبريك ميگم:46:
    خيلي خبر خوبي دادي خيلي واست خوشحالم مامان شدن چه حسي داره؟تو وشوهرت مامان و بابا خوبي ميشيد :43:
    انشالله همه چي بخوبي پيش ميره غصه نخور فقط غذا بخور نيني تپلو بشه ...
  4. RE: پاییز و حس تنهایی را با دوستی با جنس مخالف پر کنم؟؟؟؟!

    بهار جون
    اصلا نوع نگارشت خيلي جالبه خنده مياره رولبها
    صريح بي رودربايسي و رك و پوست كنده:104:
    مي تونم يه پيشنهاد بهت بكنم؟
    برو يه وبلاگ درست كن و بنويس
    داستان بنويس
    ذهنيات بنويس
    اتفاقاي جالب...
  5. RE: خواستگار خوبی دارم ، ولی دوست دارم با آشنامون ازدواج کنم ، اونم منو میخواد

    سلام
    دوست من هرگز خودت بصورت مستقيم اينو با اون پسر فاميلتون مطرح نكن عواقب خوبي نداره از حرف وحديث فاميل بگير تـــــــا سرشكستگي روحي خودت !
    اما خيلي خوبه كه با مادرت اينقدر راحتي كه اون هم...
  6. RE: پاییز و حس تنهایی را با دوستی با جنس مخالف پر کنم؟؟؟؟!

    سلام
    تو يه جمله ميگم دركت ميكنم .
    روابط دختر و پسر وقتي وارد فاز عاطفي بشه خطرناكه!
    اگر قرار باشه تو پسري را به بازي بگيري خطرناكه !
    اگر تو روابط قصد سوء استفاده گري باشه خطرناكه !
    اگر توقصدت...
  7. RE: چطوری جلوی مورد سوءاستفاده قرار گرفتنمو بگیرم؟؟؟

    سلام
    بهار .زندگي عزيز با توصيفي كه شما كرديد ، من نظر شخصيم اينه كه :
    برايند ايكس و واي بودن بزار كنار ، يه حساب و كتاب بكن و مثلا بگو همه خرجهايي كه كردي 600 هزار تومنه برو از يكي قرض بگير همه...
  8. RE: بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم

    چقدر موضوع تاپيك شما بنظرم آشنا مياد
    قبلا اين موضوع را تو تالار مطرح نكرديد؟بهتر نيست همون تاپيك را ادامه ميداديد؟
  9. پاسخ ها
    65
    نمایش ها
    17,093

    RE: در راه مصالحه و سازش( جدایی از همسرم و دخترم 2)

    با سلام
    من واقعا دربرابر تاپيكهاي شما يك فرد خام خام وبي تجربه هستم در اندازه اي نيستم كه حرفي يا پيشنهادي بدم فقط خواستم يه مطلبي را بگم:
    واسه اينكه اعتماد جفتتون بهم برگرده نياز به زمان هست...
  10. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    28,731

    RE: میخوام ازدواج موقت(صیغه)کنم

    با سلام
    من نه از نظر ديني نه از نظر مذهبي صلاحيت ندارم درمورد امر صيغه صحبت كنم ولي چون دوستان اسم كتاب جناب مطهري را آوردن خواستم ديدگاه خودمو از اين كتاب بيان كنم:
    اونچه كه من فهميدم صيغه براي...
  11. RE: برای تولد دوستی که چهار ماه رابطه ام باهاش قطع شده چه کنم؟

    سلام نيبلوفر عزيز ، اگر دوستت واقعا تمايل داره ارتباط قطع بشه شما هم ارتباط قطع كن عزت نفستون را حفظ كنيد منتها قطع ارتباط نه بگونه اي كه با دلخوري و ناراحتي و شكستن حريم ها باشه .الان كه شما با...
  12. RE: برای تولد دوستی که چهار ماه رابطه ام باهاش قطع شده چه کنم؟

    با سلام
    منم با advent موافقم .بنظر من هم لزومي نيست قطع ارتباط كنيد بالاخره زندگي هركسي كش و قوسهايي داره كه تو روابطش با بقيه تاثير ميزاره ممكنه اصلا ايشون آنقدر درگير زندگي خودش باشه كه اصلا...
  13. RE: چگونه از این بحران خارج شوم؟ (جدایی از همسرم و دخترم)

    سلام
    تاپيكهاتون دنبال ميكردم و ازخدا هميشه ميخواستم راه درست نشونتون بده وقتي اين پستتونو ديدم كه خانمتون اين جمله را نوشت عجيب اين شعر افتاد ورد زبونم اميدوارم اين يك نشونه از آغاز فصل جديد و...
  14. پاسخ ها
    24
    نمایش ها
    42,048

    RE: قد کوتاه اخه چرا خدا

    سلام
    ببخشيد اينو ميگما ولي توخيابون دخترا را ميبيني يه نيگا به كفششون هم بنداز
    اخه 168 قد كوتاهي نيست جزو رنج نرمالي.
    در هر صورت به هر چي فكر كني و متمركز بموني دقيقا اتفاق ميفته.
    يكم حساسيتتو كم...
  15. RE: همکارمجردم روز تولدم یک شاخه گل رز به من متأهل هدیه کرد، نگران آیرویم هستم....

    سلام
    من با نهايت احتراميكه براي بلو اسكاي عزيزم قائلم يكم با حرف ايشون موافق نيستم
    صحبت بلو اسكاي عزيز كاملا يك رفتار جراتمندانه است ولي چرا بايد شما دليل دلخوري از رفتار همكارتون را همسرتون بيان...
  16. پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    10,866

    RE: ازدواج با فرد بیمار!

    سلام دوست من
    چقدر نسبت به روحيت حسوديم شد نه ببخشيد غبطه ميخورم:163:
    من سالمم ومريض نيستم هيچيم نيست ولي اينقدر از زندگي نااميدم و خستم كه مرگ بيشتر دوست دارم .
    روحيه مهمه گلم همه چي به ادمش بستگي...
  17. RE: آیا رفتن تو این شرایط کار درستیه خواهش می کنم سریع جواب بدبد

    اقليما جون
    ضمن تاييد همه دوستان فقط خواستم بگم :
    تو هيچ مشكلي نداري نه روحي نه روان ، نه بخودت تلقين منفي بكن ،نه رفتاري بكن كه بقيه اينقدر راحت بهت اين برچسبو بزنن .
    شايد شوهرت واقعا نتونه هيچ...
  18. RE: آیا رفتن تو این شرایط کار درستیه خواهش می کنم سریع جواب بدبد

    سلام اقليما جون
    من ميشناسمت و هميشه تاپيكهاتو خوندم واقعا ميگم از ته دلم بخاطر اين وضعيت ناراحت شدم ، من الان حس ميكنم نميتونم حرف درستي بزنم كه راهنمايي بهت بكنم .:302:
    من شاهد همه تلاشهاي تو...
  19. پاسخ ها
    29
    نمایش ها
    9,573

    RE: خیلی تنهام ، از تنهایی دیگه با خودم حرف میزنم

    سلام كبوتر جان
    تاپيكتو دنبال ميكردم ولي خب من اصولا سعي ميكنم نظري ندم چون نميدونم چقدر ممكنه تو زندگي افراد تاثير گذار باشه .
    عزيزم تو كه الان عاقلي سن قانوني را هم رد كردي ، ميتوني بري تو همون...
  20. پاسخ ها
    20
    نمایش ها
    3,276

    RE: پایان دادن به رابطه‌ء دروغین

    سلام
    خانمي من مشاور يا كارشناس نيستم ولي بر اساس ديد وتجربه شخصي خودم خواستم نظر شخصيمو بهتون بگم .
    همه ما را از ارتباط دوستي بين دختر و پسر نهي ميكنند و ميگويند اين كار نشود و اگر رخ داد بايد...
  21. پاسخ ها
    56
    نمایش ها
    36,509

    RE: شوهرم بیش از حد بهم خیانت کرده چه کنم؟

    سلام
    يجا ميگي من خونه خدارا ديدم وشرمم مياد طبق ميل شوهرم ارايش افراطي كنم
    و در جايي ديگه عنوان ميكني خودكشي كردي البته دوبار

    بنظر شخصي من شما فقط درگير يك وابستگي شديد هستيد بخصوص اينكه در شهر...
  22. پاسخ ها
    60
    نمایش ها
    26,488

    RE: ارتباط جنسی در دوره نامزدی و بهم خوردن نامزدی

    سلام
    آقاي محترم من درمورد كل قضيه شما در جايگاهي نيستم كه نظر بدم فقط ميتونم دعا كنم بهترين تصميم گيري را بكني ولي يك حرفه شما درمورد اينكه چرا دختر خانم پشت شما در نيومدن ؟
    تا حالا اينجوري به قضيه...
  23. پاسخ ها
    45
    نمایش ها
    13,718

    RE: توقعات من از همسرم در این دوران و بی توجهی او

    سلام صحرا جان
    انشالله حالت خوبه؟
    عزيزم گفتي راه حل گفتي همدردي نميخواي ميتونم حالتو بفهمم واقعا شوهرت نياز به يسري اموزشها داره بالاخره بايد شرايط روحي وجسمي تورا درك كنه يكي بايد باهاش صحبت كنه...
  24. پاسخ ها
    106
    نمایش ها
    18,237

    RE: به دنبال ثبات و آرامش

    سلام اقليماي عزيز
    خوبي خانم؟من درجريان تاپيكهات هستم اوائل مشكلت سر خانواده شوهرت بود واينكه هميشه پنج شنبه وجمعه ها بايد با اونا باشيد تو خيلي پيشرفت خوبي داشتي الان تو اين پستت ميبينم كه چقدر راحت...
  25. پاسخ ها
    72
    نمایش ها
    16,273

    RE: خسته از تکرار مشکلات!!

    سلام شميم جان
    من درجريان تاپيكهات هستم فقط يه تجربه از دوستام بهت ميگم شايد بدردت بخوره،
    پارسال يكي از برادرزاده هاي نامزدش دراثر تصادف فوت شد وجوان هم بود كل خانوادشون بهم ريخته بودن و دوست من از...
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 25 , از مجموع 41
صفحه 1 از 2 1 2
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.