به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با اينكه همسرم را دوست دارم به مرد ديكري هم علاقه بيدا كردم

    سلام دوستان عزيز من تازه اينجا عضو شدم و واقعاً نياز به كمك دارم .
    من ٢٤ سالمه و ٥ سال هست كه ازدواج كردم ساكن كشور المان هستم. من همسرم رو ٢ سال قبل ازدواج مي شناختم . و بجه ام ٢،٥ سال سن داره. تا قبل از به دنيا اومدن بجمون كلاً زندكي عاشقانه اي داشتيم همسرم جند بار در حقم اشتباه كرد اما جون من اونو خيلي دوس داشتم كلاً بخشيدمش . بعد إز به دنيا اومدن بجمون كمي روابط سرد شد و إز هم فاصله كرفتيم من هم ديكه أون احساس وابستكي رو نداشتم . تا اينكه يك سال و نيم بيش با يك مرد اشنا شدم . از نكاه اول دلم لرزيد و اي كاش همه جيز همونجا تموم مي شد . اون هم متاهله و دخترش دقيقاً هم سنه بسر منه . رابطه أو طور شروع شد كه اون به من مي كفت إز من بدش مياد و اين باعث شد كه من بيشتر اصرار كنم كه شكست رو قبول نكنم تا اينكه فهميدم خيلي ادم مادي اي هست و من هم إز طريق هديه هاي بزرك سعي كردم بهش نزديك شم . ولي أون كه مي دونه من ازش خوشم مياد همش از من بيشتر و بيشتر مي خواد . من مي دونم رابطه اشتباهي هست و حتي مي دونم اون منو براي جي مي خواد أما نمي تونم ولش كنم عين اعتياد مي مونه دارم ديوونه ميشم تورو خدا يكي بهم يه راه عاقلانه بده.

    مرسي از همه

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 بهمن 01 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    14,984
    سطح
    79
    Points: 14,984, Level: 79
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 366
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    119
    Array
    سلام سارا خانم.

    اولا دوست من : تو همین تالار موضوعات شبیه به شما زیاد

    1) به برادرشوهرم علاقه دارم

    2) کاربری به نام are.

    3) کاربری به نام کامروا
    ....بخونین اینا رو

    به نظر من خودت جواب سوال خودت رو می دونی! همون ندای قلبیت منظورم هست که داره به شما هشدار می ده اما شما داری در قبالش جبهه می گیری!

    من یه سوال دارم از شما: معمولا ادما دوتا ندای درونی دارن: یکیشون پیرو دل و احساسه و اونچه ادم دوس داره رو میگه یکیشون هم داره به چیزایی ادم رو رهنومد م یکنه که ادم دوست نداره اما غالبا در درازمدت صلاح و رضایت ادم در اونه! میشه بیای خودت مثل یک انسان بالغ و فرهیخته این دوتا ندا رو از هم تفکیک کنی و به ما و خودت بگی. یعنی بنویسیشون؟


    من م یدونم بودن تو المان ، و همسری که خیلی همراه نیست خیلی خیلی خیلی سخت. اما این نباید باعث شه ادم از چاله در بیاد بره تو چاه!


    به این نوع کارایی که دارین م یکنین تو بچگیهامون م یگفتن " خیانت" من مطمینم خودت هم قلبل راضی نیستی ولی اون فشار تنهایی و رفتار شوهرت باعث شده به این چیزا فکر کنی.


    اما من به طور قطع به شما م یگم که هدف شما داشتن این اقا و... نیست هدفت رسیدن به ارامش و بودن در کنار یه همراه واقعیست! پس با تصمیم های سطحی و مبتنی بر احساسات و لذات انی خودت رو برای یه عمر بی ارزش نکن!


    شما چند تا کار م یتونین بکنین:

    1) همزمان با شوهر و اون اقا بودن( همون خیانت که دوران بچگی بهش می گفتن و ما هم یادگرفتیم)...........عاقبت: سرد شدن بیش ز پیش و دور شدن از همسرتون و از انطرف از دست دادن پولتون و صرف احساس و چیزی عایدتون نشدن. این ادمها به دنبال رابطه هستن به دلیل تجار. نگاه ایشون به شما نگاه یه سرمایه دارس به شما! پس خودت رو اماده کن برای روزی که این اقا با پولهای شما و امثال شما دست خانم دیگه ای را به عنوان همراه دردست گرفته!

    در ضمن گل من شما با این اقا مگه زندگ یکردی. شوهرت رو شبانه روز دیدی با عصبانیتها و خوشیها.. اونرو با لباس معمولی دیدی! اما این اقا چی فقط در بیرون و زمان یکه معمولا اون چهره خودش نیس و خ شیک و ..است. خب شما چند صباحی هم که با این اقا باشی دوباره هوس یه عشق دیگه به سرت م یزنه! امیدوارم گرفته باشی مظورم رو!



    2)جدایی از همسر اول و همسر این اقا شدن..............که البته بعید م یدانم ایشون شما رو به همسری انتخاب کنن نه به خاطر خدای ناکرده نقص در شما. به این دلیل که ایشون تاجرن و تاجران معمولا به سرمایه فکر م یکنن. و از دید اونا شما برا یقرار مناسب هستین نه ازدواج چون یه سرمایه رو به زوال حساب مشین. ببهشین البته این رو از زبان مورگان ( دقیقا اسمش خاطرم نیس) ریس یه شرکت تجاری پولدار در امریکا هست بیان کردم.
    البته قضیه به این جا ختم نمیشه شما از احساس و ثروتتون هم گذشتین و باز دستتون خالی هست. در ضمن اگه این اقا یک ذره انسانیت و تعقل داشته باشن میدونن که زنی که از همسرش جدا میشه تا به مرد دیگه ای دست پیدا کنه اصلا شایستگی همسری و اعتماد نداره!! البته از صریح بودنم عذر م یخام. واقعیتی است دیگر . این ادما جایی نم یخابن که اب زیرشون بره


    3) تلاش برای بهبود رابطه باهمسر تون..... عواقب دوحالت داره: یا م یتونین مثل روز اول شروع کنین که عالیست یا نه به این نتیجه برسی که نمی تونی ادامه بدی. که در هر دوصورت چون با عقلت داری اقدام می کنی در اینده از خودت بیشتر راضی خواهی بود و احساس پشیمانی نخاهی داشت و اعتماد بنفست هم خدشه دار نمیشه.



    در ضمن دوست عزیز هر عشقی روزی کهنه میشه! تب و تاب های عشق اولتون چی شد! بودن با این اقا هم و تب وتاباش تمام میشه می ره. بترس از روزی که از خودت گدشتی از بچت و همسسرا اما درقبالش فقط سرخوردگی نصیبت شده!!

    همسر شما 20 نیس همونطور که خودت نیستس همون طور که بقیه نیستن. هر همسر دیگه ای هم انتخاب کنی ادم بهتر از اون پیدا میشه!

    سعی کن به زندگین هدف بدی ارزش بدی! با عوض کردن همسر و... خیلی زندگیت عئض نمیشه اما با گره زدن خودت با اهداف ارزشمند خودت احساس خوشبخت یم ی کنی.


    و این رو بدون رابطه بین لرت و رنج یه رابطه خطی نیس! الزاما ممکنه شما لذت کمی در این رابطه ببینی اما رنج بسیاری برا ت بیاااااره!
    ویرایش توسط مهرااد : شنبه 26 مرداد 92 در ساعت 09:21

  3. 3 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    del (شنبه 26 مرداد 92), roze sepid (شنبه 26 مرداد 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و ممنون از جوابتون .
    بزاريد براتون واضح بكم ، من هيج موقع حاضر نيستم كه از همسرم به خاطر اين مرد جدا بشم و حتي اكه متاهل هم نبود هركز با اين مرد ازدواج نمي كردم . من به اين مرد علاقه دارم اما علاقه مثل دوست نه بيشتر .
    مشكل اينجاست كه من از كودكي فقط برادر داشتم و هميشه با بسرها بيشتر احساس راحتي مي كردم تا دخترها ماشين بازي رو به عروسك بازي ترجيح مي دادم و كردش رو به دور هم نشستن. همسر من آدمي هست كه به خانه نشستن و كامبيوتر و اخبار علاقه داره و دوست نداره كه من با دوستام بيرون برم و من عاشق اكشن هستم . اين مرد براي من اكشن درست مي كنه .
    حالا احساس دروني من مي كه من مي خوام با اين اقا فرند باشم و خوش بكذرونم و حس ديكه مي كه من بايد خودم رو متمركز كار و درس و خانواده كنم أما تا ميام يه همجين حركتي كنم همسرم رو مي بينم كه به من شك داره و جون خودش رو از من كمتر مي بينه سعي مي كنه منو محدود كنه و اين باعث مي شه دوباره به سمت اي ادم بي خيال الكي خوش كشيده شم.

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    74
    Array
    مگه آدم باید فقط با جنس مخالف خوش بگذرونه؟؟؟؟؟؟
    این همه دوست همجنس میتونین داشته باشین و به قول خودتون اکشن باشین فک نمیکنم ادم نیازی به جنس مخالف داشته باشه برای تفریح سالم.
    ببخشید ولی این هوسه که میخواین با اون اقا فرند بشین و خیلی هم کار زشتیه و خیانت محسوب میشه. ولی اینکه به ایشون مثلا یه حس دوستی و اعتماد در حد همکار و اینا داشته باشین چیز بدی نیست. حتی میتونین رابطه خانوادگی داشته باشین و اصلا مشکلی نیست ولی یادتون باشه همسرتون هر چی هم باشه همسرتونه و هم احترام باید حفظ بشه و هم خودتونو بالاتر از اون نگیرین. اگر اکشن نیست مشکلتون رو حل کنین و ازش بخواین توی تفریحات مورد نظر شما باهاتون همکاری داشته باشه نه اینکه بخواین...
    فرض کنین مثلا شوهرتون ازتون یه خواسته هایی داره که شما انجام نمیدین و حتما هم اینطوری هست درسته که بره با یه زن دیگه اون خواسته هاشو براورده کنه؟ اگر درسته که من حرفی ندارم ولی اگر درست نیست که یکمی ... فقط یکمی به این وضع فکر کنین.
    این کار عاقبت نداره منظورم دوست اجتماعی داشتنه چون آقایون اصولا چیزی به نام دوستی اجتماعی سرشون نمیشه و میشه یه رابطه خراب به هر صورتی از خنده شوخی گرفته تا لمس و ... فک نکنین خنده شوخی با اقایون چیز کمیه... اتفاقا خیلی از آقایون با همین روابط شوخ طبعی و اکشن خودشونو نزدیک میکنن و استفادشون رو میکنن و اخر هم ...
    البته این همه از آقایون بد گفتم اینم بگم که خانم های امروز متاسفانه خیلی عشق هاشون آبکی شده و خیلی راحت میان میگن من شوهرمو دوست دارم برادر شوهرمم دوست دارم.
    یه زمانی میگفتن پسرا دلشون دریاست و چند نفرو همزمان میخوان ولی دخترای الان بدتر شدن... البته حق داری شما و همه.. چون ماهواره و اینترنت و کلا فضای جامعه طوریه که آدم همیشه بهتر از اونی که داره رو میخواد ولی کاش یکمی تعهد اخلاق و احترام هم رعایت بشه.
    ذهن و قلب آدم بی نهایت طلبه و اگر به این احساس بیش از حد بها بدیم میشیم یه هوس باز واقعی.. مراقب باشین تو دام هوسی که هنوز آشنایی ندارین باهاش نیفتین و زندگی هر چند شیرین یا تلخ خودتون رو تلخ تر نکنین..
    موفق باشین

    [size=medium]تنها دو روز در سال هست که نمیتونی هیچ کاری بکنی‌!
    یکی‌ دیروز و یکی‌ فردا .
    [/size]

  6. 3 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    aysu (سه شنبه 29 مرداد 92), فرشته مهربان (پنجشنبه 14 شهریور 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)

  7. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 بهمن 01 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    14,984
    سطح
    79
    Points: 14,984, Level: 79
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 366
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    119
    Array
    سلام دوست عزیز. منم متوجه شدم که خلاهایی که داری شما رو داره به این سمت می کشه !!!!

    اما سمتش سمت خوبی نیست گلم. باید زندگیت رو درست کنی. باید یاد بگیری که چطور شوهرت رو باخودت همراه کنی. نه اینکه صورت مساله رو عوض کنی!

    پس این اقا متاهل هم هستن: می دونین اگه خانم این اقا بفهمن و حتی شوهرتون این اکشن بازیهاتون چند نفر تحت تاثیر قرار م یده! ایا همچین ادم الکی خوشی ارزش داره!

    من که احساسم میگه شما اگه نتونی این خلاهای رو که در زندگیت داری پر کنی اسیب جدی می بینی! ابن طور که مشخصه هم شما شوهرتو دوست داری هم ایشون شما رو . از این بابت خوشحالم

    جای شما باشم مهراتهای ارتباطی بین زن و شوهر رو یاد میگیرم تا در ارتباط با شوهرم خ منفعل رفتار نکنم و نخام در برابر اون از حق وحقوقم بگذرم!

    اینکه فقط م یخاین فرند باشین با توجه به دوسر بودن این رابطه شاید اون اقا به این حد ارتباط اکتفا نکنه!!!!

    در ضمن با توجه به چیزی که فرمودین اثبات شده بچه های میمونها هم از یه سن بعد ترجیه م یدن متناسب باسنشون اسباب بازی انتخاب کنن یعنی پسرها با ماشین دخترها با عروسک!!!! اینو گفتم که بدونین همین قصدی نداشتم. خودم شنیدم ذوق کردم


    در ضمن دوست من! این رفتارهای شما ریشه در احساس نارضایتیت از زندگی داره! اگه با داشتن این دوست احساس لذت 100 در100 هم بکنی چون ریشه جای دیگهس باز ناراحتی. حالا خوبه :

    با بیشتر گفتن از خصوصیات خودت وشوهرت، تو چه بافتی بزرگ شدی، چطور تو این سن ازدواج کردی، چطور اشنا شدی& چه خصوصیات خوبی تو شوهرت هس، و چه خصوصیات بدی که دوس داری عوض شه و همین ها در مورد خودت بگی تا کارشناسان بیان بهت کمک کنن
    تحصیلات خودت و شوهرت وسن ایشونم بگی بد نیس


    خدانگهدار دوست گلم

    نقل قول نوشته اصلی توسط Dr. Sarah نمایش پست ها
    سلام و ممنون از جوابتون .
    بزاريد براتون واضح بكم ، من هيج موقع حاضر نيستم كه از همسرم به خاطر اين مرد جدا بشم و حتي اكه متاهل هم نبود هركز با اين مرد ازدواج نمي كردم . من به اين مرد علاقه دارم اما علاقه مثل دوست نه بيشتر .
    مشكل اينجاست كه من از كودكي فقط برادر داشتم و هميشه با بسرها بيشتر احساس راحتي مي كردم تا دخترها ماشين بازي رو به عروسك بازي ترجيح مي دادم و كردش رو به دور هم نشستن. همسر من آدمي هست كه به خانه نشستن و كامبيوتر و اخبار علاقه داره و دوست نداره كه من با دوستام بيرون برم و من عاشق اكشن هستم . اين مرد براي من اكشن درست مي كنه .
    حالا احساس دروني من مي كه من مي خوام با اين اقا فرند باشم و خوش بكذرونم و حس ديكه مي كه من بايد خودم رو متمركز كار و درس و خانواده كنم أما تا ميام يه همجين حركتي كنم همسرم رو مي بينم كه به من شك داره و جون خودش رو از من كمتر مي بينه سعي مي كنه منو محدود كنه و اين باعث مي شه دوباره به سمت اي ادم بي خيال الكي خوش كشيده شم.
    - - - Updated - - -

  8. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 14 شهریور 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بازهم ممنون از راهنمايي هاي با ارزشتون،
    من واقعاً ادم منحرف و بي خدايي نيستم. هرجند كه مدتي هست از خودم و خداي خودم فاصله كرفتم .
    در جواب به دوست عزيز ، خصوصيات من:
    عاشق تفريح و خوشكذراني ، كمي قود و از خود مشكر ، خيلي از شلوغي و با دوست حالا اين دوست مي تونه مادرم يا برادرم باشه بودن خوشم مياد ، عاشق بيشه و عاشق عشق هاي تو قصه ها فكر كنم تا اينجا براي خصوصيات خودم كافيه.
    خصوصيات همسرم :
    عاشق كامبيوتر و دنياي مجازي ، صد هزارتا دوست مجازي ، بر كردن وقت فراغت با ديدن فيلم ، تنبل به شكل وحشتناك ، شكاك به شكل مريضي كه بعضي وقتا دوس دارم به خاطر اين خصوصيت ولش كنم ، اونم مثل من مدتي هست از خدا فاصله كرفته ، حسود طوري كه به عموي من هم حسودي مي كنه ، و حتي به اينكه من كار كنم مشكل داره و من هر كاري مي كنم فكر مي كنه دارم خيانت مي كنم اكه موسيقي كوش كنم يعني دارم به كس ديكه فكر مي كنم و اكه مي خوام با دوستام بيرون برم يعني دارم با كلي مرد بيرون مي رم و كلاً خيلي خيلي خيلي بدبين نسبت به من
    تو جطور بافتي بزرك شدي ؟
    -من خانواده ي تحصيل كرده و مؤمني دارم مادرم دكتر هست و بدرم تهيه كننده مادر و بدرم عاشق هايي هستن كه كل فاميل اونا رو مثال مي زنن من هم از اونا ياد كرفتم و اينكه شوهرم مثل بدرم نيست و مثلاً مثل بابام كه براي اينكه مادرم خوشحال شه بعضي وقتا غذا درست مي كنه و آخر هفته هميشه كاراي خونه رو باهم مي كنن منو خيلي عصبي مي كنه.
    قبل ازدواج دوست زياد داشتم منظورم جنس مخالف هست أما هميشه فقط مثل دوست نه بيشتر جز يك بار كه عاشق شدم ولي به دليل مخالفت خانواده نتيجه اي نداشت.
    من و همسرم فاميل دور هستيم و تقريباً به شكل كلاسيك ازدواج كرديم .
    من دندانبزشكي خوندم و همجنان در ادامه تحصيلم . همسرم مهندسي كامبيوتر مي خوند أما الآن ٥ سال هست كه همجنان توي ترم دوم و سوم درجا مي زنه و اونم به خاطر اعتياد به كامبيوترش هست .

    فكر كنم جواب سؤالها رو داده باشم
    مرسي از همه

    - - - Updated - - -

    اين رو يادم رفت بكم همسرم ٧ سال از من بزركتره يعني ٣١ سالشه و اين دوست ٢٩ سالشه .

  10. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 بهمن 01 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    14,984
    سطح
    79
    Points: 14,984, Level: 79
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 366
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    119
    Array
    خب دوست گلم ! کسی نگفت شما بی خدایین!!

    من فقط گفتم چون شوهرت یه سری خصوصیات داره که شما دوس نداری باعث میشه شما دنبال جایگرین بگردی. که متاسفانه باعث بدتر شدن اوضاع میشه!

    حالا دوست گلم شما برای اینکه به شوهرت بگی این کارایی رو که م یکنه دوس نداری چی کار کردی؟ یعنی اعتراضت رو چطور به گوش ایشون رشوندی؟


    تو بحثهاتون به نظر م یاد خ منفعل باشی یعنی وقتی شوهرت به روابطت گیر می ده کار اون رو پیش می بری!

    کلا بلدی هم خودت رو ابراز کنی و به خاسته هات برسی هم شوهرت رو ناراحت نکنی! از خاسته هات به شوهرت گفتی! تو مسایل جنسیتون مشکل ندارین!

    اینا رو که م یپرسم فکر نکن فضولما. می خام بقیه اگه بیان با شما و شرایطت بیشتر اشنا بشن.

    - - - Updated - - -

    اما در مورد اون اقا. گلم ایشون مطمین باش متوجه شده شما دوسش داری و براش خرج میکنی مطمین باش برای این نیازش هم می اد سراغت!


    من جای شمت باشم ارتباط با اون اقا رو در نطفه خفه م یکنم. شما مشکل دارین باید حل شه. راه حاش هم پناه اوردن به همچین ادمی نیس.


    خانوادت فرهنگی ان و مهربونی توشون بیداد میکنه. این دوست جدیدت مطمین باش با توجه به اعتراف خودت اهل مادیات است. تو چیزایی که م یخای ،تو این اقانیس فقط شاید خصوصیات ظاهری ایشون مثل اعتماد بنفس ، ظاهر، شیطنتو.. شما رو جذبه خودش کرده!

    - - - Updated - - -

    ببین سارا جون من خودم 32 سالمه. وقتی ادم سنش بالاتر می ره منطقی تر میشه معمولا!

    چشمهاتو باز کن ببین این دوستت دقیقا دنبال چیه که امده سراغ شما! چرا با این وجود که م یدونه شما متاهلی شما رو نهی نمی کنه اگه یه دوست واقعی بود این کارو می کرد. باااااور کن

  11. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 14 شهریور 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)

  12. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من خيلي با شوهرم صحبت كردم و به اون كفتم كه جه جيزهايي منو ازار مي ده و ناراحتم مي كنه أما اون ميكه كه اين منم و تو يعني من دنبال مردي هستي كه هيج جيز از تو نبرسه و بزاره هركاري دوس داري بكني سعي كردم با دعوا بهش بفهمونم نشد با خانوادش صحبت كردم و با خانواده خودم بعد از دخالت ها به من يك سري قول داد كه مدت انقضا شون يك هفته بود . كلاً خودش مي دونه أما ادامه مي ده من حتي بهش كفتم من نياز به توجه و محبت بيشتري دارم أما فايده نداشت حتي بهش هشدار دادم و قصه هاي مختلف تعريف كردم اما اينم جواب نداد.
    از لحاظ جنسي دوتامون انسانهاي كرمي هستيم اما جون اون دوس داره شبا بيدار بمونه و من از فرط خستكي خوابم مي بره نهايتاً هفته اي يك بار .

    - - - Updated - - -

    اين اقا خودم خيلي خوب مي دونم دنبال مادياته و دقيقاً همونطور كه خودت كفتي من تحت تأثير ظاهرش قرار كرفتم اما باور كن مي تونم ٤ ماه نبينمش و اين كار رو كردم و توي ٤ ماه البته كلي اس أم اس داديم و حتي مي تونم اس أم اس ندم اما أولاً تا به خودم مي كم من ديكه باهاش قطع رابطه مي كنم اين جمله ديوونم مي كنه دوماً نمي خوام نباشه دوس دارم باشه حتي اكه خيلي كمرنك

  13. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 بهمن 01 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    14,984
    سطح
    79
    Points: 14,984, Level: 79
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 366
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    119
    Array
    ساراجون.

    من خیلی نمی تونم بهت کمک کنم. اما لینک شما رو معرفی کردم تا مشاورها بیان

    تا زمانی که دوستان بهت سر بزنن. لطفا اینا رو بخون
    http://www.hamdardi.net/thread-19883.html

    http://www.hamdardi.net/thread-18343.html

    مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده



    سارا جان این دوستیها یه شمشیر دولبه ن درسته یه طرفش احساس لذت و خوشحالی اما سر دیگش وابستگی و بالاخره زمانی دل کندن. بدون که شما که م یخای لذت باهاش بودن رو بچشی باید خودتو برای روزایی که رنج دل شکستن رو به همراه داره اماده کنی! که اصلا نمی ارزه.

    به نظز من داری احساسی عمل م یکنی!





    نقل قول نوشته اصلی توسط Dr. Sarah نمایش پست ها
    من خيلي با شوهرم صحبت كردم و به اون كفتم كه جه جيزهايي منو ازار مي ده و ناراحتم مي كنه أما اون ميكه كه اين منم و تو يعني من دنبال مردي هستي كه هيج جيز از تو نبرسه و بزاره هركاري دوس داري بكني سعي كردم با دعوا بهش بفهمونم نشد با خانوادش صحبت كردم و با خانواده خودم بعد از دخالت ها به من يك سري قول داد كه مدت انقضا شون يك هفته بود . كلاً خودش مي دونه أما ادامه مي ده من حتي بهش كفتم من نياز به توجه و محبت بيشتري دارم أما فايده نداشت حتي بهش هشدار دادم و قصه هاي مختلف تعريف كردم اما اينم جواب نداد.
    از لحاظ جنسي دوتامون انسانهاي كرمي هستيم اما جون اون دوس داره شبا بيدار بمونه و من از فرط خستكي خوابم مي بره نهايتاً هفته اي يك بار .

    - - - Updated - - -

    اين اقا خودم خيلي خوب مي دونم دنبال مادياته و دقيقاً همونطور كه خودت كفتي من تحت تأثير ظاهرش قرار كرفتم اما باور كن مي تونم ٤ ماه نبينمش و اين كار رو كردم و توي ٤ ماه البته كلي اس أم اس داديم و حتي مي تونم اس أم اس ندم اما أولاً تا به خودم مي كم من ديكه باهاش قطع رابطه مي كنم اين جمله ديوونم مي كنه دوماً نمي خوام نباشه دوس دارم باشه حتي اكه خيلي كمرنك
    ویرایش توسط مهرااد : شنبه 26 مرداد 92 در ساعت 17:26

  14. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 14 شهریور 92), کامران (شنبه 26 مرداد 92)

  15. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 مهر 92 [ 17:25]
    تاریخ عضویت
    1392-5-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    214
    سطح
    4
    Points: 214, Level: 4
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسي مهراد جان ،
    من ندارم إحساسي بلكه دارم احمقانه عمل مي كنم مي دونم اما من خيلي تنهام اكه اين دوست نباشه فكر كنم دق مي كنم مي ميرم

    - - - Updated - - -

    مرسي مهراد جان ،
    من ندارم إحساسي بلكه دارم احمقانه عمل مي كنم مي دونم اما من خيلي تنهام اكه اين دوست نباشه فكر كنم دق مي كنم مي ميرم


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 خرداد 92, 11:50
  2. با بددهني همسرم جيكار كنم؟
    توسط sasal در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 19
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 22:23
  3. پاسخ ها: 42
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 13:13
  4. شوهرم دوست دختر داره، چيكار كنم؟
    توسط فريانه در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: چهارشنبه 16 اردیبهشت 88, 10:42
  5. +نميدونم چيكار كنم؟
    توسط ساقی جان در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 فروردین 87, 01:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.