به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 16 , از مجموع 16
  1. #11
    Banned
    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 14:43]
    تاریخ عضویت
    1392-4-27
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    80
    سطح
    1
    Points: 80, Level: 1
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    9

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    کلا نمیتونم بفهمم چحوری توی یک هفته تصمیم به ازدواج گرفتید؟ تاپیک سرکاریه؟

  2. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 28 تیر 92 [ 00:25]
    تاریخ عضویت
    1391-9-04
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    656
    سطح
    13
    Points: 656, Level: 13
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 44
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 10 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ozouow نمایش پست ها
    کلا نمیتونم بفهمم چحوری توی یک هفته تصمیم به ازدواج گرفتید؟ تاپیک سرکاریه؟
    اگه همه پستامو میخوندید نوشتم دو ماه نامزد بودیم البته تقصیر من بود که با اینکه میدونستم چه آدمیه بازم باش ازدواج کردم ولی الان نمیخوام غصه گذشته رو بخورم لطفا دیگه سرزنش نکنید فقط میخوام زندگیمو نجات بدم

  3. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 آبان 92 [ 23:58]
    تاریخ عضویت
    1392-4-13
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    439
    سطح
    8
    Points: 439, Level: 8
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    17

    تشکرشده 68 در 33 پست

    Rep Power
    0
    Array
    باید بشینی باهاش حرف بزنی و بهش بگی از بعضی رفتاراش دلخوری و بهش بگو تو قبل از ازدواج میدونستی من رو چه چیزایی حساسم و دوست ندارم تو زندگیم باشه پس لطفا از این نظر بیشتر توجه کن و از این حرفا بعد اگر قبول کرد که رفتارشو درست میکنه بهش فرصت بده و ببین رفتارش عوض میشه یا نه ولی اگه قبول نکرد و گفت منم همینی هستم که میبینی و نمیتونم تغییر بدم خودمو ،به نظرم خودتو تو زندگی ای که تهش از الان مشخصه علاف نکن .. ببخشید انقد صریح گفتم چون فک میکنم رابطه ای که از الان سرد باشه معلومه تهش به کجا میرسه

  4. #14
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شما باید یک شب شرایط مناسب و آرام فراهم کنید. بعد سر فرصت بنیشینید و با او صحبت کنید. طوری صحبت کنید که او را متهم نکنید و موضع گیری نکند. مثلا نگویید من فکر می کنم تو به من خیانت کرده ای و چرا دخترها نگاهت می کنند. بلکه راجع به رابطه دو نفره خودتان صحبت کنید. مثلا بگویید چند وقتی هست که دلم خیلی برایت تنگ شده است. تو برایم مهمی و تنها مرد زندگی ام هستی. صحبت را ادامه دهید و سعی کنید این مطلب را درآورید که آیا تمایل به ادامه زندگی با شما دارد یا نه؟ طوری صحبت نکنید که او عصبی شود و از سر لج یا به اجبار جواب دهد. اول از همه اگر می خواهید در این زندگی بمانید باید مطمئن باشید که همسر شما هم می خواهد این ازدواج ادامه پیدا کند. باید مطمئن باشید که همسرتان از شما سیر شده است که سردی می کند یا فقط دلخور شده است ؟

  5. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 مهر 04 [ 01:08]
    تاریخ عضویت
    1388-2-21
    نوشته ها
    1,178
    امتیاز
    33,958
    سطح
    100
    Points: 33,958, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    6,023

    تشکرشده 6,302 در 1,293 پست

    Rep Power
    141
    Array
    سلام

    گفتید که در گذشته اهل این روابط بوده و در زمان ازدواج چون زن پاکی نصیبش شده توبه کرده .

    شما باید تمام تلاشت رو برای زندگیت بکنی که بعدها پشیمون نشی . پس فعلا فکر طلاق رو از سرت دور کن و نیروت رو بذار روی درست کردن زندگیت .
    همین توبه ای که در زمان ازدواج بوده رو به همسرت یادآوری کن و بهش بگو دوست نداری توبه اش رو بشکنه یا تعهدی که نسبت به زنش داره رو نادیده بگیره حتی اگر در حقش بدی کرده باشید نباید با چنین چیزی شما رو تنبیه کنه و بی تعهدی به زندگی مشترک هیچ توجیهی نداره . بهش بگو که از اینکه الان وضعیت رابطه تون اینطور هست ناراحت هستی اما خیلی زندگیت رو دوست داری و همینطور ایشون رو خیلی دوست داری و پای زندگیت ایستادی .

    بعد از این حرف ها دیگه تکرار نکن و حتی کار هاش رو نادیده بگیر . فقط محبت کن . مصنوعی نه کاملا طبیعی و انتظار پاسخ نداشته باش. یک طرفه محبت کن و ناراحتیت رو تو چهره ات نیار و مبادا آه و ناله کنی یا اشک بریزی . یک زن شاداب باش ، به کار خونه ات برس ، غذای خوب درست کن ، آراسته باش ، وقتی میاد به استقبالش برو و بغلش کن ، براش چیزی بیار و کنارش بشین و دستهاش رو بگیر ، گاهی بدون مقدمه ببوسش . حتی اگر بی اعتنایی کرد باز هم تو کار خودت رو بگن ، به روی خودت نیار که داره بی محلی می کنه و ازهمیشه گرم تر برخورد کن .

    تمام مهارت های زنانه ات رو به کار بگیر .

  6. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 26 خرداد 93 [ 18:10]
    تاریخ عضویت
    1392-3-08
    نوشته ها
    80
    امتیاز
    925
    سطح
    16
    Points: 925, Level: 16
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered500 Experience Points
    تشکرها
    216

    تشکرشده 138 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ببین اگه یکی بهت بگه چرا باهام سرد شدی؟ جوابت چیه؟ میگی مگه من چمه یا داری فکرای بیخود می کنی و از این جور حرفا.... من می گم محیط خونه رو شاد و شوخ و شنگ کن خودتم شاد باش شوخی کن اگه می خوای زندگیتو نجات بدی به این فکر نکن که اگه سلام نکنم اونم نمی کنه یا من حرف نزنم اونم نمی زنه شروع کننده باش اصلا توجه نکن که اون چرا با من حرف می زنه یا نه.... به سرعت هم درست نمی شه ماه ها طول می کشه...رو اعصابش نرو که منو واسه روابط زناشویی می خوای توام سعی کن از شوهرت لذت ببری و بعدش به هیچی فکر نکنی خودتو جذاب کن که اون بیاد طرفت نه اینکه باهاش حرف بزنی که چرا باهام سردی..به نظر من یاداوری قول های گذشته و توبه های گذشته چیزی و دوا نمی کنه....خیلی راحت می تونه بگه اشتباه کردم قول دادم اونوقت روتون بیشتر باز می شه به هم... در کل دستور نده که دوست داشته باشه دوست داشتنی باش براش ...البته من منکر این نمی شم که ایشون بابت ازدواج یه سری قول ها به همسرشون دادن که زیر اون قولا زدن نابخشودنیه..


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.