به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 آبان 97 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1395-7-29
    نوشته ها
    594
    امتیاز
    9,965
    سطح
    66
    Points: 9,965, Level: 66
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    646

    تشکرشده 951 در 409 پست

    Rep Power
    116
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط parisa34 نمایش پست ها
    سلام دوستان

    يه مشورت ديگه هم لازم دارم، ميشه لطفاً كمكم كنيد؟ نميدونم من بيخودي حساسم و يا اين مسائل عاديه.
    از دو شب پيش تو فيسبوكش ادد شدم و تمام عكساي اين چند سال گذشته اشو ديدم، با اينكه به نظر ميومد كه بعضي از عكسا پاك شده اما بازم ميشه گفت توي نود درصد عكسا چه دست جمعي و چه تنهايي همسر سابقش هم بود، حتي صفحات همسر سابق و خانواده اشم چك كردم و ديدم اونها هم تمام عكساي اين چند سال و دورهمي ها و مسافرت هايي كه با اون خانم بودن رو هنوز دارن.
    نميخوام آدم بدجنسي باشم اما مگه نبايد اين خاطرات و اين عكسا تا امروز و بعد از جدايي از اين صفحات پاك ميشد؟
    توي صفحه خانم سابقش كلي عكس و كامنت هاي عاشقانه ي گذشته كه بيشتر به ٣-٤ سال پيش بر ميگشت هنوز بود. اينم بگم كه اينجوري نيست كه به اين صفحات سر نزنن و يادشون رفته پاك كنن، چون اين صفحات كاملاً به روز شده هستن، حتي تا همين امروز!
    حتي توي اينستاي ايشون ديدم كه زير يكي از عكسا خانمشون (بعد از تاريخ جدايي) كامنت گذاشته، اما خود ايشون هيچ پاسخي نداده بود.
    عكسا تماماً عاشقانه و دوست داشتني!!
    مگه نبايد اين عكسا تا امروز پاك ميشد؟؟؟ اين نشونه ي روشنفكريه كه گذشته آدم تحت هر شرايطي تو فضاي مجازي باشه؟! پس چرا من اينجوري فكر نميكنم؟ اينكه ميخواست منو ادد كنه، نبايد عكساي مشتركش با اون خانم رو حداقل توي صفحه خودش پاك ميكرد؟! ميخواست من ببينم كه چي بشه؟؟ عجيبه اگه من با ديدن اون عكسا اذيت شم؟ حالا صفحه اون خانم و خانوادشو كاري ندارم كه پاك نكردن، اما خودش چي؟ اگه هنوز بهش علاقه داره چرا داره مياد منو ببينه اين همه راه!!!
    شايد بهم بخنديد اما من از نظر ظاهري و هيكلي خوبم و تقريباً مغرورم و هيچوقت دوست ندارم خودمو با بقيه مقايسه كنم اما در تك تك عكسا داشتم ظاهر و هيكل خودمو با اون خانم مقايسه ميكردم، حتي نوع لباس پوشيدنش و... ( نميدونيد چه حس آزار دهنده اي رو تجربه كردم)، حتي احساس كردم وسط يه زندگي ديگه اومدم!!
    بعد از ديدن كامل عكسا تنها حرفي كه زدم اين بود كه: اين حق من نيست!
    چرا خانمش هنوز كامنت ميذاره زير عكساي اينستاش؟! حتي همون يكبار! حتي با اينكه خودش جوابي نداده!! اين ديگه چجور جداييه؟! اگه خانمش خودش اصرار بر جدايي داشته پس مفهوم اين كامنت گذاشتنه چيه؟!
    اون تو راهه و داره مياد ايران و من توي شرايطي ام كه ميخوام فرار كنم! با اينكه ازش خبلي خوشم اومده اما ميخوام عطاي اين احساس رو به لقاش ببخشم. واقعا ازدواج با اين همه دردسر و احساس آزردگي از اينكه همسر دوم يه نفر هستي ميارزه؟
    احساس شما طبیعی است. چون قصد ازدواج با این آقا رو دارید طبیعیه که هم احساس حسادت کنید و هم ناامنی.
    اینکه چرا اون آقا عکس ها رو پاک نکرده خیلی دلایل می تونه داشته باشه که حدس زدن شون فایده ای نداره. خودشون باید توضیح بدند. ولی در کل چون قصد ازدواج با شما رو دارند و ادتان هم کرده اند بایست مراعات می کردند. بهترین کار کمی سرسنگین بودن و کم محلی از جانب شما است. اگر می خواهند باهاتون تماس داشته باشند خودتون جواب ندید. علتش رو هم جویا شدند خانواده تان باهاشون صحبت کنند و توضیح بخواهند.

    چندتا راهکار هم که قبلا بهتون گفته بودم. مجددا بخوانید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید Ye_Doost تشکرکرده است .

    mercedes62 (یکشنبه 27 خرداد 97)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.