من فکر می کنم کار درستی کردید. شما وظیفه دارید بهشون کمک کنید اما وظیفه ندارید مسئولیت اونا رو به دوش بکشید. وارد تنش نشید و همین طور ادامه بدید.
تشکرشده 144 در 79 پست
من فکر می کنم کار درستی کردید. شما وظیفه دارید بهشون کمک کنید اما وظیفه ندارید مسئولیت اونا رو به دوش بکشید. وارد تنش نشید و همین طور ادامه بدید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)