سلام
دوست عزیز 50 تا 60 میلیونی که فرمودین بسته به شما و خونواده ای هستش که سر چگونگی عروسی گرفتن به تفاهم برسین.. همه انقد برای مراسم و عقد هزینه نمیکنن..
شما میتونین سر جلسه خواستگاری با دختر خانم راجبه چگونگی گرفتن مراسم صحبت کنین و صادقانه بگین که وسع من انقده و میتونم یه مراسم ساده تو محضر بگیرم و اگر پولی دستم اومد انشالله
موقع عروسی تو تالار بگیریم , ولی اگه بازم نشد یه عروسیه خودمونی یا ماه عسل بریم..
اگه ایشون قبول کرد که مبارکه ولی اگه گفتن باید راجبش فک کنن اون دیگه بحث دیگه ایست..اما این وسط شما راحت میشین و تکلیفتون روشنه..
شرط و اصل اولیه از نظر من کار شما هستش..نمیدونم شغل شما چیه , ولی باید شغلتون جوری باشه که بدونین ماهیانه پول مشخصی دستتون میاد.. چون بعدش میتونین خیلی چیزها رو قسطی یا چکی بخرین..








علاقه مندی ها (Bookmarks)