به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 15 اردیبهشت 98 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1394-2-31
    نوشته ها
    777
    امتیاز
    14,904
    سطح
    79
    Points: 14,904, Level: 79
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 446
    Overall activity: 15.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    700

    تشکرشده 1,168 در 528 پست

    Rep Power
    147
    Array
    سلام

    دوست عزیز 50 تا 60 میلیونی که فرمودین بسته به شما و خونواده ای هستش که سر چگونگی عروسی گرفتن به تفاهم برسین.. همه انقد برای مراسم و عقد هزینه نمیکنن..

    شما میتونین سر جلسه خواستگاری با دختر خانم راجبه چگونگی گرفتن مراسم صحبت کنین و صادقانه بگین که وسع من انقده و میتونم یه مراسم ساده تو محضر بگیرم و اگر پولی دستم اومد انشالله

    موقع عروسی تو تالار بگیریم , ولی اگه بازم نشد یه عروسیه خودمونی یا ماه عسل بریم..

    اگه ایشون قبول کرد که مبارکه ولی اگه گفتن باید راجبش فک کنن اون دیگه بحث دیگه ایست..اما این وسط شما راحت میشین و تکلیفتون روشنه..

    شرط و اصل اولیه از نظر من کار شما هستش..نمیدونم شغل شما چیه , ولی باید شغلتون جوری باشه که بدونین ماهیانه پول مشخصی دستتون میاد.. چون بعدش میتونین خیلی چیزها رو قسطی یا چکی بخرین..

  2. کاربر روبرو از پست مفید جوادیان تشکرکرده است .

    mercedes62 (یکشنبه 30 مهر 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا برای تامیین اینده ام…"""…… بیمه عمر ……"" تصمیم و گزینه درستی هست؟؟؟
    توسط عروس خوشبخت در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 اسفند 95, 21:30
  2. بهترین رشته هایی که """"""بازار کار"""""" داشته باشه
    توسط عروس خوشبخت در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 بهمن 95, 15:03
  3. "چادر" بهتر است از "مانتو"، ولی همسر آدم باید به دل هم بنشیند!
    توسط PesareGol در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 14:12
  4. توصیه نوروزی یک روانپزشک: نه "چاقی" خانمها را به روی شان بیاورید، نه "کچلی" مردها را
    توسط khaleghezey در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 13:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.