نقل قول نوشته اصلی توسط نادیا-7777 نمایش پست ها
سلام به پرنسای عزیز

" راجع ب اشپزی و سایر مواردم باید بگم ما با خونواده شوهرم زندگی میکنیم و فقط موقع خواب به خونه خودمون ک طبقه بالایی خونه پدرشوهرمه میریم و بنظر خودم زندگی ما اصلا ریشه ای نیست و شوهرمن اهل زن و زندگی نیست "

به همین علت بالا از نظر همسرتون و خانواده اش و حتی خود شما هنوز تشکیل خانواده ندادید و انگاری فقط یکی دو نفر به اعضای خانواده همسرتون اضافه شده

شما ازدواج کردید و تشکیل خانواده دادید و منزل جدا دارید
درست نیست بیشتر منزل پدر خودتون یا پدر ایشون باشید

سعی کنید دیگه بیشتر منزل خودتون باشید-آشپزی کنید-خونه رو از وجود خودتون گرم نگه دارید و رفت و آمد رو به منزل پدر و پدرشوهر موکول کنید به آخر هفته ها برای چند ساعت

" اصلا انگار منو ب رسمیت نمیشناسی و از زندگی مشترک و مسئولیتا و نیازهای یک زن هیچ چیز بلد نیست "

چون خیالشون راحته شما اگر اون نباشه و بره با دوستاش یا میرید خونه پدر یا پدرشوهر

منزل خودتون بمونید و خیال کنید خیلی از خانواده هاتون دورید و زود زود نمیتونید برید پیششون

بذارید متوجه بشه تشکیل خانواده داده و مسولیت داره
تا وقتی منزل خودتون بیشتر نباشید همین حس رو داره که انگاری یه خواهر داره که به جمع خانوادش زیاد شده و نه یک همسر(بخاطر همینه که توقع نداره که ازش بپرسید کجا بوده مثل انتظاری که از خواهرش داره که ازش نپرسه)

یا حق


سلام عزیزم ممنون کاملاااا حرفای شما درسته و قبولشون دارم تلاشمم کردم شوهرو زندگیمو ب خونه خودم بکشونم چون مطمئنم اونجوری دیگه شوهرم بیشترپایبند زندگیش میشه و مسئولیت پذیرتر میشه ولی ایشون میگن من تازمانی ک پدرومادرم زنده هستن با اونا زندگی میکنم بخاطر بچه اخربودنش و وابستگی ب اونا میگه، بنظر خودمم از هر نظری منو دست خونوادهش سپرده و اوناهم ب بهترین نحوه حمایتم میکنن ولی چ فایده من ازداوج کردم با شوهرم خوش باشم عشق محبت و از اون ببینم هرچند اوناهم دوست دارن ما مستقل بشیم ولی شوهرم قبول نمیکنه الان تو این فکرم اگه شوهرم اومد و خواست برگردم شرط اصلیمو این مورد بزارم ک مستقل بشیم ولی میدونم شوهرم قبول نمیکنه، بنظر شما چطور مطرحش کنم و یا با توجه ب مشکلاتم باهاش چ شروطی بزارم و چطوری باتوجه ب شخصیت خودشیفته و خودخواه شوهرم حرفامو بزنم ک ایشون قبول کنه و زندگیم درست باشه ، من شوهرم میشناسم مطمئنم تا پای طلاقم میاد اینقد ک بی کله و خودمچکره!! ممنون میشم راهنماییم کنید