به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 شهریور 96 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1394-7-06
    نوشته ها
    130
    امتیاز
    3,017
    سطح
    33
    Points: 3,017, Level: 33
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    2

    تشکرشده 127 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرآیین نمایش پست ها
    عزیزم من با آمینا موافقم.

    من هم وقتی که تاپیکت رو خوندم، دقیقا متوجه منظورت نمیشم. من منظورم همین تاپیکه. من کاملا حرفت رو قبول دارم که قدم اول در مشاوره، پذیرش بی چون و چرای مراجع هست ولی گلم همین تاپیکت هم خیلی مبهمه. فکر میکنم یکم خسته شدی. معمولا فشاری که روی انسانهای موفق هست بیشتر از بقیه افراد هست.

    و یه کوچولو هم تقصیر فضای مجازیه، لحن صدا که در نوشته مشخص نمیشه، بعضی کاربرها واقعا دلسوزن و مهربان. شما اگه جایی دلگیر شدی به خانمی خودت ببخش.

    ممنونم از شما،
    شما درست فکر میکنید، فشار زیادی روم بوده و هست همیشه
    ازنظر بقیه آدم موفقی هستم،
    اما چون در حیطه کاری من،درجایی که کسی میاد با پولش جای منو میگیره و تواناییها و استعدادهام بی ارزش میشه، نمیتونم به موفقیت برسم
    درکل یکی که پولداره و هیچیم حالیش نیست، خیلی عرت و احترام بیشتری بهش میشه دوستش دارند ، تا یکی که همه چی حالیشه اما پول نداره
    سوای اینها،
    انواع و اقسام اتفاقات بد برام افتاده،دوروبرمو نگا میکنم کسیو نمیبینم که اینهمه مشکلات و حادثه های بد یه جا سرش بیاد
    خیلی عادی،معمولی زندگی میکنن،دیگه بزرگترین اتفاق بدشون مرگِ عزیزیه!
    یا دعوا با جاری
    مشکلات مالی و زناشویی هم همه گیره

    کسایی که از نزدیک میشناسنم،میگن خداصبرت بده،اونایی هم که از دور میشنون باورنمیکنن که یه نفر اینقد بلاسرش بیاد

    یه جورایی قبول کردم شرایطمو،ناله نمیکنم،دنبال چراش نیستم ،خیلی زیاد سعی کردم همیشه بیخیال باشم، هردری هم به روم بسته شده، همیشه گشتم یه پنجره ای، حتی شده سوراخی پیدا کنم!
    هرروز باید در حالت آماده باش باشم،وقتی یه اتفاق بهم حمله کرد جاخالی بدم!
    یه علتشم اینه که تنهابودم از بچگی،سخته تنهایی
    بنظرم راه حلی نداره،قرعه کشی کردن،اینجوریش رسیده به من! فقط نمیدونم چطوری خستگی در کنم! هنوز جوونم،از الان خسته شم، پیر شم میخوام چکارکنم؟!
    برای رفع خستگی چه پیشنهادی دارید، بغیر از مسافرت البته!
    ورزش و هنرو مطالعه و کلی علاقمندی های دیگه و تفریح اینا جزو سبک زندگیمه، و همچنین اینها:
    باور، احساس و و روشهایی که در زندگی به من کمک کرد؟ (البته نفهمیدم چرا چندموردش سانسور شد!)

  2. کاربر روبرو از پست مفید delkhaste تشکرکرده است .

    مهرآیین (سه شنبه 05 مرداد 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: شنبه 18 آذر 96, 15:52
  2. درخواست آشنایی یک فرد اینترنتی ، من هم تمایل به آشنایی بیشتر با ایشون دارم اما نمیدونم چطوری موافقت خودمو اعلام کنم
    توسط مهندس خانوم در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 29 فروردین 93, 23:57
  3. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 فروردین 93, 19:19
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 30 فروردین 92, 11:55
  5. قرار ملاقات .آشنایی اینترنتی
    توسط hania در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: جمعه 20 مرداد 91, 23:23

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.