ممنونم از شما،
شما درست فکر میکنید، فشار زیادی روم بوده و هست همیشه
ازنظر بقیه آدم موفقی هستم،
اما چون در حیطه کاری من،درجایی که کسی میاد با پولش جای منو میگیره و تواناییها و استعدادهام بی ارزش میشه، نمیتونم به موفقیت برسم
درکل یکی که پولداره و هیچیم حالیش نیست، خیلی عرت و احترام بیشتری بهش میشه دوستش دارند ، تا یکی که همه چی حالیشه اما پول نداره
سوای اینها،
انواع و اقسام اتفاقات بد برام افتاده،دوروبرمو نگا میکنم کسیو نمیبینم که اینهمه مشکلات و حادثه های بد یه جا سرش بیاد
خیلی عادی،معمولی زندگی میکنن،دیگه بزرگترین اتفاق بدشون مرگِ عزیزیه!
یا دعوا با جاری
مشکلات مالی و زناشویی هم همه گیره
کسایی که از نزدیک میشناسنم،میگن خداصبرت بده،اونایی هم که از دور میشنون باورنمیکنن که یه نفر اینقد بلاسرش بیاد
یه جورایی قبول کردم شرایطمو،ناله نمیکنم،دنبال چراش نیستم ،خیلی زیاد سعی کردم همیشه بیخیال باشم، هردری هم به روم بسته شده، همیشه گشتم یه پنجره ای، حتی شده سوراخی پیدا کنم!
هرروز باید در حالت آماده باش باشم،وقتی یه اتفاق بهم حمله کرد جاخالی بدم!
یه علتشم اینه که تنهابودم از بچگی،سخته تنهایی
بنظرم راه حلی نداره،قرعه کشی کردن،اینجوریش رسیده به من! فقط نمیدونم چطوری خستگی در کنم! هنوز جوونم،از الان خسته شم، پیر شم میخوام چکارکنم؟!
برای رفع خستگی چه پیشنهادی دارید، بغیر از مسافرت البته!
ورزش و هنرو مطالعه و کلی علاقمندی های دیگه و تفریح اینا جزو سبک زندگیمه، و همچنین اینها:
باور، احساس و و روشهایی که در زندگی به من کمک کرد؟ (البته نفهمیدم چرا چندموردش سانسور شد!)










علاقه مندی ها (Bookmarks)