سلامسلام
شما چند سالتونه ؟
میزان تحصیلاتتون چقدره؟
شغلتون دولتی هستش یا آزاد
من 27 سالمه
من تکنسین بخش فنی کمپانی سامسونگ هستم،لپ تاب ،موبایل،تبلت
شغلم دولتی نیست قرار دادی کمپانی سامسونگ هست
من معیار های زیادی برا ازدواج ندارم و به دنبال مورد خاصی هم نیستم ،چیزایی که برام مهم هستش رو به اطرفیانم گفتم و اونا هم موردی رو نتونستن پیدا کنند تو فامیل ما همه نمیه گمشدشون رو خودشون پیدا کردند و به من هم همین پیشنهاد رو دادند.همه دوستام هم خودشون همسراشون رو پیدا کردند الان هم دارن به خوبی و خوشی زندگی میکنندوقتی شما از کسی میخواهید که براتون دخترخانم معرفی کنند حتما معیارهاتون رو دقیق و سنجیده بگید به ایشون
اتفاقا من در هیچ موردی وسواس ندارم بیشتر به دنبال ندای قلبم هستم تا جایی که تونستم سعی کردم رفتارم معقول و منطقی باشه نه به خودم صدمه بزنه نه به کس دیگهشاید در رفتارتون کمی وسواس به خرج میدین به همین خاطر اطرافیان از معرفی کردن میترسند
ترس صفت خیلی بدی هست اما احتیاط خوبه من از ازدواج نمیترسم اما احتیاط میکنم که اشتباه نکنم خانواده ام هم همینطور اونا دوست دارن من نمره قبولی رو در ازدواج بگیرم
پدرم میگه تو زندگی یه کارهایی رو باید خودت انجام بدی و یه کارهایی رو هم باید برات انجام بدن و یه کارهایی هم هست که باید خدا انجام بده تا به نتیجه برسه و پیدا کردن یک زن کاریست که باید خودت انجام بدی و تامین و حمایت کاریست که من باید انجام بدم و لطف و عنایت کاریست که خدا انجام میده
نمی دونم شایدمهم تر از همه به قسمت هم اعتقاد داشته باشید ،البته منظورم این نیست منتظر باشید خودش بیاد ، تلاش هم لازمه ولی کمی صبوری کنید. حتما اون نیمه گمشدتون هنوز شرایط لازم برای ازدواج رو نداره...








علاقه مندی ها (Bookmarks)