نقل قول نوشته اصلی توسط mehraneh67 نمایش پست ها
ممنون از همه به خاطر اين همه محبت

فكر كنم زيادي راجبه ازدواج گفتم . چون مسئله اصليم اون نيست. در واقع مسئله اصليم افكار و احساساتمه كه جلوي حركتمو گرفته . ازدواج مسئله دومه
به هر حال همه نوشته هاتونو خوندم . از روهمش نت برداشتم . از فردا يه برنامه ريزي دو باره _ شايد چندصدباره_ ميكنم و به اميد خدا شروع ميكنم. سعي ميكنم فكراي منفي نكنم.دعا كنيد بتونم يه كار خوب پيدا كنم.
افرین،اصلا نامید نشو و نا امیدی برات بی معنا باشه،کار هم حتما پیدا میکنید ایشالا