به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 دی 98 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1395-4-04
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,016
    سطح
    50
    Points: 6,016, Level: 50
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 64.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    369

    تشکرشده 353 در 152 پست

    Rep Power
    47
    Array
    سلام

    طرح واره درمان داره. همه ی آدمها به نوعی درگیر طرح واره هستن. اگه بتونید خودشناسی کنید حالا با هر روشی قابلیت تغییر وجود داره. قطعا حالتون خوب میشه.

    من یک دروغگوی متوهم هستم و این تاپیکها همه تخیلات و توهمات منه..
    خودتون خواستید که دیگران باورتون نداشته باشن مگه تلاشتون این نبود؟ حالا چه دلتون میخواست یا نمیخواست نتیجه ی عمل آدم هست که باعث قضاوت آدمای اطرافشون میشه. من نظر

    بقیه رونمی دونم ولی نظر من اینه که شما فقط مشکل دارید و مشکلتون باید حل بشه مشکلتون هم توهم نیست!!!! قطع به یقین هر چه هستید هر جا هستید و هر که هستید شما یک

    دروغ گویید نه یک متوهم. دروغ به من یا تالار همدردی یا دوستانتون نه. این مسئله اصلا مهم نیست فقط و فقط به خودتون دروغ می گید. همین و بس.

    عموما آدما برای منافع خاصی دروغ میگن اینکه منفعت شما چیه دلیلش مالی نیست فقط روحیه.شما دارید از دروغ منفعت روانی میبرید. بهتره پیدا کنید که چه منفعتی!!! راه دیگه ای برای

    ارضا نیازتون پیدا کنید. به همین راحتی شما یک آدم متمدن خواهید شد. نیازتون رو بشناسید و درست بهش پاسخ بدید. همین!!!!

    ببینید من معتقدم اگه یک آدم بفهمه تو دنیای واقعی چه خبره و دنیای واقعی با ذهن و فکرش متفاوته بسیار سریع تر شروع به تغییر میکنه .تو دنیای واقعی اگه می شناختم شما رو سعی

    می کردم ازتون فاصله بگیرم. حتی منی که بسیار برای آدمای اطرافم ارزش قائم. خیلی زیاد... شک نکنید.

    بگذریم...

    دوست عزیز شما یک سری کمبود دارید که عرض کردم ممکنه من نوعی هم داشته باشم. عین همونی که شما ندارید رو من هم ندارم!!! مثلا اما من در عمل به نحوی دیگه برخورد میکنم.

    نمیخوام مثلا شما رو بچه فرض کنم و بگم پسر همسایه معدلش 20 تو چرا 16!!!! پسر همسایه با شما قطعا فرق داره. شرایط روحی و سنی و مالی و ظاهری و و و و ....

    شما خیلی رک و راست مشخص کنید چه نفعی میبرید از دروغ؟ من نمیخوام بهتون آزار برسونم یا مچتون رو بگیرم یا فکر کنید من رو سر کار گذاشتید یا هر چه که فکر میکنید. بگید چی فکر

    می کنید.

    مثلا من لذت می برم چون احساس میکنم دیگران زورگو رو سر کار گذاشتم. تونستم دیگران رو گول بزنم....

    مثلا من احساس میکنم این طوری آدم ها به من توجه میکنن و لذت میبرم.

    مثلا من از اینکه کمبود هام مشخص بشه می ترسم و سعی میکنم اونها رو مخفی کنم.

    یا من دوست ندارم که باور کنم سن واقعی مو و فکر میکنم بزرگتر یا کوچکتر باشم بهتره. از خودم خوشم نمیاد. من فکر میکنم که بزرگ تر از سنم میفهمم. من فکر میکنم کمتر از سنم

    میفهمم.

    یا من دوست ندارم خودمو. دوست دارم کس دیگه ای باشم.

    یا من دوست ندارم شرایطمو و من میخوام شرایط دیگه ای داشتم.

    یا هر چیزی که به ذهنتون میرسه.

    ممنون. اگه دوست داشتید و صلاح دونستید جواب بدید وگرنه لازم نیست چیزی بگید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید زندگی خوب تشکرکرده است .

    William (چهارشنبه 15 شهریور 96)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.