سلام دوستان من 28 سالمه و قبلا یک ازدواج ناموفق داشتم الان 5ماهه که با اقایی که یک فرزند دختر 7 ساله داره ازدواج کردم تو این مدت باهم مشکلات زیادی داشتیم سر بچش ولی من کم کم باهمه چی کنار اومدم و مشکل خاصی نبود فقط از زندگی تکراری و بی روحمون خسته شده بودم از ایفای نقش مادری برای فرزند یکی دیگه و محدودیتایی که داشتم خیلی اتفاقی باهمسرم درمورد بچه دارشدن خودمون حرف زدم که شدیدا مخالفت کرد و گفت باید تمرکزمون روی بچه خودم باشه بعدم بحث و قهر 2روز حرف نزدیم منم اومدم خونه پدرم الان یک هفته ست ازش خبری نیست نمیدونم چیکار کنم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)