به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 خرداد 95 [ 10:22]
    تاریخ عضویت
    1395-2-22
    نوشته ها
    6
    امتیاز
    130
    سطح
    2
    Points: 130, Level: 2
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 17.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Icon16 برخورد یک مشاور با من در جلسه مشاوره

    سلام دوستان
    بنده چند روز پیش به همراه خانمی که قصد ازدواج داریم به یکی از مراکز مشاوره مراجعه کردیم
    حدود یک ساعت و نیم این مشاوره طول کشید
    نیم ساعت بنده صحبت کردم
    نیم ساعت هم همراه بنده
    و نیم ساعت هم مجموع صحبت تک تک ایشون با ما و یک نشست کلی

    بنده هرچیز که به نظرم مهم بود را گفتم جزئیات قبل و بعد از آشنایی ولی ایشان در همان بار اول در حضور نامزد بنده به من گفت شما خودشیفته هستید! و کلا این جلسه تبدیل شد به محاکمه بنده در واقعه من احساس کردم این خانم مادر نامزد بنده هست...

    در نوبتی که با بنده به صورت خصوصی صحبت کردن درواقع میشه گفت همه چیز به بنده گفتن
    شما سادیسم داری
    شما خودشیفته هستی
    شما پرخاشگری
    به طور نامحسوس هم گفت شما وسواس داری
    و در آخر هم گفت شما نباید با هم ازدواج کنید والسلام

    بنده امروز با یک استاد روانشناسی دانشگاه در این مورد صحبت کردم
    ایشان گفتن بدون گرفتن تست و به همین سادگی انگ زدن به شما مثل همین گفتن سادیسم امکان شکایت از ایشون وجود داره و ایشون بدون گرفتن تست از شما و تنها با نیم ساعت سخن شما نباید اینچنین برخوردی میکرد

    در ابتدای جلسه این خانم (دکتر) از من و خانم همراهم فقط اسم، سن، و تحصیلات رو پرسیدن
    در حین جلسه هم تقریبا هیچ سوالی نکردند و فقط شنونده بودن

    دوستان لطفا بفرمایید این اتفاق عادی یعنی مشاوران اینگونه برخورد میکنند ما میخواستیم تست بدیم برای ازدواج
    بنده از وقتی رفتم پیش این مشاور احساس بدی نسبت به خودم پیدا کردم
    تشکر

  2. 2 کاربر از پست مفید h60 تشکرکرده اند .

    **ali** (جمعه 21 خرداد 95), گل همییشه بهار (پنجشنبه 23 اردیبهشت 95)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.