به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array

    با پدرمادر افسرده م چکار کنم ؟

    سلام
    منو میشناسید فقط بگم خودم همینجوری حال روحیم خوب نیس پدرمادرمم افسردگی خودمو بیشترمیکنن
    بابام بازنشستس صب تا شب خوابه چراغارم خاموش میکنه منکه صب میرم سرکارشب میام داخل یه خونه تاریک 90درصد ساعات خونه تاریکه تامیام روشن کنم میگه چشمم درد میگیره سرم درد گرف نمیتونم دعواکنم که واقعا خودم روحیم بده مامانمم روزای 5شنبه جمعه که تعطیلم میره تو اتاق گریه میکنه نمیدونم چرا شایدمیخاد اینجوری اروم شه
    هیچ مشکلی ندارن خیلی ناشکری میکنن این همه درس خوندم بهم افتخار کنن استخدام شدم برادرمم مشکل نداره اونم سالمه و شاغل خواهرمم خوبه ترم اخره کارشناسیشه چن ماه دیگه کنکور ارشدشه
    ازاون اولش که من واس کنکور لیسانس میخوندم هیچوقت شرایط روحی و برامون فراهم نکردن که ارامش داشته باشیم همیشه با استرس و اظطراب درس میخوندم حالا شدم دانشجوی دکترا بازم احساس افسردگی میکنن بهشون میگم برید بچهای فامیلو همسایهاروببینید انقد احساس افسردگی نکنید حالاایناهیچ
    مثلا من میخام یمقداراز حقوقمو بدم کیف بخرم نمیذاره میگه کیف که داری پس اندازکن بهش میگم اینهمه سختی میکشم میرم سرکار ازخوابم میزنم واس چی پس؟میگه واس بعدمرگ من یه پشتوانه باشه برات پس انداز کن فقط بفکر مردنه مدام میگه من دارم میمیرم نمیدونم چرا افسردس منم خودم از توداغونم خودتون بهترمیدونید
    بخدا هرکی جای من بود نمیتونس پیشرف کنه حتی باپول خودمم واس خونه خوراکی میخرم میگه نخر چخبره یاماست یاسالاد پولاتو پس انداز کن بهش میگم یه حدی داره اخه اخرش میفتم میمیرم میخوام اززندگی لذت ببرم سن جوونیم دیگه برنمیگرده
    نمیدونم چکنم به ازدواجم اصلافکرنمیکنم هرکیوبهش معرفی میکنم که حتی دانشجوی دکتران میگه من درحال مرگم خودتون میدونید
    ازتون سوال دارم حکم شرعی این پدرمادرچیه؟
    بااینکه موقعیت ازدواجودارم ایا میتونن بگن نه؟
    درسته من بخاطراعتقادات وایمانم بخدا سمت گناه نمیرم اما باید هرچی گفتن بگم چشم؟
    بخاطر رهایی از دردسترس ازدواج زیربارمسولیت نمیرن به عنوان یه پدرمادر مثلا تهیه جهیزیه که خودم انقد پس اندازدارم که بتونم بخرم
    روهمه پسرا ایرادمیگیره منم تحملی دارم دوستام همه بچه دارن ازین ناراحتم حتی اگم اون سامان دوسم داش نمیذاش بیاد خونمون خواستگاری
    من بااین پدر مادر چکارکنم؟

  2. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 14 اسفند 94), mohamad.reza164 (جمعه 14 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.