به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 اردیبهشت 95 [ 13:04]
    تاریخ عضویت
    1393-12-26
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    4,880
    سطح
    44
    Points: 4,880, Level: 44
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First Class3 months registered
    تشکرها
    934

    تشکرشده 329 در 91 پست

    Rep Power
    38
    Array

    چگونه می توانم برای روبرو شدن با فرد مناسب جهت ازدواج خلاق باشم؟

    سلام به همگی، مختصری از خودم دوباره میگم و بعد هم از شما برای پیدا کردن جواب سوالم کمک میخوام.. پیشاپیش از لطفتون ممنونم.. چند ماه دیگه وارد سی و دو میشم .. شاغلم و در شهر محل سکونت امون هیچ دوست و فامیلی نداریم و چون اجاره نشین هم هستیم حتی هماسیه های ثابتی هم نداریم.. متاسفانه خواستگارانی در گذشته داشتم که بدون اطلاع من رد شدن از طرف پدر و مادرم... ولی حالا که واقعا احساس نیاز به ازدواج و امادگی اش رو کاملا دارم هیچ خواستگاری ندارم.. مساله ای که این روزها ازارم میده اینه بارها پیش اومده که متوجه توجه خاص پسرهای باشخصیت و خوبی در محل کار یا کلاس زبان شده ام ولی فقط و فقط توی همین مرحله باقی میمونه ( یعنی جذب اولیه میشن ولی دیگه بعدش بیخیال میشن )... اینجا هم تایپیک زدم و دوستان گفتن دنبال معرف خوب باشم و به خانواده اطلاع بدم... من تازگی ها با مادرم حرف زدم و مادرم با مهربونی و همدلی به حرفم گوش داد و گفت سعی کن توی محیط کارت کسی که مناسب ات هست پیدا کنی.. فامیل که میدونند و میشناسند ما دختر داریم و من روم نمیشه مستقیما به کسی بسپارم.. منم سکوت کردم .. حالا توی محیط کارم اقایی هست که توی تایپک قبلی هم در موردش حرف زدم.. اون دوباره برگشته و این روزها ریس ام کاری رو به من سپرده که بیشتر از قبل با ایشون سروکار دارم و این ارتباط بیشتر باعث شد بیشتر به رفتارهاشون دقت کنم.. چیزی که واضح متوجه شدم اینه که وقتی واخدشون میرم هر جا باشن خودشون رو به من میرسونند و سلام و احوال پرسی میکنند حتی اگه من با اون کار نداشته باشم و مثلا با همکارش کار دارم.. وقتی هممیبینند سر پا هستم حتی اگه در حد دو دقیقه اونجا کار دارم اصرار میکنند بیشنم و خودشون برام صندلی میارن.. عضو اصلی واحد خودشون هستن و جز نیروی های بسیار با تجربه شرکت در ضمینه کاری خودشون هستن و همه هم دوستش دارن ( کلا شخصیت و ظاهرشون دوست داشتنیه).... حالا سوال اصلی من ، لطفا به من بگین من اولا چه جوری متوجه بشم حس ام درسته و واقعا به من علاقه داره یا این تصورات من هست و من توی ذهنم دارم خیال بافی میکنم؟ دوما اگه حدسم درسته من چه جوری میتونم کمک کنم تا با هدف ازدواج به من نزدیک بشم.. راستش من شخصیت ام جوریه که نمیتونم صمیمی اون جوری بشم ولی خوش اخلاق و مهربون به گفته دوستام و همکارم هستم.. یعنی من جز مسایل کاری هیچ مکالمه ای دیگه ای ندارم با این اقا.. البته گاهی وقتی پیش اشون هستم شده حرفی زدن یا من حرفی زده باشم که هر دو خندیدیم ولی اونم باز در مورد کار و سوتی من یا ایشون بوده.. من به خدا توکل دارم و توی این مدت مهر این اقا به دلم افتاده و حتی اگه بهم نرسیم هم همیشه براش طلب خیر و سلامتی دارم.. یعنی انگار فارغ از هر چی دوستش دارم قلبا... ولی خوب اگه این ادم همون کسیه که خدا هم راضیه اونوقت من چه کار میتونم بکنم تا به هم برسیم؟ ایا جواب این سوال من میشه هیچ کاری و فقط زندگی ات رو بکن هست؟ پیشاپیش از لطف اتون ممنونم

  2. 5 کاربر از پست مفید یه دختر سرگردان تشکرکرده اند .

    Eram (سه شنبه 09 تیر 94), morteza2487 (پنجشنبه 28 خرداد 94), فدایی یار (چهارشنبه 17 تیر 94), تروولث (پنجشنبه 11 تیر 94), رنگین (سه شنبه 09 تیر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.