به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 07 خرداد 94 [ 12:36]
    تاریخ عضویت
    1393-10-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شوهرم به شدت عصبی میشه نگران پسرمون هستم چکار کنم؟

    سلام
    شوهرم به شدت عصبانی میشه،چیز پرت می کنه حرفای بد میزنه و جدیدا گاهی دستشو بلند می کنه، یه پسر 4 ماهه داریم. نگرانش هستم. نگران اینکه این حرفا این رفتارا روش اثر بگذاره چون شوهرم جلوش اصلا مراعات نمی کنه. مثلا این بار تو دعوا برگشته به پسر 4 ماهه می گه اصلا وقتش نبود تو بدنیا بیایی، تو رو نمی خواستیم و ....
    حرفای خیلی بدی میزنه. معمولا هم این حالاتش مثل سیکل میمونه. هر یک یا دو هفته یه بار اینجوری میشه به ترک دیوارم گیر میده و من واقعا نمی تونم پیش بینی کنم ایندفعه چی قراره باشه!!! امتحان کردم موقع دعوا برم توی اتاق که عصبانیتش کم بشه یا حرف نزنم ولی فایده نداشت.بدتر عصبی میشه.
    تو رو خدااا راه حل بگذارید جلوی پام. ایا درسته به پدرشوهرم بگم باهاش صحبت کنه؟راستش تا بحال همیشه ابروداری کردم نگذاشتم هیچ کس بفهمه تو زندگیمون چه خبره حتی خونواده خودم. با توجه به اینکه می دونم خیلی لجباز و عصبیه و خونواده من خیلی اروم هستن، شاید کشوندن پای خونواده خودم یا رفتن خونه پدرم اوضاع رو بدتر کنه.
    تو رو خدا راهنماییم کنید چکار کنم. گفتن مساله به پدر شوهرم اوضاع رو بدتر نمی کنه؟ قهر کنم برم خونه پدرم اثر داره؟
    می دونم اینا جزء شخصیتشه تا بحال خیلی قول داده تکرار نشه ولی همیشه اتفاق می افته و بلافاصله هم پشیمون میشه. ولی الان یه پسر کوچولو داریم که فوق العاده نگرانشم.

  2. کاربر روبرو از پست مفید firelight222 تشکرکرده است .

    ali -guilan (جمعه 19 دی 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خانواده شوهرم عصبی و پرخاشگر هستند
    توسط nazi_ka در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 آبان 96, 15:30
  2. با نامزده عصبیم چکار کنم خسته شدم از زندگیم
    توسط maede.k در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 26 تیر 95, 17:33
  3. احساس میکنم عصبی هستم
    توسط achilis در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مهر 93, 13:39
  4. از فشارهای عصبی خسته شدم
    توسط mohammad2012 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 91
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 شهریور 92, 19:24
  5. افسرده و عصبی شده ام .نگران دخترم هستم.
    توسط گلشن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 12:18

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.