سلام دوستان عزیز
من خیلی وقته دوست دارم یه شرایطی فراهم بشه که بتونم ماهانه یک ختم قرآن داشته باشم ولی به خاطر مشغله کاری و ... نمیتونم در طول یکماه کل قرآن رو ختم کنم،چند وقت پیش تلاش کردم یک گروه ثابت 30 نفره پیدا کنم که هر ماه نفری یک جزء بخونیم تا در طول یکماه بشه 30جزء ولی تا 20 نفر بیشتر نرسیدند.ولی حالا که این سایتو دیدم دوست داشتم این پیشنهاد و به شما هم بدم که ماهانه یک ختم قرآن داشته باشیم. اگر هر نفر 1 جزء رو انتخاب کنه تا آخر اون ماه وقت داره تا یک جزءشو بخونه و وقتی خوند هر کی اعلام کنه که من جزء سهم خودمو خوندم تا به 30 جزء برسیم. حالا اگه کسی موافقه لطفاً اعلام کنید. خدا اجرتون بده دوستان ایشالا که حاجتهاتونم بگیرید.
سهم خودم هم ازامروز که روز اول ربیع الاول هست 17 رو بر میدارم به نیت 17 ام ربیع الاول ولادت پیامبر اکرم (ص).







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)