به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 93 [ 22:45]
    تاریخ عضویت
    1391-7-27
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,865
    سطح
    25
    Points: 1,865, Level: 25
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 155 در 59 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شکست در عشق(دختری رو که دوست داشتم ازدواج کرد)

    سلام به همه ی دوستان
    سال نوتون مبارک
    بچه ها من سه سال به دختری علاقه داشتم به خاطرش به امید اینکه زودتر بتونم ازدواج کنم رفتم خدمت
    توی خدمت همه ی امیدم این بود وقتی که اومدم بیرون وقتی که کارم جور شد با خانوادم رسمی اقدام کنم چند روزه که خدمتم تازه تموم شده ولی چند روز پیش فهمیدم که امروز عقدشه. شوکه شدم
    روحیم داغونه، تو زندگیم اولین کسی بود که واقعا دوسش داشتم نه اینکه بهش وابسته باشم با خیلیها به خاطرش مشورت کردم مشاوره رفتم،مطالعه کردم ،خودمو برای زندگی متاهلی آماده میکردم و... این خانم اون اوایل به من داشت علاقه مند میشد ولی بچه بازی های من باعث شد که از من سرد بشه، من کلی تلاش کردم تا چند ماهه بعدش ولی شیش ماهه پیش مشاور گفت که دیگه بهش پیام نده، من هم ندادم. اشتباه کردم باید خیلی بیشتر از اینا تلاش میکردم، نباید بیخیال میشدم خودمو سرزنش میکنم بابات کارهایی که کردم و نکردم واقعا نمیدونم چه کار کنم، بعید میدونم دیگه به کسی اینجوری علاقه مند بشم.نسبت به ازدواج سرد شدم هر روز به خودم تلقین میکنم که مبادا ازدواج کنم، هر روز به خودم تلقین می کنم که من دیگه کسی رو دوست ندارم، انگیزه ای برای رفتن به سر کار ندارم حوصله ندارم برم دنبال کار بگردم

    همین چند وقت پیش اینجا یه تایپیک باز کردم برای اینکه چطور ناراحتی های که پیش اومده رو از بین ببرم و چطور برای خواستگاری اقدام کنم حالا آینده من شد این.
    خودم میومدم اینجا دیگرون رو دلداری میدادم راه حل میدادم حالا ....
    نیومدم اینجا که بهم بگید چکار کنم تا با این قضیه کنار بیام چون تو این مورد مطلب زیاده تایپیک هم تو این زمینه ها زیاد مطالعه داشتم، اینا رو میدونم که مثلا بیکار نباشم، خاطراتش رو فراموش کنم ورزش کنم و...
    ولی اومدم اینجا تا فقط باتون درددل کنم چون کسی رو نداشتم که بهش بگم
    کاش دوباره بتونم عاشق بشم

  2. 3 کاربر از پست مفید newfolder تشکرکرده اند .

    1234567 (جمعه 15 فروردین 93), AMIN 1994 (یکشنبه 17 فروردین 93), رویای پر کشیدن (شنبه 16 فروردین 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نامزدم مرد خوبی است ولی من فرد قبلی را دوست دارم
    توسط Hildaa در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 26 اردیبهشت 96, 11:15
  2. دختری که دوست دارم شهر دور دانشجو هست!
    توسط HaD در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 بهمن 92, 21:25
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16
  4. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  5. من شکست خودم را دوست دارم...
    توسط سارا5 در انجمن راههای شکست در زندگی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 اسفند 87, 13:15

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.